Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
  2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat lijkt me nogal prijzig als je de game nieuw kunt kopen voor €33-€36 ;)

Over de lengtes van games: ik verbaas me er altijd zeer over hoe snel sommige gasten een game uitspelen. Rennen zij door de levels heen ofzo? ;)

Neem bijvoorbeeld de Tomb Raider games. Deel 1 was je gewoon weken en weken zoet mee! Natuurlijk: als je alle puzzels weet omdat je ze al gedaan hebt en je de game voor de 2de keer speelt, dan kan je er veel sneller doorheen knallen.

Maar sommige puzzels waren gewoon heel pittig (vooral deel 1). Soms ging je gewoon dood na 30 minuten en dan kon je opnieuw beginnen. De speeltijd stond dan ook weer een half uur terug, omdat deze weer opnieuw begon vanaf de safe.

Wat te denken van Assassins Creed. Ja, je zou met je paard alles in galop kunnen doen en geen enkele vlag kunnen pakken en dus langs vele enemy's rijden zonder te vechten, maar dan kan je net zo goed niet gaan gamen toch?

Denk dat je ook bij Alan Wake je tijd moet nemen om het verhaal de impact te laten geven die het verdient. Verwacht dat de graphics en omgevingen erg mooi zullen zijn. Ik doe lekker rustig aan hoor ;)

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  3. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan dat kan ja.En indd hij komt 14 mei uit.Gelukkig duurt dat niet zo lang meer;)

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige spelen games om 't snel uit te spelen en anderen willen er rustig van genieten. Ik merk dat ik bij RPGS van 2 keer zo lang bezig ben als de recensist om maar wat te noemen. Anderzijds gebeurd 't ook wel dat een spel je niet meer boeit en je er nog maar even snel door heen wilt rushen. Voor het gevoel van het hebben uitgespeeld en/of de achievements..

5. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand of de prequel videos al online staan op Marketplace? Via de xbox.nl kan ik ze niet vinden...

6. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Volgens mij niet, maar ze hadden eigenlijk gister al online moeten staan! Maar las volgens mij dat ze gister ff online hebben gestaan op de US Marketplace, maar er vervolgens weer afgehaald zijn? Hier iig nogmaals de eerste twee episodes, ditmaal nog iets betere kwaliteit dan mn vorige post, maar helaas nog altijd geen HD =(!

[yt]vtMAADwUUsw[/yt]

[yt]MbTAUSw4Qbg[/yt]

7. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zalige filmpjes tot nu toe!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat is toch niet ingame he?!
    Zijn dit een soort warming up filmpjes voor het verhaal ofzo?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Yup , soort real life prequel om in het verhaal te komen :)

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O ok, binnenkort maar eens kijken dan.
    Hoeveel episodes staan er gepland?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en vooral waar te kijken en gewoon gratis?

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    6 episodes totaal! Nu dus de eerste twee, dan komende twee weken 1 en de laatste twee zullen op 17 mei verschijnen!

Op xbox live, op brightfalls.com, op youtube en in dit topic dus ;)!

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop echt dat ze wat reclames laten zien hier in nederland. We worden hier doodgegooid met reclames van de wii en ps3 spellen. Ik vind dat deze game wel wat aandacht mag krijgen. Gellukig zie je dat de meeste winkels al vollop de game aan het adverteren zijn.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Tothegame.com moet maar even wat updaten want volgens hun komt Alan Wake in Juli uit....yeah right.

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :lol: Keek toevallig ook net een kwartier geleden, had ook al iets van YARRITE!.

Mja het is een lekker overzichtelijk site, weet je toevallige een andere(betere) die zo releases laat zien?

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmm eigenlijk niet. Ik kijk eigenlijk altijd op tothegame. Ach dit is tgewoon een vreemd foutje van ze :)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah ik ook maar toch lopen ze veel achter :9 Mja iig krijg je een vrij goed overzicht van wat voro lekkers er allemaal gaat komen

18. AgentSmith

AgentSmith Guest

De eerste 10 achievements bekend

Back! Back, I Say! - Use your handflare to push away enemies at the last possible second
    Bright Falls Afficionado - This Achievement requires thoroughly exploring the area of Bright Falls
    Collateral Carnage - Unlock this Achievement by killing a set number of enemies using the environment instead of weapons
    Collector's Edition - Ah, the old collect-a-thon Achievement; in Alan Wake, you'll be able to pick up pages from the protagonist's manuscript. Collect them all, and this Achievement is your reward
    *** Good Cup of Coffee- Remedy revealed only that this Achievement involves careful exploration...but I dig the title, which I believe is a reference to Twin Peaks
    Gunless Wonder - Unlocked by completing a section of the game using only your flashlight and no guns
    It's Not Just a Typewriter Brand - No specifics on how to unlock this one, but it will involve using the shotgun a lot (which the Achievement title references)
    Meet the Deadline - Complete a section of the game under a strict time limit
    Park Ranger - One of a number of Achievements that will be rewarded for completing an episode
    Two for the Price of One - Awarded for killing two enemies with a single shotgun blast.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Nice, klinkt goed en gevariëerd! Ben benieuwd naar de rest, ga ze sowieso allemaal doornemen voordat ik aan de game begin! Haat het als ik achievements mis waarvoor je een heel stuk of zelfs de hele game opnieuw moet spelen!

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Kun je beter gewoon de guide op 360achievements checken, daar staat tegenwoordig altijd de "Missable Achievements" bij, anders spoil je de hele game ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina