1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    LUL. _0/
     
  2. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Hahahaha , zat er op te wachten .... :lol:

    maar het is wel waar wat ik zeg want je reageert er voor de rest ook niet op dus kom op vertel ons nou eens waarom je het niet leuk vind Erasmus :):

    _0/

    ps. gaan we nog pokeren vd week :confused:
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Pokeren is morgen bij mij, moet het nog wel ff met de vrouw des huizes bespreken.

    En inderdaad ik vind het spel te traag, althans deel 1. Deel 2 heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt ook omdat MW2 mij nog niet verveeld.
    Ik snap heus wel dat het bij BC2 om het strategische aspect van het oorlogsvoeren gaat. Als ik iets traags en strategisch wil spelen zal ik zeker BC2 proberen.

    Misschien dat ik BC2 nog een keer haal als de nieuwe mappen van MW2 mij gaan vervelen, maar aangezien er nu nog geeneens een datum van die DLC bekend is zal dat nog wel ff duren.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.025
    Als de gemeente maar niet 'Groot Sneek' gaat heten ofzo, anders emigreer ik :+

    Van mij mag de game nu wel uitkomen, verveel me :+
     
  5. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel jammer dat er een paar gebouwen zijn die niet kapot kunnen. voor de rest vind ik het een super goed spel.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.132
    Leuk Bevonden:
    4.733
    Van mij ook, Bioshock 2 viel me tegen en moet ik ook nog steeds uitspelen. Hoop wel dat deze game full beter is dan de demo. Vond dat grafisch nog meer tegenvallen dan deel I. ;)
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn, wat een lag net. Ik pomp een heel magazijn in iemand leeg, draait hij zich doodleuk om, en schiet mij neer met 2 kogels 8)
     
  8. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ondervonden wij ook jah :mad:
    zijn er maar mee gestopt was neit leuk meer. Denk dat ze langzamerhand de demo servers uit gooien...
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat zou ik ook maar eens doen, want de eerste 2 leveltjes zijn niks vergeleken met de rest van de game.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Was gisteren inderdaad niet echt speelbaar. Ben er maar mee gestopt, want je ergert je er dood aan. :+ Ook in de potjes zonder lag ging het volgens mij niet helemaal goed. Schiet van dichtbij een heel magazijn leeg op iemand (raakte 'm op z'n borst en hoofd), en ik ben na één schot van z'n side arm dood. 8)
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Typisch.. Want de afgelopen 2 dagen was mij dat ook een paar keer overkomen, ik schiet echt een heel magazijn leeg, en wordt zelf met 2 kogels neergeschoten. Weet alleen niet of het lag is, kan het geen cheat zijn? Of gewoon vette pech, het is nou eenmaal mogelijk om met een headshot iemand heel snel te killen..

    Maarja het volgende voorbeeld: Ik begin op iemand te schieten, raak hem een paar keer terwijl hij niet terugschiet, hij vlucht achter een muurtje, dus ik met ge-aimde gun blijf richten op het muurtje tot hij weer tevoorschijn komt, komt ie 5 seconden later weer tevoorschijn, ik schieten, en hij schiet me gewoon in 1 keer dood.. Toen moest ik wel ff heel hard vloeken, maarja, het is wel mogelijk... Alleen moet je zoiets echt niet te vaak meemaken...
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, precies. Als dat je elk potje overkomt dan word je daar op een gegeven moment goed ziek van. :+

    Je kan in BC2 met een assault rifle toch niet door muren heen schieten, of wel? Heb nu al een aantal keer meegemaakt dat ik dekking zocht achter een huisje wanneer ik werd beschoten, en eenmaal achter het huisje ging ik dood. Terwijl ik daarvoor niet werd geraakt. :confused:
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Valt mij idd ook wel vaker op ja. Dan word je beschoten, spring je achter een muurtje en 1/2 sec later ga je achter dat muurtje dood.
    Had deel één ook al last van.
     
  14. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Door sommigen muren kan je heen schieten... vraag niet welke...
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja door hout, maar niet beton.
    Heb het ook gehad dat ik tussen die metalen containers zat bij de 3e set krates.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gevalletje lag misschien? Ik heb er zelf ook vaak last van dat ik dood ga terwijl ik volledig achter een muur sta...
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    RIP :'-(



    :lol: \o/ :+





    :p
     
  18. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb het nog niet vaak meegemaakt, bij MW2 wel ... daar heb ik het veel vaker ..

    offtopic , over de nieuwe DLC van MW2 :

    :lol:
     
  19. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sinds deze week begin ik wel een beetje genoeg van Port Valdez te krijgen, ik kijk ook met smart naar Conquest uit.

    PS: Veel servers zijn er niet meer over en de gene die er nog zijn zijn laggy.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach ja, morgen gaat hij toch offline.;)
     

Deel Deze Pagina