1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Heb de game 2 uur mogen spelen en ben bijzonder onder de indruk van het spel. Game was door velen male van uitstel een beetje van mijn radar verdwenen, maar is weer helemaal terug. Ik ben alleen erg bang dat door de lange ontwikkelingstijd de game het commercieel niet zo goed gaat doen. Maar goed misschien dat een goede reclamecampagne nog wonderen kan verrichten.

Vooral de sfeer, controls en verhaal sprongen er bij mij bovenuit. Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik Alan Wake in mijn Xbox 360 heb zitten.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk dat de game niet te kort is, dit lijkt me echt zo'n game die je niet gauw zal wegleggen en zal blijven spelen omdat de sfeer zo goed is, en dat horror sfeertje.

Wat is nou de exacte releasedate?

3. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    @ Kabuto: vandaag bekend gemaakt dat ie in Europa op 14 mei al uitkomt. Weekje eerder dus dan eerst :D

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niiiiiiiiiiiiiice, voor RDR dus!!!! Me likes, me likes!!!!!

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Lucky! Kan je ons misschien wat 'in depth' vertellen wat je zoal hebt gezien tijdens het spelen? Of is dat :x.

Ik ben echter net als jij ook bang dat het commercieel niet denderend zal worden. Kijk maar hoe weinig aandacht er is op het internet voor het spel. Er zijn hier zelfs mensen die niet eens wisten dat hij uitkwam.

Laatst bewerkt: 8 apr 2010
  6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat hebben ze ook deels wel aan hun zelf te danken gehad , de game is gewoon te vroeg al gepresenteerd ,en ook nog is heel veel en lang uitgesteld.Er was een grote hype ,maar dat is alweer lang geleden , en nu heeft zijn de graphics niks meer dan gewoon goed ,maar geen whoo gevoel meer wat je toen kreeg.

Ik denk trouwens wel dat de game zelf wel echt van hoge klasse gaat zijn.
    Ik ben ben benieuwd naar de cijfers voor deze game.

Maar jezus ,Mei word een gekkenhuis man ! UFC 2010 ,Alan Wake ,RDR , Split Second ,Blur,Skate 3

Het lijkt wel fucking Sinterklaas !! :D

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Wil deze zeker nog halen samen en lost planet 2

maar kom een beetje in geld nood met al die vette games 8)

8. GtTheory

GtTheory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op een of andere manier vind ik deze game veel hebben van Alone in the Dark.. die nieuwste..

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat vind ik wel meevallen, alleen Alan Wake spreekt me aan maar dit is weer zo'n typische game die een bepaalde specifieke groep aanspreekt dat ik wel wacht op een prijsverlaging. Qua nieuwe games valt dit jaar (gelukkig) tegen, geeft me tijd om games van de vorige jaren te spelen.

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe voor die 35 euro kan ik het niet laten

11. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt gauw dat het 14/21 mei is

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    WAAAT ben je gek, 2009 was een enorm rukjaar voor de 360. 2010 zit vol van de nieuwe games, het begin kwartaal is al een van de beste dat de 360 heeft gehad.

games die dit jaar uitkomen/zijn gekomen Mass effect 2, splinter cell conviction, halo reach, alan wake, crackdown, fable 2, metro 2033, lost planet 2, red dead redemption, alpha protocol, dead rising 2, final fantasy 13, brink, fallout new vegas, crysis 2, portal 2 om maar een paar te noemen.

Niet te vergeten alle XBLA titels dit jaar, zoals perfect dark, zeno clash, monkey island 2, breach, hydrophobia, comic jumper, limbo, hydro thunder en nog veel meer.

Oh en dan heb je ook nog NATAL en de mega hoeveelheid software dat daarvoor word ontwikkeld. Tegenvallend jaar mijn reet |:-

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kanonnuh hier is iemand wakker geworden met een katertje:b:

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  15. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Daar ga ik idd ook niet naar kijken! Dat bewaar ik mooi voor als ik de game zelf heb :)!

16. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Spoilt niet heel veel hoor Kabuto. Toch raad ik het idd mensen wel af. Wacht gewoon nog een maandje en je kan er zelf mee aan de slag.

17. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Must resist.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *kijkt* ZOMGAWESOME! DIT MOET JE ZIEN!

}:]

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Wow ziet er zo gruwelijk uit!

Kleine spoiler
    Vooral dat stukje van begin tot eind wat ik niet gezien heb, zonde om te kijken

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het is het echte begin van de game, die wil ik veel liever zelf op mijn eigen plasma checken, rustig relaxend op de bank...lichten uit en geluid hard genoeg om echt in die sfeer te komen. Dus voor mij is dat alles...een spoiler :)

De game is eigenlijk best een 'breath of fresh air' tussen alle shooters en third person knallers dit jaar. Het lijkt niet echt op een Resident Evil of Silent Hill, Dead Space of....noem maar een bekende horrorgame/reeks op. Nee Alan Wake is echt zijn eigen game...het doet me niet direct aan een andere game denken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina