1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alan Wake

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo 2008, dat nieuws ben ik nog niet tegengekomen. Play.com adverteert momenteel met 6juli2007 en amazon.co.uk met eind maart....

    Linkje aub naar dat verontrustende nieuws.... ik denk nl. dat ie wel van de zomer uitkomt.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    2008 it is, ben het ook ergens tegengekomen. Let niet op de releasedata die op sites staan, vaak loopt die info achter.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als deze game dezelfde sfeer heeft als Max Payne, en dat verwacht ik wel want het is door dezelfde makers gemaakt, dan word dit zeker een meesterwerkje idd! Trouwens 3 jaar terug is er ook een nieuwe Max Payne aangekondigt hoor je alleen niks meer van, maar denk dat Max gewoon nu onder een andere naam valt oftewel Alan Wake. :p
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En ik denk dat jij er volledig naast zit, als ik zo vrij mag zijn. :9 Ze kondigden juist aan dat het tweede deel de laatste zou zijn (meen ik me te herinneren). Alan Wake heeft een totaal andere opzet als Max Payne. Geen actie meer met bullet-time, maar juist overleven zonder al teveel hulpmiddelen en waarschijnlijk heel veel puzzelen binnen de verhaallijn.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Neen ik zit er niet naast http://www.gamer.nl/doc/23183 dat is nieuws wat niet meer nieuws is aangezien het uit 2004 komt :p

    edit: de game Max Payne 3 is idd een tijd terug gecanceld :)
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  6. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff de alanwake.com site gecheckt en dan vooral de forums. Daar wordt inderdaad druk gespeculeerd over de evt 2008 release-date.... :'-(

    Maar niets is daar zeker en het grootste gedeelte van de AW-fans wachten eerst de GDC 2007 af die ergens begin maart is en verwachten stiekum meer nieuws over de releasedate...
    Ben zwaar aan t duimen dus.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Duimen is niet nodig, bespaar jezelf het onnodige wachten en verwacht hem maar niet eerder dan 2008... het is niet ander voorlopig.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    lol die 2e post van dit topic :emo:

    on-topic: alan wake word echt psychogaaf :D
     
  9. H3rm1t

    H3rm1t From Here 2 Oblivion

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je hebt gelijk, als Shane Kim van M$ t al zegt in een interview met IGN:
    http://xbox360.ign.com/articles/771/771601p1.html
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik heb me toch iets ondekt, als je Alan Wake hebt en je pakt zn voorletter krijg je A.Wake dat is de Awake, wat wat wakker betekent

    totaal nutteloze post eigenlijk...
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja nogal.....
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal niet!

    Dat was een raadsel van de makers.
    Wie dit meldt op de site van remedy krijgt een gratis trip naar de bahama,s8)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit wordt volgens mij zo'n ontzettend vette games, geweldige graphics, physics, omgeving, genre, verhaal, echt next-gen. De beginpost is een beetje gedateerd en incompleet en het topic wordt weinig gebruikt, dus hier een vernieuwde beginpost.

    [​IMG]

    Alan Wake? Was dat niet die nieuwe game van de makers van Max Payne waar we zo’n lange tijd niks van hebben vernomen? Inderdaad. Haast geruisloos werkt ontwikkelaar Remedy sinds 2005 aan de game. Mondjesmaat kwam er zo nu en dan wat informatie naar buiten, maar echt veel was het niet. Tijdens de X06 verbrak Remedy de stilte en toonde lead writer Sam Lake een live-demo die ons iets meer duidelijk maakte.

    [​IMG]

    Alan Wake behoort tot een select groepje Xbox 360 (en PC-) games waarvan de verwachtingen hooggespannen zijn. Deze action-adventure brengt de gamer niet alleen een goed verhaal, maar ook haarscherpe beelden van idyllische omgevingen, waar tegelijkertijd een mysterieus en dreigende sfeer hangt.

    [​IMG]

    Omdat het alweer een poos geleden is dat we wat hebben gehoord van Alan Wake, volgt hier een korte opfriscursus. Het hoofdpersonage van de game heet Alan Wake en is een succesvol schrijver van spannende boeken. Na de mysterieuze verdwijning van zijn verloofde besluit hij te verkassen naar een klein stadje om daar tot rust te komen. Al snel blijkt dat dit niet helemaal gaat uitpakken zoals Alan Wake had gehoopt. In plaats van zijn gedroomde toevluchtsoord zit Alan voor hij het weet in een verhaal dat in boekvorm zomaar een van zijn nieuwe best-sellers zou kunnen zijn. Uiteindelijk hebben we een psychologische action-thriller-game waarin Alan Wake moet zien te overleven in een omgeving waar allerlei mysterieuze dingen gebeuren.

    [​IMG]

    Releasedatum: 2008
    Ontwikkeld door: Remedy (makers van Max Payne)
    Uitgegeven door: Microsoft
    Genre: Psychologische actie-thriller
    Toppers van 2007 op Insidergamer.nl: http://www.insidegamer.nl/pc/alanwake/impressies/13569
    Gespeeld op X06 door Insidergamer.nl: http://www.insidegamer.nl/xbox360/alanwake/impressies/12226
    Alle screenshots: http://www.insidegamer.nl/xbox360/alanwake/screenshots
    Trailer: http://www.insidegamer.nl/xbox360/alanwake/videos/318
    Gamepresentatie video: http://www.gametrailers.com/trailer-alan-wake
     
  14. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel nutteloos maanden terug is al gezegt i am alan wake = I am awake
     
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja die van jou ook :confused:


    Ik hoop dat er over een tijdje toch wel een demo komt van deze game, dan kunnen we eens aanvoelen hoe de engine is.
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    De game is uitgesteld naar 2008, dus dat zal nog wel even duren.
     
  17. Jorden Ajax

    Jorden Ajax Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vraag mij af of deze game nog kan boeien als hij straks uit is. Toen hij zoveel jaar geleden groots aangekondigd werd zag het er erg vernieuwend uit, maar zal hij dat anno 2008 nog zijn? Ik keek uit naar deze game, maar het is dit topic dat mij weer liet herinneren dat deze game uberhaupt nog kwam!
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nou een game van de makers van Max Payne kan bijna niet slecht worden, deze mensen weten zo'n goede sfeer neer te zetten. Kwa grfx ziet het er nog steeds mooi uit, ik was deze game nog helemaal niet vergeten dit is samen met Fable 2 de reden dat ik nu een Xbox heb. Hoewel ik misschien Alan Wake op de pc meer zou doen... ligt er maar net aan of hij goed loopt op me pc.

    Kijk hier echt naar uit, het moet idd alleen niet NOG langer duren, oftewel dat hij ergens eind 2008 uit gaat komen. Want ben bang dat het anders een soort van Duke Nukem Forever project word. Hij is 'klaar' als hij 'klaar' is... *zucht*
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Er komen al genoeg goede titels uit in 2007, dus ik vind het niet erg dat Alan Wake pas in 2008 komt. En ik maak me al helemaal geen zorgen over de kwaliteit van het spel. Ze nemen gewoon lekker de tijd, dan krijg je gewoon een goed spel en geen afgeraffeld product
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina