Een hele goeie UAV/Spy Plane. Je ziet de richting waarin de tegenstander kijkt (dus of je hem van achter aanvalt of dat hij je opwacht.. Kan er ook niet uitgeschoten worden.
Ik prestige niet.. ben al een hele week 50.. Door de week veel in het buitenland voor werk, geen zin om ieder keer weer te ranken..
Domination spelen en zelf instellen. Bij een vlag van de tegenstander neergooien en laten stelen. 9/10 zet hij hem daar neer en dan vuur je er meteen een LAW op 1e try had ik hem al.
tja dacht ik ook voordat ik met hardline speelde haalde ik wel vaak een 7 killstreak en met hardline wil het maar niet meer lukken
Sentry was wel ff kut ja maar die 30 dingen uit de lucht schieten ging opzich nog best snel. Denk wel minimaal 3 per match (UAV, Care Package helikopter en soms Attack Helikopter ofzo).
laatst een potje gehad met 7 counter/spyplanes 3 attack heli's en 2 choppers liep dus bijna het hele potje rond met de strella 3 in de handen vonden ze niet zo leuk \o/
Is dit spel nu de moeite waard om aan te schaffen, Ik hoor zoveel verschillende meningen van mensen die ik persoonlijk aanspreek hierover