1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Met een 2 dagen live Gold kaart blijf je gewoon een zilveren balk houden, je kan wel online. En je zone Cheater blijft zo, dat is jouw schuld en gaat nooit meer weg.

Ik snap trouwens niet waarom je zou cheaten? Je houdt jezelf toch alleen maar voor de gek?

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LoL :lol::lol:

Ik zou trouwens een naamchange aan vragen naar HaRRieHackeR :+

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    ^^:lol:

Gamerscore hacken, das wel heel erg8)

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  4. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die nu multiplayer willen spelen? Maakt mij niet veel uit. GT = Heroic Killa

5. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15

:lol: _0/

Campaign op veteran uitgespeeld! Het laatste level is erg pittig, want je hebt weinig zicht en het hele level blijft schudden dus je kunt niet erg goed aimen.

Toch is deze veteran stukken moeilijker dan die van MW2, gelukkig werden de frustrerende momenten goed gemaakt door het aangrijpende verhaal!

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al 3 uren aan een stuk nuketown bezig :p

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ben nu level 16, maar blijf er (helaas) toch bij: MW2 vind ik stukken beter dan dit. Alleen maar kleine compacte maps, eigenlijk weinig variatie. Hitdetectie is een lachertje, gaat helemaal nergens over. Hopelijk komt er snel een mappack met wat aardige maps en wordt die hitdetectie gepatcht, want als het zo doorgaat stap ik snel weer over naar MW2.

8. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt, maar ik had een 3 maanden live, en die was nog niet verlopen had nog 1 maand ofzo! maar ik kwam vanochtend online en zag dat ik 0 gamescore had, dus ik heb snel me code ingevuld van black ops en hij deed het gewoon weer, maar als deze 2 dagen zijn afgelopen zijn is dan ook me 3 maanden weg?

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig steeds weer in een deuk als jij wat post:lol:. Doordat je gecheat hebt heb je gewoon pech, en had je maar niet moeten cheaten.

Voor de mensen die veteran hebben uitgespeeld, ik hoor van verschillende kanten dat het level met die barrels die je naar beneden moet gooien op de heuvel het moeilijkste level is, klopt dit. Zal wel mooi zijn want dat level is vrij op het begin.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kleine maps? Af en toe lijkt het alsof ik een heel ander spel speel dan andere (niet lullig bedoelt). Ik vind de maps goed, ook niet klein, ik heb niet last van lag, glitches, hit detectie etc. IMO is BO dan, zoals vaker gezegd, beter dan MW2.

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Je kan MW2 toch niet beter vinden dan BO. 8)
    Maps zijn groot, echter speel je meestal maar op een klein gedeelte.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je moet een tweetal barrels weg trappen. Je herkent ze doordat er niets om heenstaat zo'n beetje :eek:.

@ Ferron, '+1'

Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Oké misschien is klein het verkeerde woord, maar alles is heel compact. Smalle gangetjes en steegjes, etc. Er zin geen enkele lekkere ruime map in als Afghan, Wasteland of Estate.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, het is wel wat compacter. Dat moet ik toegeven. Echter, er zijn zeker wel open stukken. Firing Range, Radiation, WMD, Array, dat zijn paar maps waar er echt wel in het open wordt gevochten.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar mij stoort het niet echt.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet!

Alleen maar van die klote snipers die je steeds neer schieten op die maps :mad:

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Inderdaad een moeilijk stuk, maar toen ik het eenmaal doorhad was het vrij simpel. In mijn mening waren er een paar levels die toch een stuk moeilijker waren, ook was het level met die barrels alleen moeilijk vanwege de oneindige spawns van de enemies.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 18 uur spelen zit ik nu op level 35,vandaag nog tot 40 spelen en dan is het wel goed geweest voor vandaag.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :lol:

_O_:lol:

Ben wel tevreden met de MP, er is echt vanalles te unlocken en aan te passen wat het alleen maar leuker maakt. Ben pas level 14 dus vanavond doorblazen naar level 20 ofzo.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is wel waar, ook de grote mappen bestaan uit vrij smalle gangen, gebouwen tunnels etc. Een map zoals wasteland is er (nog) niet

Ik kan me voorstellen dat als je altijd sniper was niet echt goede plekken weet te vinden in de meeste mappen.

maar voor iemand die altijd SMG of Assault speelt zoals ik zijn de mappen prima

Deel Deze Pagina