1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Alan Wake's: American Nightmare

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 dec 2011.

1. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wie weet voegen ze later een multiplayermodus toe... Al zal dat dan wel weer in de vorm van DLC zijn :mad:

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het lijkt me een toffe modus, maar dan wel in multiplayer. Singeplayer wordt ook snel saai verwacht ik.

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Deze game is dus gewoon al uit.. :confused:

Awesome! Ga nu de trial spelen..

-Edit-

Ben nu al een poosje bezig en ik vind hem erg tof. Actie is echt heel erg verbeterd ten opzichte van Alan Wake, meer (toffe) wapens en ook verschillende soorten 'Taken'. Ik was al erg te spreken over de originele Alan Wake en als 'fan' van de serie ben ik erg blij met dit deel. Ik vermaak me heel erg. Graphics goed, actie goed, verhaal vaag (as usual). Ben toch zeker al wel weer een paar keer geschrokken.. eng is de game niet maar het blijft een geweldige sfeer die de game heeft. \o/

-Edit2-

En nog steeds bezig. Ik vind zelfs het verhaal gewoon tof nu. Die filmpjes op de TV zijn echt creepy, deden me soms denken aan American Psycho. Ik vind het erg tof allemaal. Jammer dat niemand het hier blijkbaar speelt... :9

Ook het opnieuw spelen van de levels is niet storend, het is redelijk verschillend elke keer en het hoort gewoon bij het verhaal.

-Edit3-

En daar ben ik weer. Ik snapte de kritiek op de eerste Alan Wake (behalve dat het ietwat repetitief was) al totaal niet. Ik vond het toen al een van de beste games van het jaar (sfeer, muziek, gameplay, verhaal) en ik vind dit deel echt geweldig hoor. Heb hem nu uitgespeeld. Ik heb er dik 6 uur over gedaan en dan heb ik ook alle manuscripts gevonden. Ik heb nog geen seconde in de Arcade modus zitten though. Als ik mijn ervaring in cijfers mag uitdrukken zal het ongeveer dit zijn.

Gameplay een 8 - veel actie, meer wapens, nieuwe vijanden. In alle opzichten beter dan de originele Alan Wake.

Verhaal een 8 - weer een ietwat vaag verhaal maar wanneer je alle manuscripts leest en kijkt en luistert naar de TV en de radio raak je er helemaal in op. Het is ook weer heel mooi vormgegeven. Tussenfilmpjes en TV beelden worden gespeeld door echte acteurs, en dit gebeurd zeer goed imo. De drie 'vrouwen' die een 'hoofdrol' vertolken zijn personages waar ik niet veel mee had. Dit had beter gekund.

Graphics een 9 - geweldige belichting en sfeer. De mooiste arcade game die er te krijgen is.

Speelduur een ? - verhaal heb je in 6 uur helemaal uitgespeeld. Ik moet nu nog gaan ondervinden hoe lang de arcade mode leuk blijft.

Overall een 8,5 - als je een Alan Wake fan bent moet je hier geen seconde over twijfelen. Vond je de eerste Alan Wake te saai maar de sfeer wel tof dan is dit misschien wel wat voor jou (veel meer wapens, verschillende tegenstanders). Wanneer je Alan Wake niks vond kun je beter deze ook maar laten liggen.

Nou mensen, dit was mijn laatste edit. Doe er wat mee of niet, slaap lekker.

Laatst bewerkt: 22 feb 2012
  4. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik de trail vanavond maar eens ga proberen.

Alan Wake was al echt tof.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt dat je zo uitgebreid hier over verteld, dit waardeer ik echt! :)
    Ik heb gisteren de " Trial "" Geprobeerd en meteen van stang gelopen en gekocht! Ik vond Alan wake game al tof, dus deze moest ik zeker hebben.
    De nieuwe vijanden zijn inderdaad erg cool en de nieuwe wapens voelen ook erg goed aan. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld. Vooral dat déjà vu gebeuren, kon mij even niet goed bekoren. :+ TV/Radio is geniaal gedaan moet ik toegeven. Ook is Remedy erg goed met geluid en complotten wat er gebeurd op het scherm. Mijn volledige uitspraak over de game lees je wel wanneer ik ''m uitgespeeld hebt! \o/

6. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Banweezy!! thanks a lot :) voor je uitgebreide review!!

vond Alan Wake een geweldige game, 1 van de weinige games waarbij ik dacht: dit is mijn ding! maar door verschillende reviews getwijfeld aan deze omdat er gezegd werd dat er weinig verhaal in zat, vaag, meer een shooter etc.

jij hebt deel 1 hetzelfde beleefd als ik dus deze gaan we zeker proberen!! hij staat inmiddels in het wachtrijtje... op naar het weekend :)

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm toch positieve verhalen over deze game :p...

Misschien binnenkort maar de trial proberen dan.

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De trail versie 2 min gespeeld en toen wist ik genoeg.
    Deze komt er ook binnen.
    Volgende week maar eens aankopen.

9. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 'm ook uitgespeeld en vond hem ook vet! Dat je de verschillende gebieden vaker bezoekt boeide mij niet, het is steeds weer net iets anders en het verhaal is simpel maar toch wel leuk. Pagina's, radioshows, tv-shows en sommige dialogen zijn ook weer interessant. Of ik de Arcade Modus echt lang ga spelen betwijfel ik... Toch niet zo leuk dat je dat niet samen kunt doen.

10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Die chick in de 1ste gameplay trailer van Dulle heb stijve nipples :cool:
    Ik denk ik zeg het maar even }:]

11. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    misschien niet helemaal het juiste forum maar is er iemand die de eerste alan wake heeft liggen en hem voor een klein prijsje wil missen? wil hem graag nog een x spelen :)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  13. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    thanks :) kan ik mijn vorige bericht hier ook weer verwijderen?

sorry ben nieuw hier ;)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee je bericht kan je niet verwijderen, maar dat geeft verder ook niet.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Toch ook maar gekocht, lees in veel reviews dat het qua verhaal toch wel wat toevoegt. En meer Alan Wake verhaal kan ik niet weerstaan (gameplay not so much)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Story mode uitgespeeld, redelijk kort (echt geen 6 uur), maar toch super vet. :9

Ben benieuwd hoelang arcade mode leuk blijft. Binnenkort maar de laatste chievo's van de originele Alan Wake ff halen.

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houd die arcade modus juist in ?

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vette game dus? Vond de originele game echt de beste game van 2010 :D. Misschien van het weekend maar eens kopen!

19. sssilly

sssilly Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tijdens de release van de eerste Alan Wake hebben ze een mini serie uitgebracht genaamd Bright Falls, weet iemand of deze nog te zien is via xbox live of eventueel te downloaden?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wist helemaal niet dat er zo'n vette narrator in zat , wat een heerlijke Twilight zone vibe heeft het nu.

En het verhaal gaat wel degelijk door op de retail game, geen spijt van dat ik hem gekocht heb (al is arcade mode denk ik niks voor mij)

Deel Deze Pagina