1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Het kan me eerlijk gezegd geen zak schelen wat andere mensen er van denken, ik vind het heerlijk wegspelen. In tijden niet meer zo'n leuk spel gespeeld :D
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn god, wat een vette game zeg, net begonnen aan de single player en echt, Oorlog all over the place, ik vind hem vetter dan MW2
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben ik helemaal met je eens, maar zulk soort cijfers halen de metacritic score van zo'n game omlaag, en aangezien iedereen naar die scores kijkt is het gewoon belangrijk voor de toekomst van zo'n game..
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.136
    Leuk Bevonden:
    4.739
    Heb de game nu ook. Mijn eerste impressie is dat de game grafisch minder scherp is dan deel I. Hierdoor valt mij dat al wel een beetje tegen.

    Pluspunt is de besturing die realistischer aanvoelt. Je hebt nu echt het idee een soldaat te zijn met zware bepakking, wat bij MW 2 niet zo was imo.

    Mijn vlugge cijfer is een 9, maar een 9- op de graphics. ;)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    minder scherp? mag ik vragen waar je op speelt? (tv en aansluiting en instelling op de 360) Ik hoor verder alleen maar dat zowel performance als graphics van Frostbite 1.5 beduidend beter is dan de engine van deeltje 1

    zie deze link voor perfomance vergelijking van de verschillende platformen van Digital foundry

    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-faceoff-battlefield-bad-company-2
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ligt dat misschien aan de sneeuw omgeving waardoor bomen (net zoals in de demo) wat onscherp zijn?

    Want op de link van Delphiki ziet het er bloedje mooi uit. PS3 ziet er iets beter uit.
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Als dat zo is zou ik ff naar je instellingen kijken, of een nieuwe tv kopen. Het ziet er namelijk veel beter uit.
     
  9. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijt, waarom is deze game nou zo goed nu moet ik weer mijn portemonnee trekken.:+
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je er maar uren lang plezier aan beleeft is dat geen probleem toch? ;)
     
  11. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er nog iemand anders problemen met die VIP Code in te voeren? of werkend te krijgen? 10x geprobeerd maar lukt gewoon niet :confused:
     
  12. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hoofdletters gebruiken en zelf streepjes toevoegen! Ook goed opletten of een 0 niet een O is en dat soort dingen ;)
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en je moet het in de store van bfbc doen en niet gewoon bij redeem code
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Bij mij werkt hij prima hoor.
     
  15. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Hoe krijg je de scopes etc. open gespeeld? En kan je de wapens die je collect in singleplayer ook in multiplayer gebruiken?

    Thnx.
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wapens voor de verschillende classes in multiplayer moet je vrijspelen in multiplayer. Dit kan je doen door genoeg punten te verzamelen. Welk wapen je vrijspeelt hangt af van het aantal punten dat je gaandeweg verzamelt binnen een bepaalde classes. Voor het ene wapen zijn veel meer punten nodig dan het andere. Ditzelfde geld voor scopes.
     
  17. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff begonnen met de single player. Deze is echt super gaaf gemaakt! De graphics vind ik erg mooi. Ik vind de geluids effecten echt super. De actie in de game zelf is ook zeer goed gemaakt
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Snap niet waarom FRS mijn Battlefield niet verstuurd. Meesten die em bij de frs hebben besteld hebben em allemaal ontvangen :mad:
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.030
    Stuur ze een mailtje?
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ik net dus gedaan. ;) Op hun site staat dat de release date op 5 maart is. Nja, ik wacht wel...
     

Deel Deze Pagina