1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Blu-ray Hardware/Software [deel I]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 10 mei 2008.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als je in de winkel staat kan je helaas niet even de site controlleren.
    Het zou wel kunnen met mijn mobiel maar dan heb je weer andere problemen.
    1. Geen/slecht ontvangst.
    2. Persooneel die begint te zeuren over een eigendoms bewijs van de gsm.

Blijf voortaan uit de buurt van de "goedkope" Blu-ray's

Ben nu al 2x aangesproken omdat ik mijn mobiel in mijn handen had.
    Ik had een briefje moeten vragen bij de info-balie , ik hoef niet te bewijzen :mad:

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Was zeker bij Media Markt? 8)

TheHut wil ook wel eens goedkoop zijn met Blu-ray's. Enige nadeel van die tent is de tijd dat je spullen onderweg zijn, dat kan namelijk oplopen tot een aantal weken......

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Check het altijd via mijn mobiel, is goed te doen. En als je bij de MM Hengelo bent kun je ook nog altijd snel even achter een MacBook/iMac kruipen om snel even te internetten :+

edit//

verder zijn www.hmv.com , www.blahdvd.com en www.axelmusic.com ook wel redelijk goedkope sites :)

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Waar anders :mad:

Daar heb ik helemaal niet aan gedacht.
    Vind de Mac stand behoorlijk relext , geen gezeik van "medewerkers" aan je kop zoals op de bij de normale laptops.

5. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Is ook zo maar recente titels bij de MM in Zoetermeer zijn meestal rond de 23 euro(dus de betere blu-ray's).
    Scheelt iig al wat euro's dan bij de FRS bijv.;)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op cd-wow zijn ook genoeg goedkope blu-ray films alleen zonde dat je zolang moet wachten. (heb er 30 days of night besteld voor 12,99)

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb een aantal weken terug voor het eerst iets bestelt bij CDWOW, ehh ik bedoel CDSLOW. Is nog steeds niet binnen, dat terwijl het op de dag van bestellen gelijk verzonden is. Geweldige klantenservice ook, niet dus......Was de eerste en tevens de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bij CDWOW 2 ps3 games besteld binnen twee weken alles binnen. Misschien hebben ze het drukker (post) i.v.m. feestdagen?

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Duurt sowieso lang, 6 tot 9 dagen staat er :confused:. Verklaard ook waarom het gratis verzendkosten is. Heb op het moment 3 dingen er weg besteld (1 controller en 2 films) waarvan 1 film pre-release ofzo is (geen idee wat het inhoud).

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 17 november 1 DS3 controller besteld, na 21 dagen nog niks binnen. Ze hadden een nieuwe gestuurd, gisteren eindelijk binnen.

Wel goedkoop maar dat is ook alles heb ik nu ervaring. Ik vroeg om een soort van tegemoetkoming, omdat hun toch wel verantwoordelijk waren, maar ik eerst negeerde ze het een beetje en daarna kreeg ik een voucher, van 1 euro :emo:

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, klinkt allemaal wel zwaar slecht. Dan kan ik denk ook nog wel een maandje wachten op mijn DS3 controller >_>''.

Weet iemand nog een goeie site om The Nightmare Before Christmas (blu-ray) te bestellen. (kan alleen betalen met ideal en paypal)

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  12. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Gister "The Incredible Hulk" gekocht. Super film en beeld kwaliteit mag er ook zeker zijn. Nou nog een keer De "Spiderman Triologie" kopen en dan ben ik klaar (voorlopig).

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Klanten service reageert geniaal slow inderdaad, had iets verkeerd gedaan maar heb ook geen zin om die order te annuleren want dat duurt toch tijden en is de bestelling al verzonden voordat ze hem annuleren.

Wel jammer dat de service en alles zo kut is terwijl de prijzen gewoon erg goed zijn. (zit vaak 10 euro onder het gemiddelde)

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb net Wanted binnen, op bluray.
    Zal vanavond even laten weten hoe ie was.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    http://www.amazon.ca/Sin-City-Blu-r...m=A3DWYIK6Y9EEQB&pf_rd_r=1QPJEA55S16N2Q7DM5KQ

Weet iemand of ie regiovrij is? 13 Canadese dollars is een koopje! (+- 7,50)

Edit: Laat maar, it is!

Aanrader dus. Sin City voor 11-12 euro (incl verzending)!

De kwaliteit is volgens blu-ray.com erg goed met een 4.5 voor beeld en geluid.

Zo zijn ook nog Kill Bill en nog wat andere films maar 6 euro excl verzending, maar ik weet niet in hoeverre die regionlocked zijn.

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Vette film,lekker over de top actie en Jolie :p

En thanks voor de tip van Sin City gelijk gepre-orderd.:)
    Bij de MM kost ie 23 euro.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    En de Canadese versie is van betere kwaliteit dan de Nederlandse ;)

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels een reactie gehad van CDWOW. Een reactie waar je dus echt helemaal niets mee kan.........

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    xD stuur die shit nu gewoon op... :confused: of zet er dan ff bij niet leverbaar of pre-release.

Heb nu 2 blu-rays besteld daar (nightmare before christmas ene wanted) alleen zijn die nu ineens pre-release ...

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Bestel dan ook niet bij CD-WOW, het is gewoon algemeen bekend dat ze kutservice hebben.

Deel Deze Pagina