2 korte vraagjes: * heeft de game online co-op? *Waar staat de demo van dit spel op marketplace? kan em nergens vinden.
Als je vorige battlefield spellen hebt dan kun je die registreren. Dan krijg je een cijfer voor je naam ingame en volgens mij extra wapens uit de ww2. Dat laatste ben ik niet zeker van echter
Als je een Battlefield game koopt kun je met de serial (PC) of je gamertag/PSN ID de game registreren. Zodra je 2 Battlefield games hebt geregistreerd krijg je de veteran status. Maar omdat EA zo incompetent is, zuigt die veteran website aan alle kanten: http://veteran.battlefield.com Nu is het nog grotere probleem dat je een M1 Garand krijgt in Bad Company 2 als je een veteran status hebt. Maar aangezien die website voor geen meter werkt wordt iedereen nu eigenlijk gewoon genaaid door EA. En kennelijk willen ze het probleem ook niet oplossen want dit probleem is al bekend sinds Bad Company 1 uit was. Triest om op zo'n manier je achterban te behandelen.
Bij mij werkt het anders wel gewoon. Heb ingame ook een 3tje ervoor staan. Gister zelfs iemand gespot met een 8
dat hangt er vanaf hoeveel oude battlefield spellen je hebt om te koppelen. Met bijv alleen BFBC en 1943 krijg je rank 1, maar als je ook 2142 en 1942 en BF2 gespeeld hebt krijg je bijv 5 btw Battlefield heroes telt ook mee, dus maak daar gratis even een account aan met dezelfde gegevens als je veteran account en je hebt er weer een puntje bij
Bij mij staat er ingame alleen een leeg vierkantje, maar bij de stats ook een 3tje. En volgens mij had Phalanx een 8.
Gisteren storderede mn xbox voor ongeveer 10 seconden en sindsdien is het geluid van mn M8 anders? Iemand enig idee?
settings zijn wel allemaal nog hetzelfde? En wat bedoel je precies met storen? Zitten alle kabels er wel goed in?
Moest stotterde zijn, maar alles is precies hetzelfde, dat is het vreemde, ik heb BC2 al van mn harde schijf gehaald.
Mensen die zich afvragen hoe het zit met het inloggen op de BF:BC2 website. Het kan op dit moment gewoon niet, wegens de vele login pogingen en mensen die probeerden hun games toe te voegen via hun profiel (nieuwe systeem van veteran status) hebben ze het offline gehaald . Zelfde lijkt te gelden voor de Leaderboards.... Ik zelf ben nog wel ingelogd, maar verder kan ik niks