[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

noobtubes, one man army , heartbeat sensors etc. Ik weet precies wat je bedoeld. MW2 was in de eerste weken echt een kutzooi.

Ik ben wel heel benieuwd hoe alle nieuwe equipment de wat tactischer gametypes gaan beinvloeden.

Decoy, Motion sensor, Jammer, Camera gaan daar echt wel invloed op hebben wanneer iedereen eenmaal gesettled is en doorheeft wat ze er mee kunnen.

Nu is het nog vooral rondsprinten en de mappen verkennen maar ik vermoed dat het wel hele leuke gameplay op gaat leveren.

Ik had gister al een leuk momentje met decoy en camera toen iemand door een de decoy naar mijn camera toegelokt werd en ik mezelf op de camera hem zag besluipen en in zijn rug knifen :)

De RC-XD valt me ook 100% mee, vind het een erg leuke killstreak en hij lijkt totaal niet overpowered omdat de bestuurder niet heel veel overzicht heeft. Soms rijden ze echt op een paar meter bij je langs, maakt het wel lekker spannend. Daarnaast is de explosie ervan ook niet heel erg sterk dus je moet als bestuurder zorgen dat je bijna op je doelwit geparkeerd staat.

En de Valkyrie rockets vind ik ook echt geweldig, vooral om te proberen om ze door een huis of tunnel heen te laten vliegen :D

maar het grootste pluspunt tot nu toe blijf ik de recoil vinden, de feel is echt verbeterd daardoor. Het zijn geen laserguns meer die je afvuurt.

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  2. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen is BO een goede game. Maar bijvoorbeeld de AK-74u is 5x zo goed als de MP5k, dus al snel spelen de meeste met de zelfde wapens.

Chopper gunner is trouwens erg sterk, ik kreeg al snel een chopper gunner en ik sloot het potje af met 27-0.

Demolition vind ik de beste mode, het is pure chaos. Op Havana heb ik in één potje al meer dan 100 kills gehaald. Level 30 op dit moment _O_.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Zo goed is BO nou ook weer niet :D

ik heb trouwens geen probemen met mijn surround, het je al eens geprobeerd wat met de audio opties te spelen?

Ik heb hem op Theater staan.

volgens mij bepalen die settings mede waar het signaal voor de center speaker terecht komt.

als je een 'surround' headset hebt zou ik hem eens op theater zetten om te kijken of het dan anders is

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb m'n soundsettings op Loud en Theater staan.
    Heerlijk surround hoor!

5. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RC-XD is leuk als hij op je af komt en lopen vijanden naast, erop schieten en hij ploft ook:)
    gisteren had ik 3 man van hun team stuk met hun RC-XD:)
    de honden zijn slappe hap al overleven ze wel een rpg7 hit, erg vaag. met pistol liggen ze zo..
    ben wel blij dat je die kill streaks niet meer kan chainen zoals predator/harrier/choppergunner uit mw2.
    nu terminste skills nodig om ze te halen i.p.v cheap killstreak chain.

tot nu toe alleen maar gespeeld met mp5k/marathon/lightweight pro en stdy aim pro.
    MP5K is echt overpowered in game maar ja speelt lekker weg zo.

na 11 uur spelen nu 2.0 k/d en lvl 34:)

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    MAar je vind de mode wel leuk?

Ik heb nu 3,5 uur TDM gedaan en level 21. Dus dat gaat ook snel. En is nog leuk ook :D ;).

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De RC-XD is erg gaaf inderdaad! Krijg 'm ook heel erg vaak.
    Had op Jungle ook een CP met een Chopper Gunner erin. Heerlijk maaien vanuit de lucht! :cool:

8. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo jongens ben er weer met nieuwe hoop.
    Hoop dat het dan eindelijk vandaag binnekomt.
    Wel is gister avond de status van bestelling verandert dus bedoel daarbij er staat nu verzonden!
    Dus als het goed is moet die nu komen.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben je nu nog steeds ziek?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteravond even gespeeld en wat een chaos was het telkens zeg :lol:
    Ik had geen flauw benul waar ik moest kijken etc.
    Noobtube is vrijwel eruit gehaald, 1 keertje genoobtubed maar.
    Wel heel vaak door RC-XD's gekilld, in 1 zo'n potje ground war achter mekaar.
    "enemy rc-xd spotted" "enemy spy plane above" "enemy helicopter inbound"
    constant :9. en ik proberen om ghost pro te halen dus ik schiet met die stomme launcher op die helicopter. gebeurt geen moer :confused:. 2de keer schieten, nog niet raak.
    3de keer schieten: raak maar niet kapot *zucht* ik wacht wel op de strela aka de nieuwe stinger

11. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jaa:cool:
    Maar hopelijk komt de postbode niet in de avond pas..

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :D

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    "ziek" zijn om een game te spelen, best wel uuuhhm... kansloos? :D

14. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben wel echt ziek8)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft er al iemand een site met damage mods? Gister even wat getest in een private match en daar heb ik met een Enfield en Famas met silencer 3 headshots nodig! Dit lijkt me niet te kloppen. Ik gebruik dan geen Hardened. Kan het dan misschien toch zo zijn dat Hardened gelijk is aan Stopping Power? Maar dan zou ik denk ik nog steeds geen 3 headshots nodig hebben toch?

16. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eerste keer BO online:) ,was echt weer ff wennen... Jungle als allereerste level... wat is dat een k*t map:+

Speel nu met Famas + red dot echt een super wapen.
    Ben wel wat teleurgesteld in de graphics in de multiplayer:'-(, het hoeft niet super echt te lijken ofso maar had wel verbetering verwacht tegenover MW2. Dat is dit dus duidelijk niet:+

Voor de rest is het customizen van je wapen echt te gruwelijk!.
    ohja en de spawnings in Nuketown zijn echt butt8) gaat daar echt nergens over

17. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je bij het customizen ook je eigen gamer tag bijvoorbeeld er op zetten?

18. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet je gamertag, maar je kunt wel je clantag op je wapen zetten.

19. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke,
    Krijg steeds meer zin om het te spelen:D

20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol heb al 112 spyplanes gebruikt in 11 uur.
    71 carepackages en 34 helicopters, eigenlijk nog de standaard killstreaks die je krijgt bij unlocken ervan. nog geen zin gehad om echt voor andere te gaan. ben meer maps aan verkennen en goede spots aan zoeken.
    die sentry in deze game is ook super, kan echt van ver al alles neer maaien.

Deel Deze Pagina