1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    QUICK SCOPE (QS)

    Voor zover ik begrijp is QUICK SCOPE (QS) het handig (je kan ook lezen 'cheat') gebruik maken van afwisselen van non-scope en scope view

    [yt]iKjo7RhFQXU[/yt]

    Wat die gast ook zegt in de vid is dat scopeview een veel betere accuracy geeft (logisch). Dus je doet:

    1. Rondlopen en je ziet een target
    2. Zorg dat target in het midden van je scherm staat
    3. NU scopen (QS)
    4. Schieten

    En dit heel snel. Eigen richt je al in stap 2 maar schiet je in stap 3 (want als je niet zou scopen zou je niets raken vanweg de lage non-scope accuracy). Je 'misbruikt' a.h.w. stap 3 voor meer accuracy

    Het onrealistische is natuurlijk dat je in het echt nooit zo snel kan scopen. Het onrealistische en 'cheaten' is natuurlijk ook dat je bv op je scherm een klein stickertje kan plakken waar je dead-center zit.

    Anyway, je hebt zeker skills nodig om dit goed te doen (die skills heb ik niet, ook geen stickertje trouwens:)) maar over het algemeen vind *ik* QS toch tegen 'cheat' aanliggen en zou ik denken dat een DEV daar iets tegen zou moeten kunnen doen, bv een delay van 2 seconden voor dat bij scopeview de accuracy 100% is.

    Misschien dat er in BFBC2 wel iets aan QS is gedaan. Hoor nog geen verhalen van veel QS in BFBC2 (kan het mishebben trouwens)
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  2. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas!!! Dan maar weer even een week deel 1 spelen!
     
  3. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt perfect uit eigelijk. Demo stopt en UT voor Fifa 10 komt uit ;).
     
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    De unlucks die je krijgt met de Limited heb je binnen 1 uurtje wel gehaald ;).
     
  5. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    ja idd , die haal ik ook maar ff uit de kast want ik heb weer een nieuwe MW2 gekocht nadat de andere gescheurd was 8) maar daar begin me nu wel aan te irriteren dus die stop ik maar ff weg totdat die nieuwe maps komen.

    laatste tijd trouwens nergens meer last van gehad bij de demo qua connecten en lag issues :thumbs:
    hopelijk is dit straks ook zo met de full game.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Denk wel dat het iets langer dan 1 uur duurt maar ik denk dat het wel meevalt ja.
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Sterker nog, ik denk dat het juist beter is om de normale versie te halen.. Ten eerste omdat je dan het gevoel krijgt dat je werkelijk iets heb moeten doen voor de unlocks. Ten tweede omdat het overzichtelijker is om steeds 1 ding te unlocken dan in een keer 6 dingen ofzo..
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mensen doen het vaak voor het doosje. :+
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat zou er nou weer mis mee zijn wanneer mensen quick-scopen? Het is gewoon een tactiek die je kan gebruiken (in Bad Company 2 is het toch niet zo makkelijk) en echt geen cheat. Quick-scopen is een manier om als sniper toch nog zeer mobiel te blijven en toch nog effectief te kunnen spelen in het midden van de strijd. Niet iedereen heeft zin om met z'n sniper op een heuvel maar een beetje rond te hangen. Ik wil rondrennen als sniper en zonder de mogelijkheid om te quick-scopen is dat zo niet mogelijk, wat toch nog heel lastig is.
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zie QS zeker niet als een cheat, want zo werkt het spel gewoon.

    Wel snap ik dat mensen de voorkeur kunnen geven aan een sniper waarbij er geen QS mogelijk is en je moet wachten tot je de nauwkeurigheid hebt of dat hij langzamer inzoomt grafisch.
     
  11. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Quick Scopen in MW2 is makkelijker dan in BF:BC2. En Snipers zijn altijd zwak wanneer ze te maken krijgen met close combat, dit is dus een goede manier om dat op te lossen, ook kan je er goed no-scopen.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind dat quick snipen maar irritant. Laatst liep er zo'n idioot met die semi-auto sniper rond te QS-en. Is gewoon niet eerlijk want je bent na 2 schoten op het lichaam al dood door dat ding.

    Had net na een potje rond de 7000 punten terwijl ik maar 16 kills had(12 dood)
    Had echt rond de 30 revivals ofzo en dan ook nog hele partij heal points. Alleen m'n medic score was al rond de 4500.
    Was er best tevreden mee. Hoop dat meer mensen door gaan krijgen dat je zo ook punten kan scoren waardoor iedereen meer zo samen gaat spelen, zoals het hoort(en niet als een pussy rond gaan rennen en qs-en)
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Als het kan dan doen gasten het, lijkt me normaal.

    Mijn punt zou zijn dat het niet zou moeten kunnen (dus iets voor DICE).

    Stel je hebt een racegame en rondetijden. Dan wil je ook niet dat mensen een bocht kunnen afsnijden om zo tot een betere rondetijd te komen. Het argument 'het kan dus het is goed' blijft zwak want het is niet de bedoeling.

    Maar nogmaals, het is in dit geval aan DICE om het op te lossen. Als het (nog steeds) kan zal ik niet zeiken (maar realistisch is het niet, en bewondering voor een QS gast zal ik niet gauw krijgen:))
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja dat blijf je altijd houden, zeker nu er ook nog's veel prutsers van MW2 komen.
    Net als in BC1 en 1943 kun je weer weinig tot geen teamwork verwachten :+


    Hopelijk maken ze wel het Ammo requesten iets duidelijker want ik heb het een paar keer niet gemerkt door andere ambient.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat is juist het probleem. Ze kunnen er niets aan doen.
    Een vertraging in de zoom animatie zou nadelig zijn voor de mensen die wel fatsoenlijk bezig zijn met snipen want stel ze zien iemand in het open veld en willen snel schieten, doen ze ook een soort quick scope alleen dat kan dan niet.
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Jullie Battlefielders zijn gewoon veel te teer!:+
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik wil dat een game uitdagend en realistisch is.
    Ik wil tactieken gebruiken en niet als een hersenloze aap rondrennen en op alles schieten en granades gooien dat beweegt.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daarom zie ik geen MW2 op je Gamercard staan. :+
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat heeft weinig met Quickscopen te maken dan :+ Voor hetzelfde geld had die gewoon een assault rifle oid.


    Mja van mij mag het er ook uit, meestal is het gros van je team Recon en met wat unlocks zal de klasse vast nog beter worden (en dus nog aantrekkelijker).


    Vind zelf de engineer een beetje karig, zeker omdat het fakking lang duurt om je Rocket te herladen of een vehicle te repareren. Die silenced gun is wel relax maja daar heb je ook niet altijd wat aan.
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    snel nog ff spelen nu dan ? :)
     

Deel Deze Pagina