Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    alsof jullie ook nooit films downoaden die nog niet uit zijn. Komt op hetzelfde neer.

2. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet wat jullie probleem is maar ik kom alleen zeggen dat jullie kunne uitkijken naar een goeie game .. ( Zo ver ik gezien had )
    Kom echt niet patsen of zo dat ik de game al gespeeld heb want dat is niks bijzonders iedereen kan het ..
    Maar goed merk dat hier nog veel kleine kinderen op het forum zitten die meteen gaan zeiken en zeuren ! :confused:
    Verder ik heb de game gespeeld bij een vriend en niet op me eigen xbox want koop me games netjes in de winkel dus :thumbs:

Laatst bewerkt: 4 mei 2010
  3. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, want mijn kinderjaren liggen toch al heel wat jaartjes achter me (ben opgegroeid met de Atari en Philips spelcomputers) en toch zegt iets in mij dat wat jij en je vriendje doen, toch niet helemaal klopt.

4. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ...enough said _O_

Neej ik zeg alleen tegen jullie dat we naar 5jaar eindelijk alan wake te zien gaan krijgen en dat de game ook nog eens goed uitzag enz !
    Verder zeg ik helemaal niks .. en meeste van jullie moeten niet zo schijnheilig doen want durf er voor te wedden dat jullie wel films , muziek , downloaden of pc games of wat dan ook .. komt gewoon op het zelfde neer :thumbs:
    Ben trouwens blij dat ik wat vrienden heb die downloaden .. kan ik tenminste zien of de game wat is en of ik er wel 55 euro aan wil uit geven :b:

/Mod Om gelijk maar even te "zeiken". Op XBW is het niet toegestaan om over [faq]dergelijke zaken[/faq] te praten, dus let wel even op wat je post betreffende dit onderwerp. Ook het verwijderen van mod-edits is niet toegestaan, dit is nu de 2de keer dat ik hem opnieuw moet aanpassen - Cookie

Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  5. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dat lees ik nergens. Ik las alleen dat je iets schreef over kinderen die meteen ergens over beginnen te zeiken en omdat ik mezelf nog steeds kind voel, voelde ik me geroepen om te reageren. Kerel. ;)

In Nederland is het trouwens volkomen legaal om muziek en films en foto's te downloaden. Het downloaden van software is wel illegaal evenals het uploaden van muziek, films, foto's en uiteraard software. (Ik heb de regels niet bedacht, hoe krom ze ook mogen zijn)

Maar On-topic: ben wel heel erg benieuwd naar de game!

Edit: Ik zie dat opeens het "kerel" uit je eerste tekst is verdwenen. Maar die in mijn tekst laat ik nog maar even staan.

6. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk ook erg uit naar deze game en zal hem ook zeker weten 14mei gaan kopen want hij zag er echt wel nice uit _O_

7. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een paar daagjes wachten:thumbs:

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Op Xbox.nl staat een countdown8)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  10. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    videoreview bij gametrailers staat ook online maar na het gezien te hebben wacht ik nog wel effe met hem te kopen en wacht ik liever op red dead R

11. Mr.Baco

Mr.Baco Member

Leuk Bevonden:
    0
    't is dat deze game paar dagen voor Red dead uitkomt en ik liever me tijd neem met game moet deze ff wachten.

Ik kan me niet concetreren op 2 games en 2 verhalen gaan volgen. je gaat ook niet 2 films door elkaar kijken. en ik heb net world cup 2010 and Fallouts GOTY edition, dus ik houw me wel ff bezig heelmaal met Splinter Cell die nog geen rust heeft gehad.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Goh8)
    Ik wil deze game graag hebben, heb alleen geen geld:'-( en deze maand komt alpha protocol ook al uit, dillema.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alpha Protocol gaat toch floppen dus dat is een makkelijke keuze.
    Nog een 8 erbij van gamer.nl.

Gimme gimme. :cool:

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zegt de man die alles weet:{

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jeez wat is die Eurogamer review slecht (als je het al een review mag noemen). Een 7 lijkt me te laag, maar die 9 van IGN is ook weer teveel van het goede. De review van 1UP vind ik nog de beste tot nu toe. Ik twijfel nog steeds over de aanschaf.... :x

16. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oei dit had ik niet verwacht van deze game die ik al heel lang volg. Ik dacht toch echt dat dit een game of the year zou gaan worden (9+ cijfer), maar het is uiteindelijk een aardige game geworden (gemiddeld nu een 8.4 op metacritic). Ik wacht wel tot hij wat goedkoper wordt en besteed m'n full-price geld uit aan red dead redemption.

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel blij met de recensies, haalt de verwachtingen weer wat naar beneden. En ik wacht toch tot september oid. We zitten tegen de zomer aan, niet echt de setting om even een horror game te spelen.

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind je een toffe kerel, maar dit soort dingen moet je echt proberen voor je te houden. Het is echt zwaar irritant ;)

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Goede review van Gamer.nl trouwens. Deze review geeft precies aan waarom ik hem nog niet wilde pre-orderen.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je mag wel zeggen dat het een goede game wordt maar niet een slechte? Grapjas. :+

Maaruh Alan Wake dus; gamer.nl zegt gewoon goed verhaal, redelijke actie, niet echt gecombineerd.
    Niks met een goed verhaal en zolang de gameplay niet slecht is is het al een aankoop waardig voor mij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina