1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Alan Wake [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 19 mei 2010.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik mee heb gekregen; Eerst Alan Wake uitspelen, daarna het spel weer opnieuw spelen, maar dan op de alle hoogste niveau (Nightmare) meen ik? Dan kan je als goed is alle scrips vinden, op een normale niveau niet.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Je hebt gelijk ja, sommige kun je alleen vinden op hoogste moeilijkheidsniveau, dan is jouw tactiek mss wel de beste ;)
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net ''the signal'' uitgespeeld
    vond het een best coole episode, hoewel ik de episodes van de ''echte'' game cooler vond
    en nog steeds veel vragen.. maja op naar the writer.. staat nu in de download!
     
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    damn the writer ook uitgespeeld, nonstop gespeeld vanavond :D
    coole game... zou er eigenlijk een alan wake 2 komen? of nog meer DLC??
     
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nieuwe DLC staat niet gepland. We hopen hier met z'n allen dat deel 2 komt. Echter Alan Wake is gewoon niet goed verkocht.
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ja dat is stom dat de verkoopcijfers laag zijn, nja ik moet ook toegeven
    ik heb de game bijna sinds de release maar altijd in de seal laten zitten vorige week plots toch gaan spelen en toen ontdekte ik hoe geweldig de game is...
    de game klinkt miss gewoon niet zo groots en geweldig als je het hoort/over leest maar is echt iets wat je moet ervaren omte ontdekken wat voor topper het is
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het is iets!!


    Werkt Remedy aan vervolg op Alan Wake?
    Nieuws | 4 april 2011 - Op de website Gamasutra is een vacature verschenen van ontwikkelaar Remedy Entertainment, de stuio die verantwoordelijk is voor games als Alan Wake en, in het verleden, Max Payne. In de vacature wordt gevraagd naar een senior level designer.

    Alan Wake 2
    Het is een publiek geheim dat remedy Entertainment een vervolg op Alan Wake wel ziet zitten. Het eerste deel verscheen in 2010 en werd afgespiegeld als " seizoen 1." Vervolgens verschenen er twee DLC's (The Writer en The Signal) die als brug dienden naar een vervolg. Met bovenstaande vacature waarin gevraagd wordt naar iemand met ervaring en de capaciteiten om een boeiend verhaal om te zetten in sfeervolle levels vol actie en drama lijkt het erop dat Alan Wake 2 daadwerkelijk het levenslicht gaat zien.


    http://www.xboxonly.nl/nieuws/22536/Werkt_Remedy_aan_vervolg_op_Alan_Wake?/
     
  8. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yeah _O_ AW is samen met GTA IV de beste game die ik op de 360 gespeeld heb, dus meer is altijd beter :D
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vet! Maar als ze nu pas in de sollicitatieprocedure zijn betekent dat dat we nog lang moeten wachten op deel 2, hoop niet dat het net zo'n verloop wordt als de ontwikkeling van deel 1. Ik snap niet dat deze game niet zo goed verkocht heeft, een van de weinig onderscheidende games met diepgang, verhaal en sfeer, echt fantastisch.
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is tg ook wel 1 van de betere x360 games en een vervolg zou gewoon super zijn !
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste game van 2010 , na Mass Effect 2 :thumbs:
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb net episode 2 gespeeld, heftige game hoor ;) ook het stukje in het trailerpark gedaan, veel onverwachte plotwendingen zitten erin. Stukje met die vogels deed me aan Gears of War denken :)
     
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    *fixed*

    Imo de beste X360 game, meeste plezier per minuut, beste herinneringen, beste sfeer, heerlijk spel _O_
     
  15. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem denk ik nog eens uitspelen ! :p
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, de game is echt intens, je zit helemaal in het verhaal, wat erg sterk is en erg goed gebracht wordt, sfeer en omgevingen passen perfect!


    Super jammer dat er maar zo weinig van zulke games zijn. Is Heavy Rain een beetje in dezelfde stijl?
     
  17. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende winter ga ik er echt aan beginnen. (met release gekocht... :x )
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Zonde van je geld dan 8)
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net in episode 3 kwam ik bij dat schuurtje met die lampen er omheen, maar die stomme dingen gaan steeds uit, in het schuurtje ligt veel spul, maar er komen daar echt heel veel taken en ik blijf die lampen aanzetten, maar dat schiet niet echt op. Ben maar boven op het huisje geklommen en toen gaan rennen, toen kon ik ze ontlopen, maar heb nu daarbinnen geen spullen kunnen pakken. Hoe hebben jullie dat gedaan? Speel nog op makkelijkst ook.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er naar terug kijk, het avontuur van Alan Wake (en de DLC's wachten nog op mij, uiteraard wel al gekocht) dan kan ik een grote smile gewoon niet onderdrukken.

    Bij de eerste stappen in Alan Wake wist ik het, dit is hét gewoon. Dé game voor mij. Dé sfeer voor mij en eigenlijk ook wel een personage waar ik mij mee kan identificeren. Aan het einde van elke episode had ik iets van, "damn deze episode was nog vetter dan de vorige".

    Nu één run gedaan, en meteen op hard en dat was erg tof. Als ik dit spel nog eens speel wil ik er gewoon weer echt lekker voor zitten. Word denk ik in de herfst, en dan ga ik ook meteen voor de DLC!...

    Ook gewoon in veel episodes maar wat rond gekeken voor een uur, beetje terug lopen. Beetje dingen zoeken. Alles zonder guide want ik wilde geen spoilers. Hmm als ik er zo over denk, dan is Alan Wake misschien één van mijn beste games ervaringen van alle games. Hij kan sowieso in de top 10...

    Nog even wat screenshots van gebieden waarvan ik echt iets had van: te vet_O_

    [​IMG]
    Heerlijk zo, snachts in het bos, een zaklantaarn en eigenlijk weinig sterke wapens. Je weet dat er van alles kan gebeuren, misschien word het rennen. Misschien is er verderop eindelijk een plekje waar ik kan uitrusten. De sublieme graphix en mooie sound versterken de ambiance.. Prachtig _O_..

    [​IMG]

    Ook hier liep ik met veel plezier, het is leuk om te zien hoe de personages zijn geïntegreerd in de omgeving. Het komt allemaal heel geloofwaardig over. Het trailerpark deed mij ook een beetje denken aan de MTV serie: trailerpark boys, super serie _O_.

    [​IMG]
    Een meer, een verlaten huisje er bij. Sprookjes achtiger kan bijna niet. Erg tof gedaan. Overdag fijn ontspannen, s'avonds/ snachts een tafereel van horror elementen..
     

Deel Deze Pagina