1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het me niet goed herinneren hoor , en heb geen zin om de bon te gaan zoek :9
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Misschien was dat het verschil tussen de Core en Premium? Ik weet het niet hoor :+

    Gisteren een paar heerlijke potjes gehad, met een potje had ik zelfs bijna 7000 punten gehaald en met de pins erbij iets van 40.000-50.000 (of zelfs nog meer), dat ging echt helemaal nergens meer over 8), allemaal repair pins en assist pins omdat ik in een tank zat en die de hele tijd repareerde.
     
  3. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan soms lekker oplopen idd :)

    Ik had laatst ook zo'n potje als medic , m'n teamgenoten (3 stuks) werden telkens afgeschoten en ik hun maar weer healen en tot leven brengen.
    Zodra ze opstonden werden ze ook alweer neergemaaid dus dat ging lekker voor mij.

    Of hun het ook zo leuk vonden betwijfel ik :9
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Voor mij zijn het die kleine dingen waarbij ik denk 'f*ck wat briljant'. Gisteren defenden 1e base. Komt een gast naast me en begint te knallen op de betonnen muur waar achter ik stond te schuilen/kijken/defenden. Ik dacht nog WTF? Maar ff later had ik het door, hij had een mooi kijkgat gemaakt om doorheen te knallen:)

    Tuurlijk werden we later weggeblazen door tankshells maar dat maakte niet uit, ik was toch weer ff zwaar onder de indruk van de Frostbite engine (zelfs op die ouwe 360 bak;))
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je een beetje lekker bezig bent al recon wil het ook wel eens lukken zoveel punten te halen. Had laatst ook 20 000+ door een beetje slim te gaan zitten. En vooral ook als je al je enemies spot, en ze vervolgens afschiet bij een objective. Dan krijg je iets van 100 punten per kill:cool:
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jullie was zou ik 'm hier bestellen en dan nog snel even addiscount eraan toevoegen... Kom je ongeveer op 43 euro.
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    GH is die 35 euro
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Was toendertijd het Gears of War pakket ofzo geloof ik.
    Dure grap als ik bedenk dat ik laatst mijn vrienden had getipt over een Elite voor 150eutjes!

    Wat is dat Addiscount nou? Hoezo krijg je 'opeens' korting ofzo?

    [​IMG]

    Hehe had net ook lekker wedstrijdje, joinde ergens middenin maar kreeg gelijk UAV te pakken. Heerlijk is dat ding.. Wel beetje overpowered als je ook nog machine gun er op hebt!
    Een fragrate van 11.33 :cool:
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat een newbie niet weet dat die UAV ergens rondvliegt, ok, maar de veelspelers moeten dat onderhand toch wel weten. Ik knal dat kloteding gelijk uit de lucht (zeker als ik een killcam krijg:)) Vind het ook wel leuk, zo'n kat en muis spelletje met dat ding.

    Maar als ie aangeschoten is, kan je (engineer) hem dan repareren?


    Anyway, ik blijf het zeggen, het knappe van BFBC2 RUSH mode is dat 'teamspirit' vanzelf omhoog komt, zelfs zonder mic. Zo had ik gisteren (met schil1 dacht ik) weer zo'n potje defend waarbij alle objectives vielen tot de laatste B in stage 4. Die werd manhaftig verdedigd, en de attackers werden teruggedreven, figuurlijk EN letterlijk. Ook al ben je een beetje solo bezig, toch is er zo'n YEAH gevoel EN de zekerheid dat je dit toch samen hebt gedaan (want alleen sla je die aanval echt niet af)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Dat kan ja :)

    Zo, besteld voor 43 euro :+ (jammer dat ik nu niet de Limited Edition heb, maar ach.. die extra's kun je ook krijgen alleen later :))
     
  11. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, een andere engineer kan de UAV fixen inderdaad.
    Zelf kan je het niet doen. Heb het wel geprobeerd, hem netjes naast me geland maar dan is ie er niet meer om te repareren (wanneer je B ingedrukt houdt om 'uit' de besturing te gaan knalt de UAV uit elkaar).
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Yep was weer een goede pot, alhoewel ik die mic wel eens mis met bijv.
    ff wachten met een tank zodat ik mee kan rijden bijv. want die BACK knop werkt ook niet altijd en luistert ook niet iedereen naar ;)

    ik heb gisteravond weer paar aardige potten gespeeld, MW 2 is nog steeds
    niet binnen dus ik blijf nog wel ff spelen :thumbs:
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Laat me raden, je had een erg goedkope pre-order uit Timboektoe, lol:)

    (anyway, ik ben benieuwd, er zullen maar heel weinig gamers zijn die jou route bewandelen van eerste BFBC2 en dan pas MW2. Ben echt benieuwd wat jij dan van MW2 gaat vinden, volgens mij ga je het erg 'licht' vinden, dus het 'rauwe' BFBC2 gevoel ga je missen. Laat me het weten)
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    De attackers kwamen aangedreven in het water en je hebt ze een zetje teruggeduwd? Skillzz
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Het is tenslotte een haven 'Port Valdez':) Maar wat ik bedoelde is dat ze idd uiteindelijk werden 'vastgepinned' (niet letterlijk dus) op base 3, terwijl ze eerst wel vrolijk rondliepen, vlogen en reden op base 4.
     
  16. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    had MW2 als eerste in NL , op de vrijdag voor de launch al :D

    zat een scheur in dus heb nieuwe besteld in Timboektoe (NL :lol:)
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    source: http://worthplaying.com/article/2010/2/9/interviews/72188/
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het vele spelen komt dit filmpje weer helemaal tot zijn recht. Beide Squad Story trailers trouwens, erg lache.. Zo zie je het niet maar zo speel je het wel! Als iemand zin heeft om vanavond nog te spelen: voeg maar toe!
     
  19. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    neem je al je punten mee naar de full game?
     
  20. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    in de OP staat van niet.
     

Deel Deze Pagina