1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    mmm dan moet ik er maar even over na denken
    maar ben eigenlijk bij alle games totaal anti DLC kopen
    ik vind je koopt de game en dan wil ik niet nogeens extra dingen erbij hoeven te kopen

    net in chapter 4 aangekomen, was echt tof chapter 3... vooral in de grotte
    ik durfde niet te gaan rennen lol omdat ik overal een ambush verwachte
    echt heerlijke sfeer :D
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Same here. Alleen dan samen met Final Fantasy.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7

    Na het uitspelen van alle DLC van Alan Wake is het mij wel duidelijk wat er aan de hand is, maar er komt idd wel een deel 2 aan.:emo:

    The Writer; Is de beste imoh DLC content van Alan Wake ( Daar heb ik zeker van genoten. ) Ik denk dat ik 'm nog een keer uit de kast pak en volume lekker hard aan zet en weer ga uitspelen. _O_
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben ook geen liefhebber van DLC omdat veel DLC niks toevoegd of al in de game had moeten zitten. Deze DLC is echter zeker de moeite waard.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de game al heel lang in de kast liggen, maar nog steeds niet gespeeld (op 5 minuutjes na). Misschien toch maar eens aan beginnen dan, heb de game voor de release lang gevolgd.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kom er net achter dat er een codevoor een gratis thesignal DLC bij mijn alan wake zit!!
    maar dat gedeelte komt dus pas als ik alan wake uitgespeeld heb? start dat automatisch op na het uitspelen of???

    en die andere DLC the writer... is die dan weer DAARNA?
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het verhaal gaat gewoon verder met die 2 dlc's. Eerst speel je die gratis dlc. The Signal dus. Daarna The Writer. Hij start niet automatisch op na het uitspelen. Je start hem zelf in het menu. Als ik het mij goed herinner doe je gewoon new game en kan je kiezen tussen de game of de 2 dlc (mits je ze gedownload hebt ofcourse ;))
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2011
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, je moet eerst die code redeemen en de DLC downloaden en dan kun je bij new game of bij episodes de eerste 'special' kiezen. Hij maakt daar ook een aparte save voor aan.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ooh ok thanks!! Nognooit eerder extra DLC contect gespeeld/gekocht vandaar...
    maar heb the signal ds ''gratis'' erbij maar wil daarna ook the writer gaan kopen! deze game is gewoon te vet!
    net chapter 4 uitgespeeld!
    ik vind de sfeer echt geweldig, paar keer in chapter 4 in de bossen gelopen zonder zaklamp en dan echt het gevoel hebben van GVD AUB GEEF ME EEN ZAKLAMP..PLEEEEAAASSEE
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Zo, net begonnen met Alan Wake, op Full HD plasma tv en surround geluid is het behoorlijk creepy! ;) Heb nu episode 1 en het stukje in New York gedaan.
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net alan wake uitgespeeld!

    uit de achievement
    Gunless Wonder - 30
    Make it to Cauldron Lake without firing a single shot in "On the Road to Cauldron Lake."


    gescoord, was nog best pittig op sommige stukjes maar wel een coole achievemnet!
    maar blijf wel met veel vragen zitten nog

    hopelijk datin de DLC er antwoorden op komen?
    dus zometeen beginnen met the signal

    hoelang zijn die the signal en the writer DLC eigenlijk?
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Uurtje tot anderhalf uur per stuk! Sommige vragen zullen beantwoord worden en andere niet. Echter je zult ook nieuwe vragen erbij krijgen :D.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Al je vragen voledig beantwoord krijgen zal niet lukken.
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb m ook net uitgespeeld!! Eindelijk :9, had de game al sinds de release liggen, maar destijds na episode 2 ofzo gestopt. Twee weken geleden week opgepakt en eigen elke keer als ik door de week ff tijd had gespeeld, blijft echt een super vette game! Snap alleen niet heel veel van t verhaal :+! Ook de gunless wonder achievement gehaald, was idd best pittig af en toe (speelde op hard) maar wel tof en spannend om te doen! Helaas twee manuscripts gemist (en 10 coffee thermoses en 2 supply chests :{), maar weet wel welke en neem aan dat ik gewoon een bepaalde episode kan starten om die alsnog te halen?
     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Jup, dat kan :)
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben dus vandaag eindelijk begonnen met deze game, heb er lang naar uitgekeken en meteen gekocht, maar toch amper gespeeld, nu wel, ik vind het echt een topgame tot nu toe, het zit erg goed in elkaar, echt unieke game.

    Ik heb episode 1 uitgespeeld, maar volgens mij heb ik daar nog niet alle manuscripts, moet je echt overal zoeken om ze allemaal te hebben? Ik weet niet of ze noodzakelijk zijn, maar vind het wel leuk om ze allemaal te hebben.
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je ze allemaal wilt hebben zul je goed moeten zoeken inderdaad. Op de normale route door het spel zul je niet automatisch tegen alle 106 paginas aanlopen
     
  19. dave_k

    dave_k Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, tnx allebei, ik wil wel graag het verhaal goed volgen dus wil ze allemaal idd ;) Dan nog maar s opnieuw spelen ;) Vond m creepy genoeg dus was blij dat ik bij het tankstation was aangekomen :p Geluid en graphics zijn echt top en ook het verhaal en de sfeer, fantastische game!

    Ik had wel een keer dat ik op een plek op het pad een manuscript page vond, toen moest ik een stuk opnieuw doen en toen ik daar weer kwam lag er weer een pagina, maar nu een andere, is dat altijd zo?
     

Deel Deze Pagina