1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo last van? Dit geldt gewoon voor iedereen hoor ;) Misschien was het je niet op gevallen :)

2. snow

snow Flapturd

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die verbinding ruk zeg. Al een uur lang maar 1 of 2 streepjes bereik.

3. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha boven de plee hangen:9
    Beter komt die postbode nu.

@Rivanov excuses.

Laatst bewerkt: 10 nov 2010
  4. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf maak niet zo snel headshots:+, het is me idd niet echt opgevallen... zolang ik sneller was won ik:) of het nou op het hoofd was op been8)
    Het idd wel apart dat je voor beide 3 schoten nodig hebt.

Als je als enigste de laagste verbindingsbalk hebt kan het zijn dat je host bent:+

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hou 's op met dat gespam.

6. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben meerdere mensen last sinds black ops uit is van connectie problemen? bv. als je friends invite is de party ineens niet meer beschikbaar (geld vanaf 3/4 pers. steeds) of dat t vet lang duurt voordat je in een game bent?

7. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het weer gezien? Zou ook geen zin hebben nu post te bezorgen8)
    Respect voor de postbode*) haha.

Ga weer slapen, als je straks wakker wordt ligt BO op je deurmat!:emo:

8. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha nog een keer spam.
    Zal het wel melden als die er is*)
    Nu stuur ik geen bericht meer:x

9. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Mee eens, gister bij een maat van me gespeeld, en ik vind online zwaar bagger je merkt ook gewoon dat treyarch er mee bezig is geweest echt maargoed, single player boeit me toch niet dus die heb ik ook niet gespeeld, maar online vind ik echt helemaal niks, spwanpunten kloppen vaak niet en regelmatig lagvoordeel meegemaakt.. ik door een sprayer binnen 2 kogels dood, en ik met 3 bursten m16 vol raak en tegenstander nog niet dood :confused: kan nu ook maar 1 claymore bij je hebben zelfs met scavanger aan. Ik heb lekker gisteravond MW2 gespeeld, en die was zo slecht nog niet eigelijk gewoon een top game, black ops en moh zijn mindere games dan mw2 en dat zegt genoeg.. peace

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt, hadden wij gisteren avond ook last van. Soms gaat het goed en soms niet, denk dat het aan de game ligt. Dit probleem hadden we ook in WaW dus denk dat het technisch gerelateerd is aan de game!

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, ik had veel positievere reacties verwacht. Ik wacht toch nog even af, het is ongetwijfeld een goede game. Ik heb/had het idee dat die Wager Matches alleen al voor een geweldige game zouden zorgen, heb ik daar een beetje gelijk in of vallen die tegen?

Twijfel nog steeds of ik hem voor de volle pond wil halen, ik vond MW2 ook al niks. CoD4 speel ik daarentegen nog steeds met plezier.

12. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wager matches zijn leuk maar niet nodig, als je gewoon ranked speelt krijg je ook cod points, heb al 80k aan punten nu en zit lvl 35 onderhand.
    op pc is tevens bijna onmogelijk in wager match te komen want servers zitten bij mij altijd vol..

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je WaW leuk vond, vind je deze ook goed. Ik ben blij dat het meer op WaW lijkt dan op het verneukte MW2.

14. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van dit lagvoordeel (eerder nadeel) had ik gister ook volop last! Tot op het moment dat ik het opgaf en maar combat training ben gaan doen.
    Ik hoop echt dat ze daar een oplossing voor gaan vinden want het wordt er niet echt leuker door. Bij Mw2 had ik hier nooit last van btw.

15. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er 42euries voor betaald. Vind 'm persoonlijk niet meer waard! Het is zeker leuk om te spelen met customizen, attachments kopen etc. Maar spel heeft voor de rest geen vooruitgang gemaakt op MW2

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg ik het maar niet voor elkaar met de juiste perk om red dot sight EN grenade launcher op een gun te monteren?!?!!?

17. Nickolai

Nickolai Life is simple

Leuk Bevonden:
    0
    Warlord perk:)

Als het dan niet werkt, weet ik het niet haha zelf nog niet geprobeerd:+

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan toch gewoon lijkt me met warlord?

19. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij staat erbij dat dit niet kan.. Weet het niet 100% zeker

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je er al een andere attachment op hebt zitten moet je die er eerst handmatig weer afhalen door hem te selecteren.

Deel Deze Pagina