Ik kan de laatste tijd geen scripted zooi of AI meer verdragen. Ik heb SP in MW2 en BFBC2 daan ook nauwelijks aangeraakt. Ik ben echt om naar MP. Ik was altijd een COOP freak (GR en Vegas enz) maar RUSH is eigenlijk een soort coop geworden, je hebt die coop feel (3 squad mates, spawn on squad mate, enz) maar met menselijke tegenstanders. Niet alleemaal even slim/goed maar wel oneindig veel menselijker dan geprogrammeerde AI ooit kan/zal zijn. (zelfs een game als Mass Effect 2 heb ik tot nu toe links laten liggen omdat ik gewoon liever een potje BFBC2 MP opstart)
Ligt eraan of je voor de cheevo puntjes gaat of niet.. Iedereen loopt wel stoer te doen dat hard maar makkelijk is, maar hou er dan wel rekening mee dat je soms uit het niets door een sniper of rpg'er met 1 kogel dood gaat, en aangezien de checkpoints veels te ver uit elkaar zijn (de grootste zwakte van deze game) moet je soms dus 10-15 mins opnieuw doen, niet fijn, zeker niet als het een paar keer achter elkaar gebeurd.
Ik zou bijna weer beginnen te vloeken en te schelden bij de gedachte aan sommige stukken SP op Hard . Op hard hoef je ook niet te rekenen op je team, die schieten af en toe eens iemand neer, helaas komt het zelden voor
Haha lol idd . Ik speel zelf op normaal, doe ik altijd. Eerst rustig uitspelen en daarna frustrerend hard uitspelen
Is deze game regiovrij? Edit: zie al dat ie niet regiovrij is. kut, nu kan ik em niet bij lockerz halen.
Hoe zit dat trouwens met die Dr Pepper actie? Ik wil ook best wel gratis nieuwe skins maar zo te zien valt de EU weer buiten de boot.
mail met EA dat je ze wilt hebben schijnbaar werkte dat bij dragon age ook zo. En codes kunnen vaker worden gebruikt. Hopelijk bij deze game ook.
Effe een SP vraagje: Spoiler Ik ben nu bij de satelite crash site, en net op het moment dat ik die helicopter uit de lucht heb geknald is het enkele ogenblikken daarna toch game over, schijnbaar is die sateliet toch vernield. Wat doe ik niet goed?
Nog sneller kapot schieten, je mag volgens mij maar drie keer geraakt worden. Dus nog snelle neerhalen dat ding.
De vraag is nog steeds niet beäntwoord btw. (Niet geheel onverwacht, EA service is de Onur Air van games) jaja