Heerlijke game dit ik vind em veel leuker dan mw2 om te spelen vooral als je wat meer guns en spul unlocked hebt. zijn er ook nog wat funclans actief hier die niet te serieus maar gewoon een paar uurtjes lekker fraggen kunnen waarderen?
Die zijn er zeker, wij zijn ook een funclan we spelen al vanaf cod 4 dag 1 samen. Puur voor de lol, mannetje of 10 van 25 > 33 jaar. Das de regel bij ons geen kids (voel je niet aangevallen) maar wij vinden het fijner om met maatjes samen te spelen die in de zelfde fase des levens zitten . Enne is ook leuker bij de tweejaarlijkse BBQ. TEAM LEGiT STANDING STRONG lulz! Denk dat als je echt wilt ook wel met gasten van XBW een clan kan starten. Enne believe me zorg dat je allemaal ongeveer even oud bent. Scheelt een hoop irritatie en onbegrip. peace out.
Zelfs daar ben ik al te oud voor.. Waar moet dat heen strakjes.. Ik heb nu al de control freeks nodig om goed te sturen..
Rot op gek je geestelijke leeftijd is hooooog hoor, ik wordt er werkelijk waar gewoon een beetje angstig van BAM~!
nou als ze goed naar de community luisteren komt er dus nooit SP content en alleen maar MP spul, wat in mijn ogen een goede zaak is!
Heb de SP ook nog geen seconde aangeraakt, enkel de MP gespeeld. Maar heb dan ook nog geen last gehad van offline servers
Ben ik de enige die de SP makkelijk vond ook op hardcore? het enige waar ik een paar keer dood gegaan was was bij dat level met de drie bases verkennen en de choppers die dan komen... Dat laatste level in het vliegtuig vind ik echt een tegenvaller!! Dat had net zogoed het eerste level training yard kunnen zijn...