1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, alles waar een goed persoon in zit is dus overpowerd?
    Een goede tanker boy als attacker kan ook ziekelijk irritant zijn als je defender bent.
    Is de tank dan meteen overpowerd? -> nee die persoon speelt gewoon slim /goed

    Je zegt het eigelijk zelf al de chopper is niet overpowerd, maar de piloot is gewoon goed ;)


    Dat ligt er maar net aan.
    Is die squad waar je tegen speeld goed dan ben je zo dood ja.

    Mijn chopper was tegen een goed team ook binnen 10 sec uit de lucht
     
  2. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    naja zeg maar wat je wilt, ik ben een aardige tank whore en chopper whore, maar een chopper kan niet getraced worden, niet ge at'worden en niet ge-rocket worden... nuff said.
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar zie je mij dat zeggen? Ik geef toch duidelijk aan dat alles in deze game in balans is, BEHALVE de apache als daar iemand inzit die echt weet waar ie mee bezig is? Nogmaals, het feit dat jullie lopen te braggen over 100+ kills geeft gewoon aan dat het niet in balans is.

    Een tank is wel ff "ietsje" makkelijker te taggen dan een chopper, en dus ook veel makkelijker te killen.
     
  4. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat kan dus wel... ik hoop dat je mij (ons) Phalanx, Zwaffel en striker etc een keer in je tegen team krijgt en dan zullen we zien hoelang je chopper in de lucht blijft, toevallig schoot gisteren, zwaffel of phalanx een chopper met een T-90 uit de lucht.:lol:.

    Ik kan soms nog al goed met de M8 schieten en er staan een paar berichtjes in mn inbox dat ik een cheater ben? is de M8 nu overpowered?

    PS: in een echte oorlog is luchtheersing altijd een pre, hoe denk je dat de Taliban is Irak denkt? Die zien opeens een Apache aanvliegen? Overpowered?

    Die hebben ook alleen maar AA/AT wapens,

    Ik vind dit allemaal een beetje appels met peren vergelijken.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.452
    Leuk Bevonden:
    5.015
    Dit kan wel, anders moest mijn RPG wel heel toevallig een afwijking naar de helikopter :+, met de T-90 ook vaak genoeg een helikopter uit de lucht geschoten, net als met de AA. Nog 6 dagen! :+
     
  6. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens jongens... tuurlijk KAN je al die dingen wel doen, in vergelijking met een tank is het bijna onmogelijk.

    En heel leuk dat je een choppa met een t-90 uit de lucht schiet, ook al een paar keer gedaan, maar dat betekend dus dat het een slechte piloot was.

    en wat een heerlijk kinderachtige post zeg xCraftySlyFoX

    "ik hoop dat je ons in je tegenteam krijgt, want wij zijn zo baas" piss off :{
     
  7. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    :)

    Het enige wat in dat soort potjes niet in balans is zijn de teams. (dan bedoel ik niet de aantallen)
    Wij krijgen soms geen enkele vorm van tegenstand. = easy win ( &kills,) met alles.
    Soms spreken we als attackers zelfs af dat we nog ff geen Mcoms doen om zo nog het potje te verlengen.

    Als we wel tegenstand hebben zijn wij en onze tanks, apc's, choppers zo kapot.


    Mijn tank is 8/10 keer getagged, dan kan je nog lang erin blijven zitten
    (zoiezo met squad maat erin, die fixt, en zo nodig andere squad maat roepen om te fixen)

    Als je Chopper getagged is is het gebeurd, dood. Het is aan de piloot om dusdanig te vliegen dat je niet getagged wordt
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mee eens, een goede piloot zorgt er wel voor dat een tank(!!!) zijn chopchop niet kan raken!

    Ik ga zo dan eindelijk deze game maar eens bestellen (toch geen tijd om hem op de releasedag zelf te halen). En dan maar hopen dat hij wel voor het weekend binnen komt :D
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment vond ik de apache ook niet echt overpowered, maar dat komt omdat ik áltijd mongolen als piloot heb.

    Elke keer weer, zo snel mogelijk naar dat ding sprinten.. Dan erin, opstijgen en zo boem crashen in de zee. Hoe de fak kan je die besturing nou NIET snappen?!

    Als je wél een goeie piloot hebt maakt volgens mij de gunner nog steeds de meeste kills.. En inderdaad, met die nieuwe rocket launcher zal hij denk ik makkelijker neer te halen zijn.

    Wel erg irritant: Zit je in een apache/tank, een teammate is als gunner erbij. Jij land/stapt uit om hem te repairen.. Hij switcht snel en boekt er vandoor met je voertuig. Zó verlept! Kan niet wachten op het echte spel, waar ik hoop een beetje goeie squadlui in mn friendlist te krijgen... Dan is het spel pas echt in zijn recht.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het feit dat je 100+ kills kan halen zegt niet alleen dat jullie zo baas zijn. Heb zelf ook een keer als gunner 47 kills gekregen in één klap.
    Zegt meer over hoe overpowerd de chopper wel niet is. Er moeten gewoon meerdere manieren zijn om dat ding uit de lucht te schieten. Enigste wat nu een optie is is óf een tank of die AA.
    Dan is die AA nog zo zwak als het maar kan, na één rocket salvo v/d chopper is dat ding alweer kapot.
    Is gewoon niet in balans.
     
  11. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur me maar een FR ;). en jammer dat je gisteren niet bij ons in de Squad kon Flix.
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad heel erg irritant ! heel even repairen en meteen word ie gekaapt door iemand anders ..

    In het begin zullen nog wel veel mensen spelen die weinig van BF snappen ,maar later word het alleen maar beter
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn zat manieren om de chopper uit de lucht te halen

    mounted .50's
    UAV (belachelijk goed tegen chopper)
    Tanks .50 / main
    Vodnic .50
    APC .50 / tow
    AA tank
    tracer dart
    RPG
    M2CG
    M136
    Piloot eruit snipen


    Er staan ook pics van tank scores in het topic hier, van 40 +kills 0 deaths
    Dan is de tank toch ook niet overpowerd, het andere team was gewoon butt
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja hij zat vol geloof ik. Ben wel bij jullie in de game gekomen.
    Beetje jammer alleen dat in mijn squad 2 snipers zaten die continu naast elkaar zaten te snipen.
    Toen ik er een 3e bij kreeg was het echt een prutser die alleen maar dood ging.

    Volgende week vrijdag heb ik de volle game, en heb zojuist weer een jaar live gekocht dus zullen dan vast wel meerdere mogelijkheden hebben.
    Voeg mij trouwens ook maar ff toe.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2010
  15. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup squad zat al vol.

    altijd leuk om in zon sniper squad te zitten toch ? :+
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Chopper is imo net als paling zegt zeker niet overpowered.
    Als er in het andere team 2 of 3 mensen achter een turret zitten en nog iemand in de UAV dan is de chopper zo kapot. En zoals paling zegt de meeste piloten zuigen echt hard en vliegen zichzelf al na het opstijgen te pletter of gaan te lang stil hangen.

    Tank is ook zeker niet overpowered, zat manieren om zo'n ding klein te krijgen.

    T enige wat overpowered is, is een squad wat perfect samenwerkt!

    Kan niet wachten op het spel volgende week, jammer alleen dat ik elke dag tot 17uur naar school moet :emo:
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Och daar kan ik zo verschrikkelijk slecht tegen zeg...:emo:
    Spawnen is dan ook kut, want je moet hoe dan ook hele stukken lopen als assault zijnde.

    Wat ik wel mooi vond dat de potjes van gister. Die klanten kwamen niet eens hun eigen berg af, zo dicht zat onze verdediging:)
    Ja voor mij is het ook zuur. Heb 3 weken vrij, maar 8 maart begin ik voor een 5 maanden aan stage 40 uur per week8)
     
  18. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Had het al eerder in het topic gezet maar nu is het officieel,
    Day 1 DLC maps zijn Nelson Bay en Laguna Alta

    Ziet er vet uit :9
    Vooral die Nelson Bay (nacht map)

     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die DLC komt al bij de release dus? Is het dan ook nog betaald?:{
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Wat day 1 mappack, lekker uitmelken weer :{
     

Deel Deze Pagina