composiet en component lijkt ook zo op elkaar (kwa woord) dus dan ga je gauw de mist in als leek, zeker als het gewoon past en werkt
Hij wist niet beter, als je nog nooit HD gezien hebt en eigenlijk niet zo'n gamer bent...tja. Pas toen we iets voor z'n TV ging opzoeken en zag ik hij 1080p was. We lachen hem er nu nog voor uit Precies 80% van de mensen denkt wel zo, "Het werkt toch!!!"
Ik speel ook ook noodgedwongen op een component kabeltje maar ik zie vrij weinig verschil dan met een HDMI kabel hoor? Of had hij zijn X360 instellingen nog op SDTV?
haal jij nu ook component en composiet door elkaar? Met composiet kan je uberhaupt geen hd weergeven, met component is helemaal niks mis
Op SD en die drie ouwe tulpers(composiet) erin Voor zover ik gelezen heb is er nagenoeg geen verschil tussen component en HDMI tenzij je rond de 50 inc zit.
Dat moet je eens uitleggen als een leek TOCH beeld heeft op zijn HDTV 'Ik heb toch beeld' 'Ja, maar het is geen HD' 'huhhhhh??????' LOL
Het ging anders Ik noemde hem een paar namen waarvoor ik waarschijn een temp ban krijg hier. Plugde toen z'n shit om en stelde 360 in... toen klaagde hij dat alles kleiner was.. Mja gelukkig toen we wat games erin pleurde was het anders ! EDIT: Owjah ontopic enzo.
Enorm positieve Eurogamer review http://www.eurogamer.net/articles/battlefield-bad-company-2-review Bad Company 2, however, is an open challenge to the market leader, Activision's blockbuster behemoth. So let me pin my flag to the mast right from the start. This is the superior game. Bad Company 2's single-player campaign would be a genre standout in any year, but it's online that the game comes into its own. It's no wonder that the box bears the tagline "Defining Online Warfare", since the multiplayer component here is a confident, muscular distillation of everything DICE has been building up to over the past decade. This is the online shooter at its most streamlined, most thoughtful, most exhilarating Quite simply, DICE understands that you don't necessarily need martyrdom perks, killer dogs or even hundreds of simultaneous players to make an excellent multiplayer game. You just need two very simple, yet often overlooked, factors: maps and balance. Battlefield: Bad Company 2 is quite simply a superb package, with neither single-player nor online feeling like it's been given short shrift. They come together in the most robust, nuanced and carefully crafted game of its type this hardware generation. Modern Warfare is the obvious benchmark, and Bad Company 2 meets and even passes it with ease. But it's the high bar it sets for a genre mired in complacency that makes it so invigorating.
Dat belooft wat dan Al vind ik de aantal maps wel aan de karige kant, maar als de layout strak (en leuk!) is moet dat wel goed komen. Ze mogen wel kappen met al de MW2 verwijzingen, het is wel de bedoeling dat alle kleuters lekker daar blijven
Die mogen best mee komen, je hoort ze toch niet als ze niet in je squad zitten en als BFBC echt zo gebalanceerd is als men zegt is het je eigen schuld als je dood gaat en niet van de schreeuwende kleuter met een noobtube/thumper/heartbeat/commando/model1887 of wat dan ook en 10 maps is zat als het goede maps zijn. Die maps zijn zo enorm groot dat je tenzij je zelf altijd dezelfde aanpak kiest er echt niet snel op uitgekeken raakt.
Soldier stats zijn 'up' dus kan je je stats volgen als je aan de slag gaat met BFBC2 (wel registreren daar) http://battlefieldbadcompany2.com/soldier Misschien iets voor de OP
Iemand enig idee hoe je nou die M1 Garand unlocked? Ik kan me niet aanmelden op die veterans site. Een vriend van me kreeg hem zonder iets te hoeven doen.
Zit me wel te irriteren aan die 2 laagste reviews van 8 & zelfs 7, allemaal door de singleplayer, als ze die singleplayer weggelaten hadden hadden ze alleen 9'ens gescoord. Dat komt gewoon omdat een aantal reviewers nog steeds denken dat je een game moet beoordelen op de singleplayer, en dus heel weinig tijd in de multiplayer stoppen.. Iedereen denkt maar dat ie kan reviewen tegenwoordig!
Vreemde is dat Eurogamer heel erg positief is over de singleplayer , terwijl ze normaliter redelijk streng zijn op verhaal/pacing e.d . Maar goed , het enige waar het mij om gaat is deze qoute: Quite simply, DICE understands that you don't necessarily need martyrdom perks, killer dogs or even hundreds of simultaneous players to make an excellent multiplayer game. You just need two very simple, yet often overlooked, factors: maps and balance. ik ben wel klaar met MW2 en dit beschrijft precies wat ik zoek in een MP game. Balans en teamwork