1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wat maken die paar punten uit? Die heb je in 1 a 2 dagen makkelijk terugverdient.
    Ze kunnen mensen die heel veel punten hebben ook niet ineens level 10 maken in het spel omdat je in het echte spel veel sneller level 3 en hoger wordt.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Yup, die demo is handig om de gameplay/controls etc onder de knie te krijgen dus die 'leercurve' heb je dan al grotendeels gehad. Dus de full game ga je gelijk op full speed verder en die punten heb je dan zo weer terug.

    Maar ja, ben wel benieuwd naar bv RedDot. ik vind het nu al lekker tense met iedereen die alleen maar ironsights heeft. Hopelijk maken de unlocks de boel/sfeer niet kapot. Want wie gebruikt er nog ironsights als je een RedDot kan hebben??
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De game komt uit op m'n verjaardag. Kunnen jullie niet allemaal één euro bijelkaar leggen en mij de game als cadeau geven? :cool:
    PlayStation 3 versie a.u.b.
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Leg een paypal button aan zou ik zeggen en wie weet:+
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    In ruil voor je imac ;-)
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee sorry, die doe ik niet weg. MacBook of iPod touch misschien? :+
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat maar dan... ;P
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Die unlocks zijn trouwens wel absolute teasers. Ik speel het liefst met de silenced SMG's maar ik haat de looks van die SCAR echt met passie. Mijn favoriete gun uit deel een is natuurlijk weer de laatste unlock dus dat gaat leuk worden. Dat wordt een hoop punten verzamelen met de volledige versie!
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeien de looks?

    Als je er maar goed mensen mee neer kan maaien toch?
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet dat is gewoon een gevoelsding. Ik wil de game gewoon met een vette gun spelen en niet met een of andere vermomde verfspuit.
     
  11. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde deel 1 altijd als engineer en rende rond met uzi.
    maar dat lukt ook niet al te makkelijk in dit deel :9

    (edit; speel deel2 dan wel op de pc, mischien dat het daar aan ligt)
     
  12. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Kweenie, wel een beetje verdacht dat ze 3 weken voor de game uitkomt wel zeggen dat er DLC vanaf dag 1 beschikbaar is, waar je evt voor moet betalen, maar niet zeggen wat de inhoud van die DLC precies is.. Zouden ze dat doen om de heisa van deel 1 te voorkomen?

    In what's becoming the rule rather than the exception for EA games, Battlefield: Bad Company 2 will receive day one DLC. Speaking to Worthplaying, senior producer Patrick Bach said, "We have an in-game store where you get free content or you can buy new content to the game, so it's a very integral part of the game that we will have a long post-launch campaign. I think people will be thrilled to see what's in that already. On day one, you will get some really cool stuff."

    It's still not clear if that "really cool" stuff will be free, for-pay or both -- in the case of EA's usual in-the-box DLC strategy, it would be free to new buyers and sold separately for used copies of the game. You'll remember that during the release of the first Bad Company, EA was actually threatened with a boycott for its (soon abandoned) strategy that would have created an in-game gap between players that spent extra money and those who didn't. Hopefully EA and DICE will be a bit smarter about things this time around.


    [yt]N2y8p2Na-Bo[/yt]
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop eerlijk gezegd dat het net zo is als bij Mass Effect 2 (ook door EA uitgegeven). Dus dat ze 2ehands verkopen proberen te ontmoedigen door een hoop gratis DLC door middel van codes bij de game te geven.

    Maar je weet het nooit met EA, al moet ik zeggen dat ik er met een een spel als Battlefield niet zo erg mee zit omdat ik toch wel weet dat ik daar heel wat uurtjes aan kwijt ben. Zolang de DLC maar geen oneerlijk voordeel geeft over de mensen die ervoor kiezen het niet te kopen vind ik het eigenlijk wel prima.
     
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond persoonlijk de DLC bij EA nooit echt slecht geregeld hoor...

    Maar zoals ik het zie is het inderdaad zo dat voor mensen die het spel nieuw kopen gratis content krijgen en mensen die de game 2ehands kopen DLC extra moeten kopen.

    Ik heb voor de BF reeks altijd wel wat geld voor over gehad uit bijvoorbeeld 3 maps trok je gewoon nog weer echt 100 uur plezier. Doe dat maar eens bij een ander spel.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat laatste ben ik het helemaal mee eens maar dat eerste niet. EA had er wel een handje van om content die al op de disc stond als DLC aan te bieden (dus puur een unlock) en ze hebben wel meer rare fratsen er mee uitgehaald zoals die DLC voor 1 van de laatste NFS titels waar je kon betalen om alles te unlocken. Met andere woorden als je alles kocht hoefde je het spel niet meer te spelen, dat vond ik echt nergens op slaan.

    Toch ben ik zelf wel erg fan van DLC als het goed gedaan word. De DLC voor Fallout bijvoorbeeld heeft ervoor gezorgd dat ik nadat ik het hele spel al uitgekamd had in totaal nog eens zo'n uur of 60 me ermee vermaakt heb (kost ook aardig wat points maar dan krijg je ook wat). En de DLC voor COD:World at War vond ik ook echt top, om de zoveel maanden nieuwe mappen voor multiplayer en nazi zombies wat het spel toch weer leuker maakt. Dat is wat mij betreft de maner om het te doen , als het echt toevoegt aan de levensduur van het spel ben ik er helemaal voor.
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja ik geef toe dat dat lelijk is, maar ik vind dit persoonlijk geen foute oplossing. Want nu is het meer zo om illegale downloads en 2ehands verkopen tegen te gaan.

    Ik heb er hoe dan ook zin in!
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het net zo is als bij andere nieuwe EA games, zoals ME2 en Dantes inferno.
    Nieuwe strategie van EA om zo de grote handel in tweedehands games tegen te gaan.
    Daarom denk ik dat het day 1 DLC gratis is. Dice heeft al aangegeven dat er ook betaalde DLC komt.



    @ Defanatic dan mag je "ff "173.000 punten halen om met die UMP te spelen :+
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk was met mn eerdere post. Ik ben dus niet tegen DLC..

    Maar wat EA bij BFBC1 wou doen was extra wapens aanbieden die je kon kopen, en die dus BETER waren dan de bestaande wapens. Oftewel als je extra geld neerlegde, had je een oneerlijk voordeel tegenover de mensen die alleen de game hadden gekocht.

    Wat ik dus een beetje raar vind is dat ze 3 weken voor de game uit is alleen zeggen dat er vanaf dag 1 DLC beschikbaar komt, maar dus niet wat de inhoud is en of je er voor moet betalen. Aangezien ze zoveel gezeik kregen bij deel 1, houden ze het nu misschien dus expres geheim, omdat ze niet willen dat mensen de game weer gaan boycotten.
     
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je BC gespeeld? (kan je niet vinden in de leaderbords) ze waren niet allemaal beter.
    Ze hadden na klachten het betalen idd veranderd naar "find al five" Betalen voor DLC die al op de disk staat is idd niet netjes. Hadden ze ook netjes opgelost door heel conquest gratis aan te bieden.

    Ben benieuwd wat nu voor DLC komt, in amerika heb je Dr Pepper DLC, paar extra skins volgensmij
     
  20. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het skins zijn zou het prima zijn, maar ben het met sloober eens dat het kopen van betere wapens de balans volledig verstoord. Ben van mening dat het de levensduur van een spel niet verlengd wordt door betere wapens e.d. dit kunnen ze veel beter doen dmv mappen. Wapens moeten gewoon unlocked kunnen worden,zo heeft iedereen een kans

    vanuit een zonnig barcelona, see you on the battlefield! (over 2 dgn dan)
     

Deel Deze Pagina