[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je niet met hard ben begonnen, ik speelde in eerste instantie de eerste paar uur op normal maar dat vond ik toen al te makkelijk. Je hebt teveel ammo, tegenstanders die moeilijk ogen gaan net iets te snel dood. Op hard is de balans precies goed _O_
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, het lijkt wel of ik moodswings heb. Ene moment wil ik echt nooit meer opnieuw deze game spelen, het andere zit ik eraan te denken om op Nightmare opnieuw te beginnen en dan de collectibles mee te nemen.

    Die playthrough zal iig sneller zijn dan de eerste omdat ik er nu doorheen zal rennen met een guide erbij. Hopelijk is alleen goed te begrijpen waar de collectibles precies liggen, want veel tijd om rond te neuzen zal ik niet hebben op Nightmare.

    Oh wacht... Ik heb eerst op Normal gespeeld. Zeg me aub dat Nightmare nu wel voor mij beschikbaar is? :eek:
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, normal is genoeg om nightmare te unlocken

    al zou ik als ik jou was alleen de collectibles die je alleen op Nightmare kan halen op die moeilijkheid doen.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, maar dan zou ik de game nog 2 keer moeten uitspelen...Hoewel...ik heb HP: DH 3 keer uitgespeeld, dus zou dit ook moeten kunnen. Maar toch, 3 keer is me eigenlijk iets veel van het goede.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt ook altijd na je nightmare playthough nog even via mission select de laatste collectibles opzoeken , als je maar zorgt dat je de pagina's die alleen op nightmare te vinden zijn wel allemaal oppakt.

    even rustig rondneuzen is op nightmare namelijk vaak niet mogelijk, het is toch meer rennen voor je leven
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar het is toch niet mogelijk om te zien in welke levels ik collectibles heb gemist?
    Anders zou ik het wel even op die manier doen. In en uit de levels hoppen om de laatste dingetjes op te pikken.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    volgens mij qua pagina's wel.

    de pagina's staan in vaste volgorde in de lijst

    als je bijv deze guide gebruikt

    http://www.youtube.com/watch?v=khbys1sSgWg

    kun je zien welke pagina uit de lijst hij aan het halen is

    voor thermossen en weapon cache's geld dat niet inderdaad
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah zo, maar dan zit je natuurlijk nog met die andere collectibles.

    edit: Dus maar op Nightmare begonnen. Alweer aangekomen in Ep3. Hopelijk alles weten op te pakken, maar goed, door het gebrek aan landmarks en een goed systeem om bij te houden wat je al hebt is onmogelijk om te zeggen of het me ook gelukt is.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2010
  9. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Beetje stom geweest van me ja:'-(

    Destijds met Dead space wel op hard begonnen meteen en dan speelt zo'n horror-survival toch wat meer zoals het hoort. Een echte strijd om te overleven.

    Ach ja, het verhaal is tof en ik vermaak me ook wel met mijn mega zaklantaarn (wat klinkt dat fout:+) en mijn nagenoeg infinite ammo.......
     
  10. Tim AFC Ajax

    Tim AFC Ajax Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Alan Wake LE gekocht bij Bart smit voor 20,-. Koopje natuurlijk! Ben erg benieuwd moet ik zeggen en heb daarom ook erg hoge verwachtingen!
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is dat met of zonder die MagLite zaklamp?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo, na een volledige playthrough op Normal en 4 en een halve episode op Nightmare toch maar voor het eerst een batterij gebruikt. :+

    Perfecte moment voor deze vraag; soms zie ik batteries liggen, maar soms ook lithium dingetjes. Wat is het verschil? Worden ze beide niet gewoon toegevoegd aan het nummer onder de zaklamp?
     
  13. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dat was me nog niet eens opgevallen8) Ze worden inderdaad gewoon opgeteld bij je totaal aantal batterijen, dus volgens mij is er geen verschil:)
     
  14. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    zonder, heb em zelf namelijk ook afgelopen zondag gekocht
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Wil hem ook kopen.

    Die boek is zeker in het engels?
     
  16. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat boek is in het Engels ja. :)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal het zometeen wel halen, maar even mijn frustratie uiten.

    Spoilers zijn eigenlijk niet nodig, maar goed:
    Damn, wat is dat stuk in Episode 6 op de brug verdomd irritant. :mad: Geen checkpoints en dan op het laatste een bossfight tegen zo een graafmachine wat je in 1 klap kapot krijgt.

    Hoe vaak ik ook al niet gewoon door een gat naar beneden ben gevallen doordat een koelkast oid me net over het randje duwt.

    WAAROM GEEN CHECKPOINTS? :mad: In de rest van de game krijg je ze redelijk vaak en nu opeens niet?

    Kijk; stukken waar ik afga / het kan halen door gewoon goed te manouvreren en goed te mikken zijn niet erg, maar een relatief lang stuk waar je de hele tijd wordt bekogeld met objecten om daarna een bossfight te hebben op een stuk van 2x2 meter waar 1 klap voldoende is om af te gaan is niet mijn definitie van eerlijk en leuk.
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Welke difficulty speel je? :9
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nightmare

    edit: Zo. Na die pauze in 1 keer gehaald. Werkt altijd; als ik me ergens op heb zitten irriteren zet ik bij de eerstvolgende poging het geluid uit, en dan haal ik het meestal wel. 8)

    edit2: Ah verdorie.. Daar gaat mijn moraal. :+ Zit op bij de laatste koffiekan en ik moet er nog 2.
    Gelukkig kan ik gemakkelijk zien welke ik gemist heb... Oh wacht... :x
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2010
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    spoilers zijn wel nodig hoor :+
     

Deel Deze Pagina