1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, echt *piep* jammer.

    krijg er wel steeds meer zin in \o/
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan je hem bij de MM ook reserveren? Dat zou echt top zijn, dan reserveer ik gewoon de CE :)
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom reserveren ? ze hebben hem heus wel op voorraad en zo heb je nog de kans dat je hem eerder kan kopen in de winkel (like palanx en me met codmw2: uit op dinsdag maar we hadden hem vrijdag daarvoor al :thumbs:) gaan we met dit spel ook doen
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    De PU geeft hem een 8.8, beetje simpele review waar niet in details ingegaan wordt en nix wordt gezegd over multiplayer, behalve dan dat het "vet" is, en de reviewer zich aan het begin al verontschuldigd aan MW2 fans dat ie BFBC2 leuker vindt.. Maarja toch positief..
     
  5. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op Gamerankings.com misschien staat daar wat extra info die bij hun review ontbreekt, anders Insidegamer.nl
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is niet dat ik op zoek ben naar meer info, het is meer dat ik teleurgesteld ben in de review van PU die niet compleet en te simpel is..
     
  7. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt viel mij ook op en het is niet de eerste keer dat ze een slappe review maken :)
     
  8. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0


    Dit is zo waar...
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    :lol: Hij heeft het ook zo zwaar he
     
  10. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    lol hij heeft wel gelijk, ik speel hte spel pas sinds de demo. heb deel 1 niet gespeeld maar er spelene echt een hoop randdebielen, die niet snappen hoe dit spel werkt.
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Nou hecht ik niet al teveel waarde aan een review in de PU, maar ze hebben het inderdaad voornamelijk over de singleplayer. Tja, dan heb je de essentie van BC2 volgens mij toch niet helemaal begrepen.
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ach, ik heb ook een abbo op de PU, maar echt niet om hun goede reviews. Eerder voor de grappige shit, maar ik denk dat ik hem ga opzeggen. Ik word er zo onderhand strontziek van dat ze alleen de echt populaire games een goede review geven, zoals WoW en CoD, maar de underdog, bv Guild Wars en BFBC2 zal nooit echt ruimte krijgen in het blad voor een fatsoenlijke review. Ik vond de review ook maar dom, het enigste waar hij constant over lult is hoe geweldig het geluid wel niet is.. Nou dat wist ik zelf ook wel, net als de 1 miljoen andere mensen die de demo gespeeld hebben.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zo fucking true inderdaad. _O_

    En dan nog het moment op 2:57 -> don't cry, he hasn't got minimum spec. :lol: Wahahahah prachtig.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Geniaal filmpje :b:

    Mja het is niet zo gek dat niet iedereen het snapt omdat het een demo is :+

    En dat was ook precies de reden waarom ik de PU na 15 jaar ofzo heb opgezegd in october, de meeste reviews slaan nergens meer op. Ken net zo goed aan m'n overbuurvrouw vragen hoe een game was.
     
  15. -=DEMO=-

    -=DEMO=- Goten!!

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af, weet iemand of het andere team iets aan de medkits/ammo packs heeft die je zelf neerlegd?

    En is het volgens jullie ook zo dat de Tracer Gun geen bullet drop heeft? (Dat zou dan het enige wapen zijn in de game...)
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    "Cheap-Ass quick scoping"is juist heel vet aan de game
     
  17. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Tevens 2 Apache en 2 Black Hawks uit de lucht geknald met de main gun. :D
     
  18. Koen93

    Koen93 Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gisteren ook maar eens aan de demo gewaagd, en het valt me zeker niet tegen. Het enige nadeel vind ik mensen die nooit spotten , heb het al een aantal keer mee gemaakt dat ik de enige was die dat deed. Ook het samenwerken van een squad is in de demo nog niet echt super, veel mensen gaan gewoon puur voor de kills, zonder bijvoorbeeld ammo en medikits te droppen.

    Mochten er mensen zijn die dus met mij en evt. nog wat anderen samen de demo zouden willen spelen dan kun je me adden ;) Ik denk dat teamwork dit spel namelijk nóg leuker zou maken.
     
  19. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat "quick scoping" dan?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Denk dat ik deze game toch maar voorbij laat gaan. Vrijdag komt Heavy Rain uit en houdt het qua MP shooter gewoon bij MW2.
     

Deel Deze Pagina