speel ik als medic, revided ik een persoon die ook medic is. ga ik dood terwijl hij naast mij staat loopt hij gewoon weg. volgens mij weten sommige personen echt niet wat ze moeten doen met hun klasse.
OMG. In de demo zeurt EA dat ik te jong ben en niet mag spelen, terwijl ik alle andere EA Games wel gewoon kan spelen. Wat heeft EA toch tegen 14 (Over 3weken 15) jarige? EA SUCKS
Nou, heb lekker 2 potjes gespeelt net en ook de sniper gebruikt. Je kan bij dit spel echt niet gaan beweren dat je last heb van mensen die quick-scopen, want dat is mij onmogelijk en in andere games ben ik daar wel goed mee (Modern Warfare 2). De gevoeligheid is gewoon te laag om dit fatsoenlijk te kunnen doen.
JE weet dat je die kan instellen, en deze standaard heel laag staat? Hoop wel dat ze dat bij de volledige versie wel aanpassen. Elke keer als ik de demo opnieuw opstart moet ik meteen de sensitivitie omhoog gooien.
Je kan in een demo niks opslaan, geen vooruitgang en geen instellingen in de controlls etc... Policy van Microsoft..
Maar waarom ze dan zo achterlijk laag die sensetivity doen Zo laag speelt toch niemand, doe hem dan op z'n minst in het midden ofzo.
Over dingen die een aantal pagina's terug al zijn gepost, ik ben nog steeds op zoek naar antwoorden, hopelijk kan iemand me helpen: Ik vroeg me af, weet iemand of het andere team iets aan de medkits/ammo packs heeft die je zelf neerlegd? En is het volgens jullie ook zo dat de Tracer Gun geen bullet drop heeft? (Dat zou dan het enige wapen zijn in de game...) Thnx peeps!
Test het uit zou ik zeggen. als je een ammo box ziet liggen zonder pijltje van ammo erboven dan issie van de vijand. Zie je dat je kogels erbij krijgt, dan kan het. Krijg je er geen kogels bij, dan niet. En wat de tracer betreft. Ga op een afstand staan van een bepaald, stilstaand object. schiet erop, raakt ie 't, dan heeft ie geen bullet drop. Komt ie eronder, dan wel.
Tracer dart heeft wel bullet drop trouwens ook langere travel time zo te merken. Van die ammo kistjes vraag ik me ook nog steeds af, lijkt me dat je gewoon ammo krijgt dan. Was in BC1 iig wel zo.
Promo's werken gewoon, dus diegene kan blij zijn. Prachtige boxart trouwens, alleen dat defining online warfare verneukt de voorkant.