noobtubes, one man army , heartbeat sensors etc. Ik weet precies wat je bedoeld. MW2 was in de eerste weken echt een kutzooi.
Ik ben wel heel benieuwd hoe alle nieuwe equipment de wat tactischer gametypes gaan beinvloeden.
Decoy, Motion sensor, Jammer, Camera gaan daar echt wel invloed op hebben wanneer iedereen eenmaal gesettled is en doorheeft wat ze er mee kunnen.
Nu is het nog vooral rondsprinten en de mappen verkennen maar ik vermoed dat het wel hele leuke gameplay op gaat leveren.
Ik had gister al een leuk momentje met decoy en camera toen iemand door een de decoy naar mijn camera toegelokt werd en ik mezelf op de camera hem zag besluipen en in zijn rug knifen
De RC-XD valt me ook 100% mee, vind het een erg leuke killstreak en hij lijkt totaal niet overpowered omdat de bestuurder niet heel veel overzicht heeft. Soms rijden ze echt op een paar meter bij je langs, maakt het wel lekker spannend. Daarnaast is de explosie ervan ook niet heel erg sterk dus je moet als bestuurder zorgen dat je bijna op je doelwit geparkeerd staat.
En de Valkyrie rockets vind ik ook echt geweldig, vooral om te proberen om ze door een huis of tunnel heen te laten vliegen
maar het grootste pluspunt tot nu toe blijf ik de recoil vinden, de feel is echt verbeterd daardoor. Het zijn geen laserguns meer die je afvuurt.
Laatst bewerkt: 10 nov 2010