1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent geeeeeeeeeeeeek mang !
     
  2. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dankzij Battlefield 1943 ben ik erg geinteresseerd geraakt in de Battlefield serie. Deze komt dan ook zsm bij de verzameling. Of ik echt voor de "ranks" ga spelen weet ik niet. In eerste instantie ga ik gewoon online en zien we wel hoever we komen. Dus als mensen straks willen spelen als de game uit is, voeg me gerust toe.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Omdat? :+
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Wil ik ook graag (nog een keer) weten. Ik denk dat ik het weet maar wil het graag horen van een expert die het in BFBC2 gebruikt, als dan uberhaupt kan.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit gewoon weer EEN van de beste online shooters word.

    Daarom }:]
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik blijf het schieten in battlefield nep aan vinden voelen. Heb elke keer het idee dat ik een plastic proppenschieter in mijn handen heb... Die hitreg is ook gewoon crap als je het mij vraagt.

    Denk dat ik de game aan me voorbij laat gaan, tenzij de maps echt supervet zijn. Die map in de demo vind ik ook crap.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    [yt]iKjo7RhFQXU&feature=related[/yt]

    Dit is een quick scope film van MW2. Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor BC2. Quick scopen is volgens mij snel scopen en snel schieten. Het is niet dat je paar seconde lang door je scope kijkt, wachtend op iemand. Meer iets van je ziet iemand, je kijkt snel door je scope zodat je schot nauwkeuriger is en een hogere kans heeft om te raken en je schiet.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oh, iets dat ik niet kan dus. :+
     
  9. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is toch gewoon een skill van iemand die dat doet? Neem niet aan dat het een soort van cheaten is?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Maar dan moet ik telkens switchen tussen MW2 en BC2. Zo'n gedoe! 8)
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook geen cheat, maar het kan gewoon vervelend worden gevonden. Het is hetzelfde als campen ongeveer, het is geen cheat of iets dergelijks, maar het is wel vervelend en sommige vinden het niet kunnen of iets anders.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hoe kan een skill van iemand nu als vervelend worden ervaren?
    Speel dan geen online game. :{
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Kunt et totaal niet vergelijken met campen, als iemand het vervelend vind is dat gewoon omdat ze het zelf niet kunnen en ze verliezen van een sniper wat nogal beschamend is.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Vraag het niet aan mij. Ik lees het gewoon ergens:eek:.
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vindt het erg merkwaardig dit te lezen van iemand die de sproeier mw2 speelt waar je dood gaat van een kogel in je teen, ietwat lachwekkend zelfs..

    Het is niet echt realistisch dat je met een half gerichte shot iemand in 1 keer killed, als het jou een paar keer overkomt ben je niet vrolijk kan ik je vertellen :) Maargoed, ik geloof niet dat ik het tot nu toe vaak gezien heb in BFBC2..
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vraag het ook niet aan jou. Was een algemene opmerking. :)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ok. Sorry voor het misverstand.

    OT: Ik kan begrijpen dat quick scopen niet realistisch is, maar het is ook maar een spel. Het hoeft van mij niet tot de kleinste detail realistisch te zijn. Ik ben zelf wel tevreden met BF:BC2. Het speelt lekker en ik vind het ook realistisch genoeg (bijv. het gedoe met zwaartekracht en tijd). Alleen het is niet zo super-super mooi, maar dat maakt mij niet uit als je kijkt naar de hoe groot de maps zijn :D.
     
  18. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt alleen wel zo alsof granaten niks te maken hebben met die zwaartekracht, alsof je een ballon gevuld met helium weggooit.
     
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo stopt donderdag de 25e om 11.00 uur!

    Lees, niet meer speelbaar na 11.00 uur ;)
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is het aan te raden die Limited Edition te halen ipv de normale versie? Ik weet niet of die ingame extra's nou echt wat toevoegen....
     

Deel Deze Pagina