1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 7 feb 2010.

  1. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n actie wat DICE deed bij 1943 vind ik best wel leuk, moet niet te vaak voorkomen maar als ze 2-3 mappen zo doen heb je nog meer movitatie om te spelen.
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Bij de eerste Bad Company hebben ze de conquest mode gewoon gratis toegevoegd en volgens mij hebben ze dit keer ook wat toezeggingen gedaan (hoewel er allicht ook betaalde content komt) dus ik maak me niet zo veel zorgen.
     
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuw filmpje:
    [gt]61772[/gt]
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Crazy tof is het spel toch. Heb het nu precies uitgerekend dat ik (hopelijk) op 5 maart 50euries heb voor de game.

    Wat is nou eigenlijk de beste plek om een tank te raken? Van opzij heb ik soms heel veel damage, maar van achter is zn armour het zwakst toch?

    Goede plekken zijn volgens mij: Van achter tussen koepel/onderdeel en van opzij op de wielen.. Correct me if im wrong!
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon achterop, maakt volgens mij geen drol uit waar achterop.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.133
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Inderdaad, heb tanks in de demo ook al van alle kanten kapot zien gaan. Ligt natuurlijk wel een beetje aan wat voor zwaar wapen je gebruikt. ;)
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij maakt het wel uit. Achterop (bij de motor dus) en op de koepel zijn volgens mij de beste plekken...
     
  9. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Met de TOW (die fixed rocket launcher) heb ik iig altijd 2 nodig. Maar ja, dan knal ik ze ook altijd voor erop van heel ver.
     
  10. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    of je plakt die tank gewoon vol met C4, werkt bij mij van iedere kant :+
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, moet je alleen wel dichtbij kunnen komen;) dus van veraf werkt dat niet!:+

    Nog een tip van BFBC2 forums.

     
  12. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga BFBC 2 zeker halen alleen hoop ik wel op verbeteringen. Zal haast wel, anders gooit EA er geen Multiplayer demo uit. Het snipen moet zeker aangepast worden, soms zit iemand achter een muurtje maar aan de zijkant steekt zijn lichaam overduidelijk uit en dan kan ik hem nog niet raken terwijl mijn scope er echt op staat.

    En er moet weer health damage zijn. Vaak heb ik het volgende: ik aim met de sniperscope op het hoofd van een tegenstander en raak hem maar toch is hij niet dood. Was geen echte die-hard BFBC 1 speler dus weet niet of er ook sterkere snipers zijn.
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat bedoel je met health damage?

    Let er wel op , er zit bullet drop en travel time in! Dus hoger mikken dan waar je hem wil raken!
    (al hebben ze dit zwaar makkelijker gemaakt tov de beta :mad:)
     
  14. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel met health damage: Dat 1 sniperschot op het bovenlichaam genoeg moet zijn. En in het hoofd al helemaal.
     
  15. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Leer maar op het hoofd mikken, ipv zeggen dat de damage omhoog moet :+
    Ze hebben het al zo versimpelt tov de beta, makkelijker moet het (kan het) niet meer worden
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het sniperen is nu al te easy idd.
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Alsjeblieft geen bodykills met sniper! Er zijn nu al volkstammen die op een heuveltje gaan zitten knallen terwijl deze game juist om teamwork draait. Mensen die perse willen snipen gaan maar MW2 spelen imo. Natuurlijk is het handig om bepaalde punten te bewaken of om de tegenstander onder druk te zetten met snipers maar als het zo makkelijk 1 shot 1 kill is dan wordt het helemaal een eitje voor snipers. Bovendien krijg je met die laatste sniper wel een hogere damage dus dan kan je alsnog de n00b gaan uithangen.
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, zoals PhalanX al zei. Gewoon op het hoofd mikken, dan zijn ze zeker dood. Zijn ze niet dood, dan heb je ze dus niet goed geraakt :+
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.625
    Leuk Bevonden:
    130
    Ik betrapte me erop dat ik steeds meer een hekel ga krijgen aan snipers (irritaties, en dat wil ik niet, wil lekker serieus gamen). Vooral omdat ze geen ene flikker uitvoeren en totaal ZERO gevoel hebben voor de objectives. Ja, lekker attacken en dan vanaf een kilometer gaan snipen=(

    Als defender kan ik er nog inkomen, maar die n00bsnipers ... zucht

    (ik gooi het er maar op dat ze OF net nieuw zijn OF het idd niet begrijpen)

    PS: Dit de 'goeie' snipers dus niet te na gesproken. Een attack sniper die consequent de defenders weghoudt bij de TOW's en fixed guns is natuurlijk zeker wel een asset! Maar ja, dan hebbie aan 1, misschien 2 snipers genoeg lijkt me
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Nouja denk dat je in veel levels ook niet erg last gaat hebben van snipers, zover ik heb gezien heb je levels waar heuvels zicht blocken, bomen zicht blocken en anders gebouwen enorm zicht blocken en dan ben je als sniper toch in het nadeel:)

    Maar snipers horen zeker er wel bij, ook heel erg bij bijvoorbeeld de conquest gamemode in de full game. Als je dan eenmaal een vlag hebt kunnen hun het goed defenden:)
     

Deel Deze Pagina