1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Alles over Blu-ray & HD DVD [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Oeps :+ dacht dat ze die toch wel gingen uitbrengen maar blijkbaar dus niet.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Official: HD DVD dead and buried, format war is over.

    [​IMG]

    Koppel straks de HD-DVD speler los van Xbox360.
    Dat ding maakt veeste lawaai , heb me de hele film The Bourne Ultimate laten ergeren.

    Wil vanmiddag kijken naar de Toshiba HD-E1 HD-DVD speler.
     
  3. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik heb echt mazzel wat dat betreft: zowel mn launchbox, mn arcade alsook mn hd-dvd add-on zijn heel stil :)

    Vanmiddag ff mn hd-dvdtjes ophalen bij Freerecordshop.

    Heb je al een tv op het oog Melbuun?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was vorige week bij de MM en zag daar een hele mooie Sony FullHD :9
    Maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar een Philips Cineos met Ambilight.

    Het geluid van mijn HD-DVD add-on is zeer irritant aanwezig.
    Het is net het geluid van een cirkelzaag.
    Het maakt niet uit of er nu een dvd of HD-dvd in de speler zit.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Free record shop Blu-RaY Disney 3=2 actie :thumbs:
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die actie betaal je nog steeds 20 euro per blu ray, kan je beter importeren of bij mediadis bestellen (hebben 2+1 actie maar lagere prijzen)
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja niet iedereen kan importeren en 20 euro vind ik dan wel schappelijk.
    Maar ja niet iedereen kijkt zo op zijn centjes :{

    Geef het ook alleen maar door dus loop niet gelijk te bitchen,ieder bepaald zelf wel of hij het een goede actie vind.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Voor 20 euro koop ik 3 nieuwe hd-dvd's:b:
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dreamworks heeft op het laatste moment toch voor het blu-ray-formaat gekozen. Moederbedrijf Paramount heeft vrijdag toekomstige hd-dvd-releases geannuleerd, waardoor ook de hd-dvd-films van Dreamworks niet meer verschijnen.

    Woensdag werd bekend dat Dreamworks door een overeenkomst met Toshiba films op hd-dvd moest blijven uitbrengen. De website High-Def Digest weet echter te melden dat Paramount, waar Dreamworks onderdeel van is, besloten heeft om toch geen films meer op hd-dvd uit te brengen.

    Door dit besluit komt de hd-dvd-release van films zoals 'Bee Movie', 'Sweeney Todd' en 'There Will Be Blood' te vervallen. Volgens een woordvoerder van Paramount zullen de films 'Into the Wild' en 'Things We Lost in the Fire' op 4 maart verschijnen en de laatste twee films zijn die door de studio op hd-dvd worden uitgebracht. Hollywood Reporter heeft vernomen dat de eerste blu-ray-films in de zomer zullen verschijnen. Tot die tijd blijft de studio wel films op dvd uitbrengen.

    Het hd-dvd-kamp heeft echter nog een grote troef in handen die de verkoop van hd-dvd-spelers enigszins zou kunnen stimuleren. Op 20 maart verschijnt het met vier Oscars bekroonde 'Terminator 2: Judgment Day' als Ultimate HD-editie op hd-dvd. Deze release van de film kent features die ook geregeld op blu-ray-films te vinden zijn, waaronder beeld-in-beeld en downloadable content via dynamicHD.

    tweakers/hidef digest
     
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Relax gast. Ik wil alleen mensen er op attenderen dat er goedkopere mogelijkheden zijn. Zo kan je bij mediadis ook gewoon per bankoverschrijving betalen en ben je goedkoper uit met 3 blu ray's.
    En op centjes kijken, jij hebt geen flauw benul waar ik wel en geen geld aan uitgeef, maar ik denk dat gezien de gemiddelde leeftijd op XBW iedereen blij is met een goedkope aanbieding.

    Dit is een laatste reactie van mij kant op dit soort opruiende posts, ik heb geen zin in een (eventuele) discussie.
     
  11. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhr, grote troef?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha ja ben ik het ook niet helemaal mee eens.. 8)
     
  13. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    T2 is wel een vette film(net besteld op BR) maar dat die HD-DVD gaat stimuleren nee.

    @Jaguar je had het dan ook gewoon anders kunnen formuleren want leek meer op een aanval.
    Maar goed no hard feelings ;)
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is knap , mag je me wel vertellen waar ?
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    O.a. Vorige week had ezy een goeie 24 uurs actie, had er 3 voor 20 euro incl verzenden, helaas is dat weer voorbij, maar nu kun je voor iets meer ook bij bv deepdiscount ook goed kopen, google maar es wat;)


    vandeweek 9 hd dvd's gratis bij een hd player gekregen, vandeweek weer 6 besteld en van vorige week staan ook nog 6 in bestelling:cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh heb vanmiddag nog First Blood op HD DVD kunnen scoren voor 12,99. Niet zo lang geleden kostte genoemde nog 19,99. Ik ben wel blij met de ondergang van HD DVD...xD Nee ff serieus, 't is nog altijd jammer, maar de films die er nog zijn liggen nu echt supervoordelig in de winkels.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Op internet kun je ze nog voordelige krijgen. Ik zou zeggen lees dit topic eens door en koop ! :thumbs:
     
  18. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld de Free shipment ook voor buiten de USA?

    Dan is het zéér voordelig, namelijk maar $2,- duurder dan Amazon.com maar daar komt nog verzendks. overheen :confused:
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    nee
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina