1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de xbox is nog geen BF gelekt hoor , ja de NTSC maar daar hebben ze niks aan
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.050
    Sowieso word je gebanned als je spellen voor de release gaat spelen.. Bij de webshop waar ik hem heb besteld krijg ik hem binnen 1-3 werkdagen na de release :mad:
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar natuurlijk.

    Als je een originele kopie hebt en die bijvoorbeeld al 3 maart speeld dan word je echt niet gebanned.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is precies de reden dat ik multiplayer games nooit meer pre-order. Niets frustrerender dan je halve friendslist al online te zien terwijl je zelf nog een paar dagen moet wachten.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.050
    Nee inderdaad, zou ook te gek zijn 8). Maar ik heb hem gepre-ordert omdat ie 25 euro goedkoper was, dat heb ik er dan nog wel voor over :+
     
  6. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 en Special forces lukken wel maar als ik, Modern Combat, BC1 of 1943 wilt toevoegen zegt de website steeds

    This gamertag Kepro 360 is not linked to your account?

    Weet iemand meer? of ben ik nou zo blond?|:-
     
  7. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor als je em nog niet gelinked had ->

    Certain EA games require you to transfer content/information between your console and your EA account (sports titles that update EA accounts with stats, etc.). For these sorts of titles, you will need to link your Xbox Live or PSN account to your EA account.

    To link your Xbox Live or PSN account to your EA account, follow the steps outlined below.

    1 Go to EA.com and click the Sign In button (found at the bottom of the page).
    2 Log in using your account information.
    3 Click on your username/e-mail address, which should appear next to the Sign Out button at the bottom of the page.
    4 The EA Account Manager should open. Under the Select a Default Persona section, click on the Add Persona button.
    5 To link an Xbox Live account, select the Existing Xbox LIVE Gamertag option.
    6 To link a PSN account, select the Existing PLAYSTATION Network Online ID option.
    7 Enter the appropriate account name in the Account Name text field.
    8 Click Add Persona.
    The account linkage should be instant.

    You can have both an Xbox Live and a PSN account linked to your EA account. Some connectivity issues have been known to occur if you have multiple Xbox Live or PSN accounts linked to the same EA account. As such, we generally recommend to keep one Xbox Live or PSN account active per EA account.

    Als je em al wel gelinked had dan weet ik het ook niet 8)

    Edit
    1943 linken werkt nog niet, schijnt automagisch te gaan als BC2 uitkomt
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijgt GameHubs BC2 nog op voorraad? En hoe zat het nou met de regio gedoe bij GH?
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Het is een van de weinige games die regio locked is, dus je xbox pakt alleen de europese versie. Dus het heeft geen zin om bij GH te bestellen, tenzij je een PS3 hebt, dan is ie wel region free..

    Wat ik gedaan heb is m bij mediaoffer.nl besteld, daar is ie 50, met 7 euro korting via addiscount 43 euro, gratis verzendkosten.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nog wat uitleg geven over die addiscount:+?
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    http://www.addiscount.nl/

    Als je net zo neurotisch gesteld op je privacy als mij bent kun je gewoon een fake adres opgeven met een fake www.mailinator.com emailadres zodat je geen spam krijgt verzonden. En daarna moet je iets van 10 reklame filmpjes selecteren die je moet bekijken, na het kijken van elk filmpje krijg je een vraag over de reklame, beantwoord je die goed dan krijg je korting, antwoord je m fout dan krijg je nix (ff de video opnemen met je foon doet wonderen als je t antwoord niet weet :) )

    Dus ja, het is nogal omslachtig allemaal, maar als je die 7 euro korting wilt pakken moet je er wat voor over hebben :)
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeahhh baby wisselforum voor deze aankomende topper !!
     
  13. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Phalen X misschien een idee om een apart topic te maken voor de Multiplayer? Aangezien je anders flink wat cross posts krijgt.
     
  14. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed plan, haal ik alle niet MP gerelateerde stuff uit de OP voor het multiplayer topic (zoveel sp info staat er niet in :p)

    Zal ik vanavond wel ff doen. :)

    Edit
    Zet ik meteen dat BC2 xbx squad topic van Sloober er in. (in zn geheel of een linkje?)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Misschien beide?

    Dus een apart topic en image + link om je gamertag erin te zetten in OP? Zo bereikt het de meeste menschen iig..
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik maak hier wel gewoon het algemene topic van. Die startpost hoef je dan op zich ook niet aan te passen, maar dat is jouw keuze, voordat we weer een fittie krijgen :+
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    @Sloober
    Oke, lijkt me een goede oplossing :)

    @Cookie
    Fittie kan geregeld worden hoor }:]
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    fittie ftw !
    Ik ga volgende week in de tijd die ik over heb keihard opzoek naar BFBC2 ! :D
    Zin aan :)
     
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    4 Dagen voor de release gaan we al niet meer halen :+

    Zekers ff rond kijken in deze dagen ;)
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Had vorige week al mailtje gestuurd naar gameplayer om te vragen wnneer ze em binnenkrijgen.
    Of maandag of woensdag. maar denk helaas woensdag pas... (gewoon voorgevoel)
    maargoed, ik laat het je horen als ik wat gevonden heb en jij natuurlijk ook }:]

    Zijn er eigenlijk mensen die als ze het spel hebben meteen zich op de SP storten?
    Ik denk dat ik daar pas aan toe kom als iemand in mn friendslist niet online is (wat dus nooit zo is 8)) of als xbl er een keer uit ligt.
     

Deel Deze Pagina