1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop wel dat de paden niet te smal zijn en dat je flink kunt verkennen enzo, anders heb je weer zo'n on rails gebeuren ...

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  3. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die is mooi,ik ben blij dat ik hem ook besteld heb.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    En ik ook:9

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Shiiiit, die ziet er toch wel erg mooi uit. Jammer dat mijn bankrekening keihard nee schudt :'-(

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie CE :) maar ook ik moet op de centen letten:'-(, ik koop 'm in september nog wel eens nieuw via Ebay voor de helft van de prijs =)

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Gelukkig geen boeiende ingame extra's (helemaal niet volgens mij). Dus ik kan gerust de gewone editie kopen :+

8. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ziet er idd mooi uit, maar ook hier geen geld ervoor ;)! Wie weet ooit nog een keer voor een prikkie, maar ik zie de meer waarde er niet echt van! Die DLC die erbij zit komt straks ook gewoon op de Marketplace te koop, dus dan kan ik m daar ook gewoon kopen!

Die map die BrAsKe postte ziet er aardig groot uit! Beloofd dus lkkr veel verkennen te worden!

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er leuk uit maar ik haal toch sowieso de normale versie altijd. :9, heb echt kneiterveel zin in deze game. Soort Heavy Rain (met allerlei keuzes) maar dan voor de x360. :thumbs:

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is ABSOLUUT ook maar niet enigzins te vergelijken met Heavy Rain.

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Als ik Cola had gedronken had ik 't nu uitgespuugd. Het lijkt nog meer op Super Mario dan op Heavy Rain. Heavy Rain is een belediging voor Alan Wake:{

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat is dat nu weer voor een achterlijke opmerking? Net alsof jij dat kan weten =(

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Het is toch een survival horror. Ik denk dat we meer silent hill achtig iets krijgen. En denk dat de game kwa verhaal ook veel weg heeft van de film Secret Window met johnny depp. Dat ging ook over een schrijver, waarvan alles wat ie meemaakt al op papier stond...

En Heavy Rain is idd een heel ander soort game. In mijn ogen de game van het jaar tot nu toe. Hoop dat Alan Wake eroverheen gaat.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Heavy Rain is al een tijdje uit. Het is een spannend avontuur dat om de juiste keuze draait met super goede graphix. Maar Alan Wake heeft alleen al een veel betere setting. Een bos, een meer. Goede actie, etc, verhaal dat mij meer aanspreekt.

Heavy Rain neuh

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb je Heavy Rain gespeeld?
    Heb je Alan Wake al gespeeld?

^Zo nutteloos is jouw opmerking dus...

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alles is nutteloos als je zo kijkt, is zijn mening.

Red Dead Redemption is ook veel beter dan Heavy Rain en Alan Wake bij elkaar, yeee nutteloos.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo lastig om het inhoudelijk te spelen? Je kan ook al van een spel uit maken of je het wat vind of niks op basis van recensies, filmpjes. En waar heb ik gezegd dat ik Heavy Rain niet hebt gespeeld?

Ik heb het idee dat je Heavy Rain hebt gekocht, eigenlijk vind dat 't teleurstelde en het nu zwaar moet verdedigen. Alan Wake heeft door middel van Gameplay filmpjes al veel laten zien. Er zijn recensies van beide games uitgebracht.

Om eerlijk te zijn zou ik deze 2 games al niet eens snel vergelijken. Ik vergelijk God of War ook niet met Darksiders waar God of War stukken beter is. Ook al hebben ze deels dezelfde gameplay.

Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Waarom mag je games niet vergelijken? Alleen vergelijk ze pas nadat je ze gespeeld heb. Misschien valt Alan Wake wel gruwelijk tegen. Zo ben ik ook zwaar teleurgesteld in splintercell conviction. Dacht dat het een van de toppers van het jaar werd maar niets is minder waar. Heb hem zelfs al vroegtijdig aan de kant gelegd.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt geen oordeel vellen over een game als je hem nog niet hebt gespeeld nee. Heel vaak zie je op het games forum een hele hype gevormd worden en als de game dan uitkomt er een hoop teleurstellingen zijn.

Eerst afwachten totdat die in onze xbox draait ;)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game al best lang en ben nu wel in staat om op basis van (ingame)filmpjes+ screenshots + impressies/ reviews te bepalen in hoeverre ik het een goed spel vind. Ik heb het nauwelijks dat een spel uiteindelijk erg tegenvalt of juist veel vetter is dan verwacht.

Als je bijvoorbeeld van adventure houdt, kan je alleen al kijken naar de product beschrijving. Dit zit er in, horror zit er ook in. Setting is voor mij het grootste pluspunt.

Waar het zou kunnen tegevallen is dat er bv uiteindelijk toch veel bugs in zitten of dat datgene dat je moet doen repetietief wordt. Iets dat mij eigenlijk sterk lijkt gezien de goede recensies die al binnen zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina