Nog goeie tips voor doden van vogels? Ben even naam kwijt, maar vuurfakkel werkt niet goed tegen vogels? Ook heb ik niet altijd vuurkanon. Soms krijg ik lichtbol te zien, nadat ik de zaklamp op hen richt. Maar hoe het precies werkt, weet ik niet Zit nu Episode 3 en is nog steeds gaaf \o/
Flaregun werkt het beste. Anders gewoon met fakkels en je zaklamp, is volgens mij ook de enige oplossing...
Als iemand de DLC nog niet heeft, dan raad ik diegene aan om het vandaag te kopen; Alan Wake - The Writer from 560 to 200 MSP (64% off) Alan Wake - The Signal from 560 to 200 MSP (64% off) Alan Wake - Raincoat avatar accessory from 320 to 120 MSP (63% off) Ik heb het spel nu al zo'n 3 weken hier liggen maar nog geen tijd gehad om het te spelen. Gisteren heel kort even de eerste 3 minuten gespeeld en het speelt fantastisch. Kan niet wachten tot ik er echt aan kan beginnen!
Hmm ja daar zeg je zo wat, ik had daar volgens mij ook een code voor. Even goed in je case kijken voor je hem koopt of je ook niet zo'n code hebt dus
Dat is The Signal. Die kon je gratis downloaden als je de Special Edition versie van Alan Wake hebt. The Writer heb ik nog niet....straks ff downloaden
Zat op een los kaartje erbij (in de LE in ieder geval) Ik had je trouwens ook nog een code voor AC:B ge pm'ed , had je die al gezien? Of kijk je niet meer in je inbox vanwege de 'waar blijft het interview'spam ?
Vanmiddag maar downloaden+ verwijderen, moet de eerste DLC ook nog spelen en zoveel ruimte heeft mijn 13 gig harde schijf niet
Ik had in mijn gewone NTSC-J versie ook een kaartje voor de Signal en die kon ik gewoon redeemen op mijn europese XBOX. Zojuist The Writer erbij gekocht. 200 punten is cheapo.
Super! Beide DLC had ik nog niet. Ik had 200 MS point over, dus ik kon 1e DLC mooi kopen 2e DLC ga ik ook kopen, maar ik moet MS point kopen. Ik vraag me af waarom deze aanbieding niet opvalt? Staat niet bij Dashboard of zo