1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt betreurend om te zien hoe weinig aandacht microsoft besteedt aan de marketing van alan wake, heb tot nu toe geen een reclame gezien tot nu toe terwijl we enerzijds door sony doodgegooid werden met heavy rain publiciteit...
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Discovery Channel zend er reclame voor uit. (Vooral laat in de avond.)
    Maar dat is van Discovery Channel zelf voor hun gameshop, En de pre-order bonus die je daar krijgt enzo.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm maar dat is dan reclame van discovery channel zelf. Microsoft zelf geeft blijkbaar weinig om deze game terwijl dit een van de weinige redenen zal zijn voor ps3 bezitters om een xbox te halen, want laten we eerlijk zijn ze geven geen moer om nog een halo spel. Heb op rtl 5 heel veel red dead redemption reclames langs zien komen terwijl het spel nog twee weken op zich laat wachten. Alan wake daarentegen komt over 3 dagen al uit!
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom er geen reclame voor wordt gemaakt lijkt mij duidelijk. Het is voor een speciale groep mensen (die houden van actie+horror+singleplayer adventure die ook nog wat ouder zijn). Deze gamers kopen dit spel sowieso wel.

    Voor een grote groep mensen is een spel als dit niks die zien liever gewoon Fifa 2 miljoen 50, of COD mw2 etc. Microsoft wilt teleurstelling voorkomen en wilt zich met haar promotie straks vooral richten op Project Natal (lees: met een Nintendi Wii achtig project om de non gamers te lokken)

    Sowieso, horrogames in het algemeen, daar wordt weinig reclame voor gemaakt. Horror series met mate...
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  5. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Deze game ga ik zeker halen samen met Red Dead Redemption.

    Ik twijfel om Skate 3 erbij te doen voor tussendoor.
     
  6. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dit is geen horror game, besides heavy rain is ook een heel niche game maar is door al die reclames best een succes in Europa en heeft al zeker 1 miljoen stuks verkocht. Ik heb van heel veel playstation gamers gehoord dat als er één spel is dat hun interesseert op de xbox360 dan is het alan wake, het zou dom zijn van microsoft om hier niet op in te spelen. De wii gamers zullen ze niet overhalen om project natal te kopen. Het is beter dat microsoft zich richt op de hardcore gamers, met name de playstation crowd.

    Ik snap ook niet waarom microsoft zoveel geld besteed aan de marketing van halo games, die hebben het niet nodig.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2010
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Er wordt misschien op tv (nog) geen reclame voor gemaakt maar ik zag gister al in meerdere winkels speciale displays staan voor Alan Wake en ook bij bijv de dixons al posters buiten staan dus er wordt wel degelijk extra aandacht aan besteed
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Alan wake op voorraad bij Consoleshop !!!
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Daar heb je hem niet eerder. Vandaag bestellen, morgen leveren wat niet gebeurd omdat het een feestdag is. Dus je krijgt hem gewoon netjes op de releasedag binnen.
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    yep klopt, had ook even gebeld naar de shop
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hun vaak veel te duur. Helemaal voor een internetshop. Ik zou playmefirst.nl eens in de gaten houden. Scheelt vaak een tientje ongeveer en verzenden is voor niks.
     
  12. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hun vaak veel te duur. Helemaal voor een internetshop. Ik zou playmefirst.nl eens in de gaten houden. Scheelt vaak een tientje ongeveer en verzenden is voor niks.

    edit: kost daar 48,99 incl.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Saturn in Rotterdam kost ie 49,- Denk dat ik ff jullie reacties afwacht alvorens hem te kopen :p
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mooie prijzen inderdaad, maar leveren die ook de games op de release dagen?
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zal mediaoffer nog goedkoper zijn. GH is natuurlijk geen releasedate meer.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    heb je em daar al zien liggen of niet?
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, zag het in de folder :+
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    aaah hehe, ik denk dat we hem vandaag nergens kunnen gaan vinden ben ik bang
     
  19. Rappa

    Rappa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar begint het wel op te lijken :mad: Had zo gehoopt hem nog voor morgen te hebben.....
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, of eerder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina