1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Blu-ray Hardware/Software [deel I]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 10 mei 2008.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het mooie aan Blu-ray vind ik de scherpte, het detail, de diepte en de kleuren. Zou het niet meer willen missen!
     
  2. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Sterker nog ik kijk niks anders meer :)

    Woeii vandaag ook Transformers binnen gekregen via HDmoviesource :D
    Dat word weer genieten van de week.

    Kan jammer genoeg niet meer vergelijken met de HD-DVD die ik wel heb gehad en door nieuwe tv.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bron: Telegraaf.nl

    Blu-ray over twee jaar massaproduct.

    De nieuwe dvd-standaard Blu-ray is over twee jaar een massaproduct. Met nieuwe, goedkopere afspeelapparaten, een grotere aandacht voor de technologie in de winkels en de verhuur van spelers moet de gewone consument worden overtuigd van de superieure kwaliteit van het product.

    Tot die tijd moeten we het natuurlijk doen met de abnormale hoge Blu-ray prijzen :mad:
    Gisteren even gekeken bij de MM naar een nieuwe film , maar ik had 2 keuzes.
    1. Blu-ray van DFW voor € 9,95
    2. Blu-ray van > € 29,95

    Heb maar een normale DVD (Hot Fuzz) mee genomen voor € 3,99
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom bestel ik zoveel mogelijk in amerika :)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat doe ik ook , maar soms heb je gewoon zin om meteen een blu-ray te kopen.

    Dan heb je niet veel keuze idd mbt prijzen.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat had ik gisteren avond ook.
    Bij het zien van de prijzen loop je vervolgens hard weg.
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd maar de MM heeft meestal wel leuke aanbiedingen.

    Zaterdag Ice Age gekocht voor 17 euro daar en dat vond ik wel een schappelijke prijs.

    Vantage Point is ook 22 euro nu.
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De MM (Hengelo) heeft zelden van zulke mooie aanbiedingen.
    Zal wel komen dat de meeste boeren hier nog een videorecorder in huis hebben }:]
     
  9. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij van leest hebben ze nu een 3=2 actie. Voor ~50 euro heb je dan 3 leuke films als ik het zo zie. :)

    Ik heb afgelopen weekend een bestelling geplaatst bij axelmusic.com. Ben benieuwd wanneer ik ze binnen krijg.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Tussen die 3=2 films staan nu een aantal films die volgens mij van €19,99 naar €24,99 en/of €29,99 zijn gegaan. Voor deze 'actie' zou je voor drie films €60 betalen, en nu betaal je hetzelfde voor slechts twee films en krijg je de goedkoopste 'gratis'. :+ Geen idee of dit bij elk filiaal zo is, maar het viel mij even op bij een aantal films.

    TheHut.com is btw wel traag wat het verzenden betreft! :eek: Ik heb twee weken geleden wat Blu-ray's en DVD's besteld, en heb nog steeds niks binnen terwijl alles gewoon uit voorraad leverbaar is/was. Vorige week woensdag ook nog bij HD Movie Source wat films gekocht, en dat is vandaag allemaal binnengekomen. 8)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Bij TheHut duurde het bij mij bijna een week voordat ze een Blu Ray die op voorraad was gingen verzenden. Toen hij eenmaal op de post was had ik de Blu Ray binnen 2 of 3 dagen thuis.
     
  12. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat dan de 3=2 actie bij play.com dan een betere deal is...:+

    Helaas heb je dan geen NL ondertiteling, maar zo te zien is het wel iets goedkoper. Hoewel er niet echt interessante titels tussen staan.. :{
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Meneer Andy Griffiths vergeet 1 belangrijk ding.
    Sony heeft een groot aantal filmstudio's in handen !!!

    Digitale distributie is wel mooi , maar je hebt er dan wel een glasvezel verbinding voor nodig.
    Vraag me wat er zou geworden als de hele straat via een coax-kabel een film gaat bestellen.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja maar er zijn toch altijd mensen die disc willen? Het is zo makkelijk om de concluderen dat wanneer de internetverbindingen het toelaten dat de fysieke disc verdwijnt. Vooral bij de gaming industrie zie ik de disc niet verdwijnen. Vele hebben liever hun spel op een disc, met doosje en kaft. Zelfde geld denk ik voor film liefhebbers.
    Je ziet toch ook dat je op honderden sites legaal muziek kunt downloaden, maar nog steeds worden de fysieke cd's goed verkocht in de winkels. En de cd is nog steeds niet verdwenen en dat terwijl de max capaciteit á 800mb van een cd gemakkelijk is binnen te halen met een gemiddelde internetverbinding.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Idd, een film moet wel echt een heel stuk goedkoper worden wil ik de film legaal downloaden ipv kopen. Ga een game niet downloaden omdat het €5 goedkoper is. Moet dan zeker wel in de richting van €15 voor dat het voor mij interessant is
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb veel liever een schijfje in mijn handen.
    Alleen mijn dvd-collectie telt al meer 700 schijfjes.
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer 6 filmpjes bij de Van Leest meegepakt. 3 halen 2 betalen op de gehele collectie.

    ZwartBoek
    Usual Suspects
    Flags of our fathers
    Batman Begins
    Letters from Iwo Jima

    en Justin Timberlake live in Madison Square Garden. ( voor mn meisje :))
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben vanmiddag nog bij de FRS geweest , maar vergeet Van Leest |:-
    Morgen daar maar even heen !!
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens! Ik wil iets fysieks in m'n handen hebben. Ik wil een kast hebben met allerlei gamedoosjes en filmdoosjes. Het heeft een bepaalde verzamelwaarde, een bepaald gevoel. Ik hoef dat digitale spul via internet niet. Mensen roepen altijd wel zo makkelijk dat games en films online wel eventjes de fysieke dragers zullen gaan vervangen, maar deze mensen realiseren zich niet wat voor impact dat op de industrie heeft en vooral welke impact dit op de retailers heeft. Daarnaast zijn er mensen die iets fysieks willen hebben en lekker door een bak met DVD's willen bladeren in een winkel.
     

Deel Deze Pagina