Ik kan mij voorstellen dat je op basis van mijn reacties denkt dat ik met het verkeerde been uit bed ben gestapt maar waarom ik zo fel reageer is omdat ik het altijd vervelend vind als users zomaar wat dingen neerzetten en dat presenteren als feiten. Ik vind het al niet leuk dat Alan Wake zo ondergewaardeerd is en dan zal dat niet beter worden als mensen zoals frangster dergelijke uitspraken maar zomaar verspreiden zonder onderbouwing. Als jij dan ook nog eens met sarcasme kom, tja dan hoef je geen vrolijke post te verwachten.
Het inhoudelijk gedeelte van jouw post met betrekking tot het spel vind ik echter dusdanig goed onderbouwd dat ik nu begrijp waarom je frangster support en je niet kan vinden in mijn lovende woorden over dit spel. Blijkbaar is de setting van het bos niks voor jou, voor mij was het dus het tegenovergestelde. Spellen die zich in het bos afspelen hebben bij mij juist een streepje voor. Zal misschien wel komen omdat ik vlakbij een stad woon en zo'n bos voor mij heel erg tot de verbeelding spreekt. Echt eng? tja wat is eng? Ik vond het vooral een mooie duistere setting.... Later in het spel gaat het meer de richting op van actie dan eng. Alhoewel, er zijn wat locaties zoals een doolhof etc...
Silent hill Homecoming is mijn laatst gespeelde Silent Hill game, ander soort horror en zeker een soort horror dat ik ook erg kon waarderen. Ik heb genoten van Silent Hill vooral het verhaal en hoe alles zich aan het einde ontpopt.
edit verandering in omgeving is er imo niet, je blijft in Brightwood, binnen het bos heb je andere subgebieden maar je hoeft niet te verwachten dat je ineens door de woestijn gaat, of door de bergen of een drukke stad. Het is vooral bos... bos en nog eens bos.
Laatst bewerkt: 3 dec 2010