1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zoals?
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de gfx helemaal niet slechter dan MW2. Het ziet er misschien wat korreliger uit, maar dit draagt bij aan de rauw sfeer. Daarnaast is de view distance geweldig, ziet de omgeving buiten het gevechtsgebied er magistraal uit en vind ik de character models vele malen beter dan die in Mw2 !

    Jammer dat ik op mn werk zit :mad:
     
  3. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies wat Ic3DFire zegt... alle achievements, plus dat ik het hele spel op hard heb uitgespeeld, niet op easy. Als je het op easy speelt, door het verhaal heen rushed kan je er wel doorheen in een paar uur. Maar dan heb je nog niet alle achievements.

    Overigens is campen in MW2 vele malen erger. Daarbij komt dat je bij BC2 ziet waar de killer zit en je hem dus meteen af kan maken zodra je spawned als ie op dezelfde plek blijft zitten.
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is (gelukkig) wel lastiger om te zien waar ze zitten. Als je em van voren ziet en er staat alleen een rots/bomen etc achter hem, weet je niet direct waar ie zit.
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja het is niet al te makkelijk om meteen te zien. Maar campers heb je vrijwel niet of ze zijn geen probleem. Mensen die moeten aanvallen kunnen wel gaan campen... maar daar hebben ze nul aan. Verdedigers zitten natuurlijk veel stil, maar dat is geen campen. Als je met ze allen aanvalt gaan die verdedigers ook wel bewegen... en anders win je :)
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die singleplayer achievements zijn ook echt té easy om te halen.. Nu alleen nog multiplay, maar hier is eigenlijk ook geen één echt moeilijk. Misschien die van een friend 5x knifen, aangezien je toch meestal bij je vrienden in hetzelfde team zit..
     
  7. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Die 5x friends in enemy team knifen is echt %@^%# om te halen ja :mad:
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe valt ie toch nog mee? Laat iemand van je friendlist jou joinen wanneer jou squad al vol zit, hij komt in ander team. Ga in partychat en spreek met elkaar af waar je elkaar killt. En het hoeft niet allemaal in 1 round/potje he ;)
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    makkelijker gezegd dan gedaan, want je kan diegene niet herkennen ofzo, maar weet niet of dit ook via private match gehaald kan worden?
     
  10. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, vanmorgen het spel gekocht.

    meteen online gegaan, erg leuk. Alle levels + wapens waren tof en ik heb behoorlijk gelachen met artillery strike.

    Na 4 uur error: game disc damaged. Ik kijken en ja hoor 4 dikke strepen op de game disc.
    Gelukkig kan de winkel de disc nog omruilen voor een goede disc -> dan snel op hard drive installeren.

    Ik hoop niet dat ik weer dezelfde zooi heb als een tijd terug (toen scratchde mijn xbox mijn discs - daar heb ik wel een nieuwe xbox voor gekregen van microsoft maarja).

    Dan maar geen BC2 vanavond :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  11. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zit er sterk aan te denken of deze game mij meer te bieden heeft dan mw2. Hij is realistiser, maar is de single player beter of slechter dan mw2? Vind het zonde van het geld als hij dat niveau niet haalt.

    Maarja dat zal ieder zn eigen mening wel zijn. (wel/niet kopen) keuzes bah :)
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    Iedere game heeft meer te bieden dan MW2, alleen de hype er om heen, kan door veel games niet worden behaald. In jouw geval zal ik BC2 dus lekker laten liggen...
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Battlefield moet het vooral van de multi hebben maar ik moet zeggen dat ik me toch aardig vermaak met de singleplayer. Of je hem net zo leuk vind als MW2 is een kwestie van smaak.

    Hoe hebben jullie je Audio settings staan? Ik las veel goede dingen over de War Tapes setting maar op mijn Harman Kardon setje klinkt dat net alsof de ambient en geweer effecten keihard zijn gezet en de bass open is gedraaid dus heb hem maar weer op Home Cinema gezet
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen seconde SP gespeeld.

    Meteen online gedoken en een aantal uur gespeeld al. Ben nu rank 7 :b:
    Kanshebber op GOTY al, wat een vette game zeg.
     
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Singleplayer van MW is sowieso beter. Multiplayer is totaal anders, vind deze véél vetter.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Xbox 360 maar opsturen naar M$?
     
  17. Schizo007nl

    Schizo007nl Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere mensen moeite met het registreren van je exemplaar op http://veteran.battlefield.com/ ??

    Ik wil m'n BFBC2 en BF1943 registreren maar dat gaat telkens niet..
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    BC2 en 1943 worden automatisch geregistreerd zodra je online speelt. Je kan ze dus niet zelf registreren. Met 1943 zijn sinds de release al problemen met het automatisch registreren, maar volgens mij zouden ze dat met de release van BC2 oplossen. Het zal als gewoonlijk nog wel even duren voordat EA z'n zaakjes op orde heeft.
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sowieso ligt het hele systeem op dit moment plat, mensen gingen spontaan games toevoegen via de "My Soldier" pagina van de BC2 site.

    Ze zeiden dat het op korte termijn gefixed zou worden, maarjah dat zal ook wel tegenvallen :mad:
     
  20. deckzwabber

    deckzwabber mooi

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het probleem alleen maar met bc2, andere schijfjes die ik recentelijk heb gespeeld zijn niet bekrast.

    Zou trouwens lekker zijn, ik stuurde mijn oude xbox op voor verplaatsing omdat die alles bekraste en dan sturen ze weer een foute terug.
     

Deel Deze Pagina