1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij zeker een 'speciale' versie.. Het is toch echt Ice-T

2. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man ben weer los.
    K/D 2.46
    die choppergunner uit deze game is veel leuker:)
    heb ook nu goede aim gevonden met rpg om helicopters neer te halen, valt me nu wel op dat je met 1 rpg hem nu wel kan neer halen waar in mw2 je soms 3 er tegen moest schieten.

hehe weet je wat ook leuk is, Rc-xd waggie en dan extra c4 erop plakken.
    tis me ook gelukt om er een claymore op te krijgen maar dat gaat vaker mis dan goed:)

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  3. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er meer mensen die in Combat training hun killstreaks niet kunnen selecteren of deselecteren.Of in de gevechten gewoon weg geen killstreaks krijgen.Ik ben al verder dan lvl 10 in CT, maar voor mij geen killstreaks.

Het spel is geinstalleerd op de hdd, heb de update er al een keer afgehaalt en opnieuw binnen gehaald.

Iemand ook ervaring mee?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met een sniper heb je idd op close en midrange geen enkele kans tegen een AR or SMG. Hij is echt voor longrange bedoeld. Snipen in de game is goed te doen alleen zijn er niet heel veel plekken waar je de tegenstander op afstand kan houden. Sniper is tot nu toe het enige wapen waar mijn hitdetectie het wel goed is...

Als mijn ARs hebben verschikkelijke hitdetectie. Heb alles geprobeerd: cache clearen, game installen en weer eraf, spelen met host, spelen zonder host etc. Ik heb toch altijd 6+ kogels nodig om iemand te killen met een AR. Alleen als ik een Private Match speel en de persoon tegen wie ik speel staat stil klopt het. Online ga ik dood met 1/2 kogels in mijn been terwijl als ik schiet ik soms wel 10x het geluidje van de hitindicator krijg en de tegenstander nog steeds niet dood is. Ook van afstand ga ik zo makkelijk dood. Ook gewoon in 2/3 kogels en als ik iemand op 50meter zie lopen en hij is 5 meter van een hoek oid verweiderd hoef ik niet eens te schieten wat dood gaat hij sowieso niet. Heb dan zeker 10 kogels nodig (10 hits). Ik hoor en lees dat meerdere mensen hier last van hebben. Lijkt wel alsof ik in HC mode en de rest niet.

Helaas had ik de probleem ook met BF BC 1 en heb ik dit nooit weten te verhelpen. Mijn verbinding heeft er niks mee te maken. Heb 120Mb down en 20Mb up.

Al met al vind ik de game sowieso een beetje tegenvallen. Maps vind ik minder dan vorige delen, grafisch is het onder de maat maar met beide kan ik nog wel leven als de game voor mij fatsoenlijk te spelen was. Ga hem vanavond ook maar omruilen voor iets anders want zo spelen zorgt alleen maar voor frustraties. En dan heb ik nog steeds 2+ k/d terwijl ik steeds voor de objectives ga...

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het toch echt.. Ice Cube.. tadaa

Ik herkende ze stem al in de MP voice overs echt supervet, SP nog niet echt gedaan.. (iig beter dan 50 cent voice over :cool:)

6. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aight Ryan, hiphop fanboy :+
    Hoe bevalt de game?

7. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gisteravond BO gekocht en was toen voor het eerst op PSN (met dit spel dan he) en ik dacht dat ik een slechte blue ray had... mijn god, de multiplayer bleef maar hangen in de lobby, geluid uit en ik kon niks aanklikken, alleen maar wachten tot ie weer aansloeg.... Dat heeft dus alleen te maken met de servers? met andere woorden ik hoef het spel niet terug te brengen of te ruilen ofzo???

alvast bedankt voor een antwoord.

8. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0

+ 8

9. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu iets van 8 uur gespeeld en ben level 38. Nuketown is echt een toffe map. Net op TDM stond ik op het einde 25-2. :D

10. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet al waar het door komt...

zie: http://www.g4m3.nl/call-of-duty-black-ops-problemen-ps3-en-pc/#comments

ik ben het eens met alle reacties op dat artikel, BO is qua grf echt om te janken zo slecht en ontzettend instabiel.... maar het blijft leuk om met je vrienden de knallen in een nieuw spel... maar buiten dat is dit spel zonde van je geld.. gelukkig heb ik er weinig voor betaald..

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeer matig. Lijkt alsof de release een jaar te vroeg was...

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke ja ik ook maar wist niet hoe het met die andere zaten.

13. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. van fouten leer je he :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Treyarch blijkbaar niet ;)

15. The_xbox

The_xbox Bulykin! наш герой

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen altijd fouten blijven bestaan, er zijn dingen die niet te overzien zijn.

Zo zie je maar weer dat niet iedereen perfect is.

Hoeveel geld je er ook tegen aan gooit

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is waar, maar nu nog steeds problemen met connecten etc hebben is gewoon slecht.

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteravond gespeeld en 0,0 connectie problemen en/of lag gehad. Geen slow downs of iets dergelijks en het speelt heerlijk, eindelijk weer de WaW feeling terug!

18. Foals

Foals BOMBHASBEENPLANTED!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet echt huilen om die respawn-plekken :mad:
    En waarom hebben ze in godsnaam zoveel steken laten vallen op het grafische gebied? Is het dan zo moeilijk?

Black Ops is tof met al deze extra attachments en rotzooi, maar doe mij dan maar liever de simpele maar toch fast-paced MW2 met prachtige graphics.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb die ook weer terug. Echter speelde ik binnen een week weer CoD4. Ik denk dat ik het maar bij IW moet houden, als die uberhaupt nog een game uitbrengen.

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Voor de DAMES die Black Ops spelen en een vrouwelijke avatar hebben of voor de heren die een vrouwelijke AVATAR hebben (dat kan tegenwoordig ook)!

Gratis Black Ops items voor je vrouwelijk Avatar

Goed nieuws voor de Xbox 360 gamers die een vrouwelijke Avatar hebben, want als je de onderstaande codes invoer krijg je twee GRATIS!! Call of Duty: Black Ops outfitjes. Oja zei ik al dat deze GRATIS!! zijn

Deel Deze Pagina