Argh, check http://www.totalvideogames.com/Battlefield-Bad-Company-2/review-15026.html dan.. Sound krijgt hier een 78, terwijl ze MW2 sound een 97 geven.. Ongelofelijk... Plus ze ronden een 78 af naar een 7.. Gekkehuis!
Het kan me eerlijk gezegd geen zak schelen wat andere mensen er van denken, ik vind het heerlijk wegspelen. In tijden niet meer zo'n leuk spel gespeeld
Mijn god, wat een vette game zeg, net begonnen aan de single player en echt, Oorlog all over the place, ik vind hem vetter dan MW2
Ben ik helemaal met je eens, maar zulk soort cijfers halen de metacritic score van zo'n game omlaag, en aangezien iedereen naar die scores kijkt is het gewoon belangrijk voor de toekomst van zo'n game..
Heb de game nu ook. Mijn eerste impressie is dat de game grafisch minder scherp is dan deel I. Hierdoor valt mij dat al wel een beetje tegen. Pluspunt is de besturing die realistischer aanvoelt. Je hebt nu echt het idee een soldaat te zijn met zware bepakking, wat bij MW 2 niet zo was imo. Mijn vlugge cijfer is een 9, maar een 9- op de graphics.
minder scherp? mag ik vragen waar je op speelt? (tv en aansluiting en instelling op de 360) Ik hoor verder alleen maar dat zowel performance als graphics van Frostbite 1.5 beduidend beter is dan de engine van deeltje 1 zie deze link voor perfomance vergelijking van de verschillende platformen van Digital foundry http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-faceoff-battlefield-bad-company-2
Ligt dat misschien aan de sneeuw omgeving waardoor bomen (net zoals in de demo) wat onscherp zijn? Want op de link van Delphiki ziet het er bloedje mooi uit. PS3 ziet er iets beter uit.
Als dat zo is zou ik ff naar je instellingen kijken, of een nieuwe tv kopen. Het ziet er namelijk veel beter uit.
Heeft er nog iemand anders problemen met die VIP Code in te voeren? of werkend te krijgen? 10x geprobeerd maar lukt gewoon niet
Je moet hoofdletters gebruiken en zelf streepjes toevoegen! Ook goed opletten of een 0 niet een O is en dat soort dingen
Vraagje: Hoe krijg je de scopes etc. open gespeeld? En kan je de wapens die je collect in singleplayer ook in multiplayer gebruiken? Thnx.
Wapens voor de verschillende classes in multiplayer moet je vrijspelen in multiplayer. Dit kan je doen door genoeg punten te verzamelen. Welk wapen je vrijspeelt hangt af van het aantal punten dat je gaandeweg verzamelt binnen een bepaalde classes. Voor het ene wapen zijn veel meer punten nodig dan het andere. Ditzelfde geld voor scopes.
Net ff begonnen met de single player. Deze is echt super gaaf gemaakt! De graphics vind ik erg mooi. Ik vind de geluids effecten echt super. De actie in de game zelf is ook zeer goed gemaakt
Snap niet waarom FRS mijn Battlefield niet verstuurd. Meesten die em bij de frs hebben besteld hebben em allemaal ontvangen