1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik dus vermoed is dat bij de game een redeem code zit, en met die code kun je gewoon de extra's unlocken die ook bij de LE's zitten. De LE's waren gewoon een lokkertje om extra buzz te genereren. Die redeem codes zijn EA's 'Project 10 Dollar'.
     
  2. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Die code voor het "10 dollar project" krijg je zoiezo als je het nieuw koopt.
    (extra maps)

    Dat is dus weer wat anders dan die LE unlocks
    (6 extra early unlocks)

    En weer wat anders dan de Veteran Unlocks
    (M1 Garand)

    En weer wat anders dan de Dr Pepper DLC (USA)
    (Skins??)

    Ze houden het makkelijk daar 8)
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Is toch nog niet bekend gemaakt wat je met die day one redeem krijgt? Waar zie je dat staan?
     
  4. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    wat een gekut zeg met al die unlocks en shit. Lekker boeiend gewoon een spel uitbrengen en dan de maps etc ter download beschikbaar stellen op xbl en psn :emo:

    En voor de mensen die jaren doen over levelen lekker een limited uitbrengen waar een paar unlocks meteen in zitten. Die dingen haal je anders toch in een paar uur.
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen ze toch :+
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja met allemaal codes etc. hoe bedoel je onoverzichtelijk en onduidelijk. Gewoon niet moeilijk doen en gewoon zonder codes etc op xbl zetten als je er toch niet voor hoeft te betalen..
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Die codes aan het begin (10 dollar project, die 15 dollar kost :+) zijn om de grote markt aan tweedehands games aan banden te leggen. Vooral in USA.
     
  9. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    omg, EA geldkloppers :emo:
    boycotten gaat niet aangezien ze 2/3 van de markt in handen hebben... :mad:
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.626
    Leuk Bevonden:
    132
    Beetje duizelig van de code chaos (kan wel begrijpen dat ze hun inkomsten willen veilig stellen)

    Maar over de demo ... ik lees op eerste pagina dat ie stopt op 25 februari??? Is daar nog een verklaring voor, oftewel wat is het nut daarvan (behalve dat de demo servercapaciteit kost)?

    Krijgen BFBC1 bezitters ook nog iets extra? (bfbc1 is de ECHTE prequel van BFBC2 dus zou ik dat eigenlijk wel verwachten en niet direct dat BF1943 iets krijgt)
     
  11. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic

    Beter dan wat Ubisoft gaat doen

    Daar moet je voor pc games een active internet verbinding hebben anders kan je niet spelen ook geen single player, lol :{


    Ontopic
    De verklaring is demo stopt op 25 feb,
    Iedereen die de demo wilde testen heeft daar de mogelijkheid voor gekregen.
    Ik heb liever dat de de servers goed regelen voor launch, dan paupers die de demo nog 5 jaar willen spelen
    (Heb zelf al bijna 40 uur de demo gedaan, meer dan sommige retail. Blijft geen feest ;) )
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom zou je wat krijgen dan?
    Das helemaal gay....
    maargoed, zie je om 2215-2230 ;) ltrzz!
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rallysport Challenge gedaan (ook van DICE voordat ze BF gingen doen), daar wil ik ook wat extra unlocks voor!!
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zou zouden toch iets doen met die Battlefield Veteran shit? Heb zelf 3 andere BF games en ergens nog de eerste liggen dus zou het niet erg vinden als er wat bonussen aan verbonden zitten :+

    BF Veteran

    Yup, Bad Company Unlock: LINK

    Completely unknown to me until last night was the Battlefield Veteran program. Forum member Milenko points out that by simply adding your old Battlefield games using LIVE Gamertag, PSN ID, game login or CD-key you'll be treated to some BC2 unlocks sooner than anyone else. Just jump onto the Veterans website using your EA account, the same login details you use for Bad Company 2, and start adding those classic titles...

    My personal Veteran rank is 1, which was reached just by adding my Battlefield 2 details to the system. This entitles me to the M1 Garand as soon as BC2 is released. Keep in-mind that expansions don't count towards your rank - only major release titles. However Battlefield Heroes, which is free, does count toward your rank, so make sure you go start a Heroes account with those same EA login details
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
  15. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alles wel vrij zodra ik de game heb:).
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog een PC beta key voor de liefhebber: 4XSS-KXQP-QM5Y-HP9U edit: key is vergeven

    Laat 't even weten als je 'm hebt gebruikt, dan haal ik 'm weg. :+

    Dat is inderdaad helemaal belachelijk. Ben benieuwd hoeveel mensen die normaal het origineel zouden hebben gekocht nu een downloadje zullen spelen. Ubisoft games laat ik na AC2 voortaan links liggen. Een game vol met bugs afleveren en patchen doen we niet want de buit is tenslotte al binnen. :x
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben de beta aan het downloaden :thumbs:
     
  18. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd , ik koop gewoon de normale :)
     
  19. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook voor de normale versie. Tot 25 feb BFBC 2 demo spelen en dan op die dag komt Fifa 10 Ultimate Team ;).
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.626
    Leuk Bevonden:
    132
    En Mirror's Edge (toch?)

    Anyway begin de game gewoon clean en we zien wel
     

Deel Deze Pagina