1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Alles over Blu-ray & HD DVD [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb ook 300 op HDdvd besteld. Trouwens even duur als Blu-ray op bol.com. Wordt volgens mij een zeer vette HDfilm.

    Over de Format oorlog, ik denk dat we een concurent moeten toevoegen en wel "GEEN" format. Oftewel het downloaden via internet / home / xboxlive. Films enz. downloaden, zoals nu in Amerika, zal er uiteindelijk toe leiden dat we met een Harde schijf thuis geen format meer nodig hebben. Ik denk dat deze ontwikkeling dermate snel gaat, dat we op den duur ook games op die manier gaan kopen.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik betwijfel of 't wel zo'n vaart zal lopen. Moet je eens kijken hoeveel bedrijven nu geld verdienen aan de distributie van dergelijke content. Van de fabrieken die de schijfjes persen tot de lokale gameshop, film/muziek toko op de hoek. Zal een lekkere impact hebben op de economie :eek:
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, vooruitgang kun je niet stoppen, digitale distributie van muziek is tegenwoordig ook niet meer weg te denken (legaal én illegaal).

    De wereld verandert en je gaat niet een format behouden voor werkverschaffing natuurlijk....
    Toch grappig om te zien dat Walt Disney geen HD DVD ondersteund maar wel series en films aanbied op de USA Xbox Live video downloads ;)

    Ik ben het ook helemaal met Kenman eens, dit roep ik ook al sinds de aankondiging van de nieuwe formaten....
    Géén van beiden zal bereiken wat DVD reeds heeft bereikt, juist omdat er tegenwoordig zoveel meer mogelijkheden zijn om films/muziek/games te verspreiden....
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  5. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doen ze dat nou alleen in US??? :mad: Europa is met de UK, DU e.d. toch ook een redelijk grote markt? Het is dat mijn 360 kapot is en gister is opgehaald anders had ik een add-on gehaald... Ik heb nu stille hoop dat deze daling+5 titels ook in NL komt voordat ik hem weer terug hebO-)O-)
     
  6. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.dvdtown.com/news/new-hd-dvd-players-this-october/4640

    Die hebben nu toch ook al wel wat modellen versleten, ben benieuwd naar de prijs


    Bij die verkoopstijging van de 360 add-on schreef iemand:

    Weet zelf niet goed hoe dat werkt, maar het klinkt mij wel juist te zijn wat hij zegt.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3

    Ah op die manier, dan is 't een stuk duidelijker wat die 1000% betreft. :) Veel grote retailers verkochten de add-on al een tijdje voor $149,99. Nu koopt men in dezelfde winkels eigenlijk voor $20 extra 5 films. Geen slechte deal dus. :D
     
  8. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Die startprijs onder de 500 dollar is wel heel mooi. Ik ben benieuwd hoe deze zal presteren tegen de nieuwe topmodellen van pioneer en panasonic.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De BladeRunner Ultimate Collection 5 disc set op HD DVD
    In de pre order, release is pas 18 december :cry:

    [​IMG]
     
  10. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien iets over de serie Sopranos op HD DVD? Dit zou mij echt super lijken.. In de VS is deel I van seizoen 6 wel al te koop op HD..
    Nog iemand die hier ook naar uitkijkt? _O_
     
  11. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet is alleen deel I seizoen 6 nu uit op HDDVD en zijn de andere seizoenen nog niet gepland. Deel 2 van seizoen 6 staat voor oktober.

    Ik kijk meer uit naar de HDDVD van Heroes en Band of Brothers! _O_ Zodra die uit zijn koop ik een add-on (mits mijn 360 tegen die tijd terug is van reparatie...:{).

    Van mij mogen ze Prison Break, Lost, 24, Day Break en House ook op HDDVD uit brengen. :9 Maar voor zover ik weet zijn deze serie's ook nog niet gepland. Alleen seizoen 3 van Lost staat in de planning...
     
  12. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Band of Brothers lijkt me ook wel wat op HD maar heb de DVD box al hier staan dus vind het een beetje zonde om daar nog een (dure) HD box bij te kopen.
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Op hd dvd zal prison break niet snel verschijnen omdat het van FOX is. En die staan aan blu ray kant (ook al produceren ze al lang niets meer in hd).

    In die Heroes ben ik ook wel geïntereseerd
     
  14. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de DVD box, maar heb laatst een HD aflevering gezien opgenomen van Amerikaanse TV. Je wil niet weten wat je meemaakt! Helemaal in combinatie met een groot scherm (beamer) en een degelijk geluidsinstallatie lijkt me dit de ultieme HD box om te hebben. _O_
    Klopt, daarnaast is Lost ook Blu-ray aangezien Walt Disney Home entertainment deze serie uitbrengt en ook Blu-ray only is.... :mad: Evenals Day Break, ook Disney. En als ik het niet mis heb is 24 ook FOX... Heroes komt deze maand op HDDVD.

    Hmmz, blijft zo veel over voor HDDVD...:{=(
     
  15. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk al naar de release in Europa uit...
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de Trailer gedownload via de PSstore en eigenlijk ben ik niet zo te spreken over de kleuren in de film.

    Twijfel nog tussen de normale DVD of de Blu-ray.
     
  17. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaar dat er nog geen trailer via Live te downloaden is.. :confused:
     
  18. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn spijtig genoeg bijna geen trailers op xbox live. Enkel een paar films van 2 jaar oud ... punt voor PS3.

    Ze moeten er maar eens dringend werk van maken!
     
  19. Gauner

    Gauner Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks eens naar de MM in Duitsland, kijken of ze al wat nieuws hebben wat HD DVD's betreft :)
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor film trailers kan je eigenlijk beter naar de trailer site van apple gaan. Daar kan je de nieuwste trailers van alle maatschapijen gewoon streamen. Vaak ook nog in 480P, 720P en 1080P.
    Maar je hebt wel gelijk dat microsoft gewoon die trailers zou moeten hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina