Natuurlijk was het een retorische vraag. En natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben maar 30 uur voor een game als dit is gewoonweg overdreven en een erg onrealistische verwachting. Zelfs GTAIV heb je uitgespeeld in minder en dat is een open world game. Dit is gewoon een lineare actie shooter, met thriller invloeden. Dus met zo'n domme opmerking als "als deze geen 30 uur is sla ik hem over" kom je wel over als iemand die weinig verstand heeft van games.
Imo dan he
P.S je bent maar 5 jaar ouder gast
.
Hmja RE1 en RE2 waren dan ook hele andere games met als je het nu zou spelen erg oude game mechanics. Ik bedoel daar duurde het 30 seconden voordat een deur open was
. En dit is ook geen survival horror game natuurlijk
.
Tevens vind ik ook dan een game niet langer moet zijn dan nodig is. Als het verhaal binnen 12 uur klaar is, dan ben ik daar zeer tevreden mee. Ik hoef geen kunstmatige verlenging van een game door filler erin te gooien, ik heb liever een zeer goede compacte game dan een spel waar je door de filler heen moet komen om weer wat leuke stukjes te spelen.
En ik heb erg veel vertrouwen in Remedy na Max Payne 1 & 2. Dat waren games van topkaliber.
Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2010