Vannacht al gevraagd (maar volgens mij geen antwoord gekregen) dus nu nog maar een keertje: waarom worden de kills in het leaderboard overzicht met een factor weet ik hoeveel vermenigvuldigd? Ik stond in no-time op 1500 kills volgens de leaderboards. Maar in werkelijkheid zal ik rond de 250 zitten ofzo. Ik kreeg ook pas bij 600 kills de melding dat ik 100 kills had. Anyone?
Zojuist binnen gehad van Bol.com voor 55 euro. Heb 'm gister impulsief besteld maar twijfel echt om 'm uit de seal te halen of hem terug te sturen *twijfelt*
Waarom vinden jullie snipen allemaal zo waardeloos? Ik had net een potje 21-9 met de L96A1 echt een heerlijke sniper. Het snipen hier vind ik echt super met de maps. Lekker back up geven terwijl andere de bomb planten.
Voor mij omdat het op bijna geen één map te spelen is. Sommige mensen zijn er goed mee. Ikke iig niet
Xenoxx , kan jij me dan misschien vertellen hoe ik ingodsnaam die barebones modes kan spelen op de pc ?
moet je unlocken, ergens pas na lvl 40 dacht ik mogelijk net als veel modussen. alles is locked standaard hehe.
wat een haar hier.. misschien ben ik overenthousiast omdat het gister allemaal soepeltjes ging maar ik snap echt niet waar al die negativiteit vandaan komt..
Volgens mij hebben ze dat eruit gehaald - je kan dus blijkbaar als je de Noobtube, de Flamethrower en volgens mij nog eentje hebt ingesteld, geen 2e attachment erop zetten ook al heb je de Warlord Perk aanstaan. Ze willen die wapens zo niet overpoweren denk ik.
Doe het. De SP is een spektakel en de MP is gewoon goed. Het is (!) anders dan MW2, maar zeker niet slecht.