1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nee dat klopt :b:.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    En hij staat online 450 mb ongeveer is nu ant downloaden.
     
  3. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben ook aan het downloaden, ben benieeeeeuwd \o/
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik wil ook, nondetjuuuuuh. Maargoed eerst tot 5 uur werken en dan nog geen tijd. Zal wel pas weekend worden. Het leven is niet eerlijk :D.
     
  5. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe die eindigt!

    In één ruk doorspelen zonder dood te gaan ;)
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ook :p
    en dan hopelijk krijgen we een antwoord op al die vragen.
    ik ga drek eens beginnen !
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je nu alvast vertellen dat veel zaken niet zullen beantwoord. Uit de interviews kon je al opmaken dat ze een horror verhaal wilden neerzetten waarbij de speler aan 't einde nog met veel vragen zou zitten. Na de DLC moet je nog even door griezelen omdat 't zoveel dingen zou kunnen zijn.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik zit ook nog vol vragen wel jammer dat er geen vervolg komt nu weten we nog zoveel niet.
     
  9. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je het hebt over Alan Wake 2, die moet er haast wel komen :9 Anders is het einde van The Writer gewoon pure marteling xD

    Heeft iemand trouwens al een idee wat de 'Secret place' uit de achievements is?
     
  10. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk,
    neen zo het niet weten .
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb m net binnen. Denk dat ik er vannacht aan ga beginnen.

    Zou er een AW 2 komen?
     
  12. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien Alan Wake al binnen een maand ofzo voor €25 te koop was bij de Media Markt. Hij het verder sowieso matig doet, denk ik niet dat er een vervolg komt. Gewoon zonde van 't geld, jammer maarja. Misschien komt er nog een keer een kleine film die wat zaken beantwoord oid en anders moet je zelf lekker speculeren!

    Edit: dit is natuurlijk heel jammer, een spel dat qua sfeer voor mij misschien kan worden gerekend tot één van de beste games ooit. Maarja, horror games is al een niche markt, Alan Wake heeft verder geen bekende naam en dan wordt het al lastig voor zo'n spel om het hoofd boven water te houden. Helaas...
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Alan Wake camera angel

    :{
    Echt ik kijk vaak om mij heen met een open mond, gewoon zo mooi hoe alles gemaakt is. Echter, ik begin mij steeds meer te ergeren aan de camera die steeds ervoor zorgt dat Alan Wake rechts in het scherm staat in plaats van links. En dat speelt raar. Dan kan je wel op RS drukken maar het gaat toch weer naar rechts, options op default gedaan, nieuwe controller gepakt. Hielp allemaal niet.

    Maarja, maar proberen er aan te wennen ofzo.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had totaal geen last gehad van het standpunt van Alan zelf.

    Wat vinden jullie van Episode 2? Is hij vet? Neem aan van wel maar zelf nog even geen tijd om hem te spelen maar wel benieuwd :D.
     
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had het eerst ook niet, maar sinds episode 2 had ik ineens een gevoel van. Hij hoort eigenlijk links te staan (altijd). Aangezien elke 2 minuten op RS klikken irritant is en ik heb gelezen op verschillende websites dat 't niet wordt aangepast moet ik maar aan rechts lopen wennen :'-(
     
  16. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben ook best benieuwd wat jullie vinden van de 2de dlc. :)

    Denk alleen dat ik hem zelf pas ergens volgende maand ga spelen.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmzz ik zal er eens op gaan letten als ik Episode 2 ga spelen. Maar bevalt hij wel, is het een vette DLC?
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me eigenlijk nooit gestoord aan de camera...
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Eeeen ik heb 1500G in Alan Wake. :) Zeker coole DLC, als je de originele game tof vond zeker spelen. Wel fuckt deze Episode met je mind, vooral het eerste stuk ziet eruit alsof je in een glitchwereld beland bent 8) Qua chievs is 'ie wel makkelijker dan The Signal, de achievement dat je niet dood mocht gaan had ik in m'n eerste run. De Alan Wake DLC (en eigenlijk ook de game zelf) is net als sommige films en boeken; het wordt gewoon vetter naarmate je ze meer speelt :9

    Maar wel echt hele vette content! :)
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mooi mooi, als ik klaar ben met Dead Rising 2 gelijk beide DLC's maar even downloaden dan. Heb de eerste ook maar bewaard, zo heb ik wat langer plezier van de 2 episodes :+
     

Deel Deze Pagina