Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath. #ItsBeen1Day Aldus JD_2020
Met de multiplayer als je de amerikanen bent. Lijk je wel op rambo of commando met die stem das best wel grappig.
Iemand antwoord op deze vraag?: Ik zie dat je de K/D ratio kan zien per onderdeel. Kan je ook van alles bij elkaar zien? dus gewoon overall stats. Want ik speel meestal demolition en dan kan ik niet zien wat mijn K/D ratio is
FYI: Het was mijn broer die het poste. Mijn broer had het spel gekocht, omdat iedereen zo enthousiast reageerde en hij toch altijd wel goed was in shooters als COD. Maar bij zijn eerste uren spelen merkte hij al dat het gewoon weer klote loopt, en wil het spel dus misschien inruilen voor een van de andere spellen die hij ook graag wilde. Dan zou hij dit spel misschien later nog eens gaan halen.
Valt me op dat meer mensen klagen over lag, heb ik zelf namelijk ook af en toe last van. Bij MW2 had ik altijd een vast 4 bar connection, bij BO vaak een 3 bar connection. Als ik met een vriend speel daalt dit soms naar 2 barren. Dan kan je schieten wat je wil maar dan ben je continue de sjaak. Die lag zal erook wel voor zorgen dat ik continue geknifed wordt als ik hem schiet. Dacht dat commando eruit haalt was? Voor de rest is de multiplayer aardig, als maken het geknife, de rc-car en de claymores me op het moment behoorlijk gek.
ze verplaatsen dus juist de uitgebreide leaderboard stats van de website zoals in cod waw naar het spel zelf. Cool want op de BO website kun je nog alleen maar missies en filmpjes uploaden naar theater mode.
ik vind de rc car best een goed idee, maar wtf al bij 3 kills, daar is ie echt te overpowered voor om em zo vaak te hebben. Doe dan bij 7 kills ofzo, dan zijn der iets minder mensen met zo'n ding btw nieuwe prestige alles kwijt> je gaat me tog niet zeggen dat je alzoverbent
Zou t nou een aankondiging van wat patches zijn? Op de twitter van JD_2020 stond zoiets. Zou mooi zijn als het respawn systeem en de leaderboards goed onder handen worden genomen. Bericht van JD_2020:
Mag ik vragen welke class je gebruikt en welke maps je geschikt vind voor Snipen? Ik wil er mee beginnen, maar ik vind het echt moeilijk nu
Staat er hier gewoon onder. @Silver92, ik snipe wel eens, gebruik gewoon die dragunov. Vind die het fijnst tot nu toe. Sowieso de WA2000 vind ik crap.
Iedere maps gebruik ik hem alleen niet op de small maps aangzien je sidearm in deze game zwaar Underpowered is. Ghost Hardened Scout Claymore Sniper zonder silencer anders heb je altijd 2 hits nodig. (AWP is het beste)