QUICK SCOPE (QS)
Voor zover ik begrijp is QUICK SCOPE (QS) het handig (je kan ook lezen 'cheat') gebruik maken van afwisselen van non-scope en scope view
[yt]iKjo7RhFQXU[/yt]
Wat die gast ook zegt in de vid is dat scopeview een veel betere accuracy geeft (logisch). Dus je doet:
1. Rondlopen en je ziet een target
2. Zorg dat target in het midden van je scherm staat
3. NU scopen (QS)
4. Schieten
En dit heel snel. Eigen richt je al in stap 2 maar schiet je in stap 3 (want als je niet zou scopen zou je niets raken vanweg de lage non-scope accuracy). Je 'misbruikt' a.h.w. stap 3 voor meer accuracy
Het onrealistische is natuurlijk dat je in het echt nooit zo snel kan scopen. Het onrealistische en 'cheaten' is natuurlijk ook dat je bv op je scherm een klein stickertje kan plakken waar je dead-center zit.
Anyway, je hebt zeker skills nodig om dit goed te doen (die skills heb ik niet, ook geen stickertje trouwens) maar over het algemeen vind *ik* QS toch tegen 'cheat' aanliggen en zou ik denken dat een DEV daar iets tegen zou moeten kunnen doen, bv een delay van 2 seconden voor dat bij scopeview de accuracy 100% is.
Misschien dat er in BFBC2 wel iets aan QS is gedaan. Hoor nog geen verhalen van veel QS in BFBC2 (kan het mishebben trouwens)
Laatst bewerkt: 22 feb 2010