Idd, zelfde concept. Persoonlijk heb ik liever dit concept, dan de kant waar Ubisoft naartoegaat. Op de pc MOET je ten alle tijde internet verbinding hebben om de single player te spelen Denk idd ook dat Cerberus Network / VIP /10 dollar project de standaard gaat worden voor EA games. Zelf koop ik alle spellen nieuw dus ik heb er niet zoveel last van, kan me voorstellen dat dit irritant is voor mensen die veel van Xbazar halen Het wordt al weer bijna tijd voor het "Heb je BC2 al in de winkel gespot topic" \o/
Nee laten we dat asjeblieft niet doen zo'n gespot topic. Krijg je alleen maar ongeduldige kinderen die om het half uurtje spammen of iemand 'm al gespot heeft.
Die krijg je toch wel, als het ten koste gaat van deze thread dan ontkom je er eigenlijk niet aan. Daarnaast kan je ook gewoon al direct aangeven dat het enkel om te spotten is, zoals we dat ook in het koopjes topic doen. Doe maar niet
Sssst, eens moet een eerste keer zijn Bij ME2 ging het best aardig vond ik. Maar dat zien we wel als het zover is.
Omdat bijna niemand die game heeft gekocht uiteindelijk het ME2 centraal thread is ook aardig rustig voor zo'n top titel.
Kleine kut kinders spelen geen ME, is te moeilijk voor hun dus is het niveau aardig normaal in dat topic. <- Spot topic van ME2 dus he ^^
Tja het is natuurlijk ook de bedoeling dat iemand het meldt als hij hem heeft. Niet dat iedereen gaat vragen of iemand hem al heeft.
Nu dus, nog maar weekje tot official launch Ohja, beter wel een spot topic, had ik bij MW2 ook veel in gekeken. Lkkr boeiend dat het daar spam spam is, cookie bant op commando
Chill.. Vandaag te horen gekregen dat ik volgende week nog vrij ben. Geen probleem met ophalen v/d game dus Hopelijk kan ik 'm woensdag of donderdag al ophalen bij de FRS.
Ze hebben de punten voor unlocks aangepast ! Lees -> n00bfriendly gemaakt Beta M16 247.000 punten Retail M16 47.000 Beta UMP 173.000 punten Retail UMP 43.000 Deel van de fun is het unlocken , dan heb je tenminste het gevoel dat je er iets voor gedaan hebt. Nu krijg je ze bij wijze van spreken na 4 potjes Waarom in hemelsnaam aanpassen?
het blijft hopen dat Media Offer hem een beetje betijds door de bus ramt Eerste keer dat ik daar bestel. FRS was meestal 1 dag eerder
Ai, dat is inderdaad iets minder. Vond het in de beta wel goed geregeld. Mja, de massa mag natuurlijk niet afhaken als het unlocken van wapens te lang duurt omdat ze weinig punten scoren.
Omfg jammer, dat haal je in 20 potjes al ofzo Leuke vond ik (en jij ook ) om lekker ervoor te moeten strijden Is dat trouwens het 'top' wapen van die classes of zijn er ook wapens waarvoor je nog meer punten moet score?