1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
    Same here, je gaat er echt te snel doorheen en dat terwijl ik ook vaak stil sta en lekker rond kijk enzo. Grafisch (outdoor) vind ik dit nu de beste game. Schitterende vergezichten, veel oog voor detail in de omgevingen.

    En misschien vind ik (ja ik als EPIC fan) het ook wel fijn om eens een game te spelen die niet is gemaakt met de Unreal 3 engine. Geen glans over alle objecten, andere kleur tinten etc... :)
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen ook spelen ik hoop dattie blijft bloeien, Alan Wake.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Nog geen enkel bericht, dus het zal wel morgen worden. Op de site staat ook nog steeds 'binnenkort verwacht' Alan Wake....dus zal morgen wel geupdate worden en verstuurd.
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup hetzelfde hierzo. Heel betreurend wetende dat veel winkels hem al lang zonder problemen verkopen...
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Op naar de winkel vandaag!
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ehh, geluid is minstens zo belangrijk als beeld bij sfeer. Probeer maar eens een horror film te kijken zonder geluid. Niks meer aan.
     
  7. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb Alan Wake: LE een paar maanden geleden bij frs besteld, maar ik heb ook nog geen mail ontvangen of die verzonden is. Meestal krijg ik wel een mailtje die avond of nacht ervoor. We wachten wel af:{
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei niet dat 't geluid uit mocht, maar 't hoeft niet persé keihard te zijn. Het geluid in Alan Wake is goed maar niet zo goed als de graphix.

    Om mijn eigen quote erbij te pakken
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit inmiddels ook in chapter 3.
    En ik ben echt helemaal verkocht , echt een super sfeer zit erin.

    Soms is het zo donker dat ik echt zit te staren naar m'n tv waar ik nu heen moet.
    Ook het schrikeffect is echt aanwezig , alleen jammer dat vijanden aangekondigd worden.

    Verder vind ik het wel tof dat het begin van een chapter net zo is gemaakt als een tv serie , previous in Alan Wake.. etc :)

    Hoeveel chapters heeft de game eigenlijk , iemand?
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb ook een verduisterde kamer (als ik mn luxaflex en gordijn dichtdoe, zie ik letterlijk geen hand voor ogen *) ) en verder natuurlijk een goede koptelefoon!
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    5 of 6 chapters, als je een beetje op de collectibles let en de story pages kan je op basis daarvan ook wel inschatten hoeveel je nog moet ;)
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat boek dat bij de LE zit, is dat in het Nederlands of Engels?

    Ik heb zelf ook de LE besteld bij Wehkamp, alleen staat de leverstatus op nog een week, ik zie wel wanneer ik het krijg.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF man,. het is de 14e vandaag en bij Mediaoffer word ie nog steeds verwacht?
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, heb alle collectables wel tot nu toe.
    De missende staat bij , nightmare mode dus die haal ik niet.

    Jammer dat je deze niet meteen kan selecteren , vind het geen leuk spel om 2x te spelen.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jullie lijken aardig snel door die chapters heen te gaan, toch zei mijn broer dat hij er best een tijdje over gedaan had en zeker geen korte game was.
    Nu staat Alan Wake op Mediaoffer op Niet op voorraad, levertijd meer dan 5 werkdagen...dus alweer uitverkocht? Nu maar hopen op een mailtje dan dat hij verstuurd is naar mij, tenzij heel erg veel mensen al voor mij besteld hadden....
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk vandaag binnen.Ben benieuwd ga hem straks spelen
     
  17. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    236
    Zijn er meer mensen die de game bij FRS hebben besteld? Ik heb nog geen mail ontvangen voor het versturen. FRS is altijd netjes op tijd met de pr-order verzendingen, maar vandaag niet:mad:
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Is ie al gespot bij Saturn Rotterdam? Net m'n pa eropaf gestuurd :D
     
  19. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog geen SMS gehad van gamemania dat ik hem kan ophalen, kga toch maar even langs later op de dag!
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem net gehaald bij de FRS (de CE voor de prijs van de gewone , die aanbieding geld dus blijkbaar ook in de winkel)

    Ze hadden er maar 3 binnengekregen gister 8) 2 CE's en 1 gewone. Alle internetbestellingen en preorders moesten nog komen zeiden ze. Gaat niet helemaal soepel qua uitlevering heb ik t idee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina