1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty : Black Ops [ Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Syn3rgy, 9 nov 2010.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben niet zo goed in het inschatten qua tijd.. Ik denk dat als je meteen op veteran begint er wel 8 uur mee bezig bent. Als je er al eens op Normal doorheen geweest bent is het natuurlijk minder omdat je dan al weet wat er gaat komen.

    Ik denk dat het alsnog wel lastiger is dan MoH op Hard want dat vond ik eerlijk gezegd niet zoveel voorstellen
     
  2. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog wel aardig lang over gedaan op veteran. uurtje of 11 a 12 zoiets.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Net Als MW2 doe je er denk ik zo'n 7 a 8 uur op.

    Het is weer bagger gedaan. Waar zijn de janken-met-een-controller-in-je-hand momenten gebleven. Vroeger was Veteran nog echt hard nu is het kansloos versimpeld, heeft vast wat met meer mainstream of iets dergelijks te maken.
     
  4. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik vond sommige stukken echt moeilijk om langs te komen, bijvoorbeeld dat deel in een tunnel bij die raket, of met die tank. Ik snap echt niet hoe jullie die dan zo makkelijk gehaald kunnen hebben.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Misschien hadden wij dan mazzel, geen idee. Maar de moeilijkheid van Veteran is gewoon minder geworden met de komst van nieuwe COD games. Maar goed ook weer niet super erg want dan is die achievement ook weer sneller binnen ;).

    PS: Enige echte kut stuk vond ik de missie waar je een berg af moest stormen en als je beneden kwam recht weer een berg op. Ik begreep dus niet dat je die drie tonnen onderaan moest om trappen, om te zorgen dat het spawnen van de vijanden dan pas stopte. Weet je hoe vaak ik beneden was ging liggen en maar volhouden om niet dood te gaan. Niet wetende dat het een onbegonnen zaak was. De volgende dag op het werk zei ik dat tegen een collega: "na tien keer proberen maar opgehouden", zegt hij je moet die tonnen omgooien. Dat zegt een van je kameraden. Toen was het appeltje eitje, net als de rest van de gamen.

    Gewoon veel cover zoeken en vanuit daar schieten, en zoveel mogelijk naar voren rennen om het spawnen van tegenstanders te stoppen is de beste methode om op Veteran de game uit te spelen.
     
  6. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ineens geen bloed meer als ik iemand neerschiet , of in die scene dat clark zn hernsenen eruit worden geschoten, ik denk dat ik het prongelijk heb veranderd bij het menu opties. Maar waar kan ik het weer terugzetten dat ik weer bloed wil zien?
     
  7. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat had ik dus ook, ben ook in die bunkers gaan zitten met die grote machine geweren om ze zo proberen uit te moorden.. ook zonder resultaat uiteraad. Dus na 4 uur proberen ging ik opzoek naar iets wat ik niet had uitgeprobeerd + m'n kogels waren op. Zie ik een wapen liggen bij die ton, zie ik ineens dat ik daar iets mee kan doen. Toen was het inderdaad appeltje eitje. \o/
     
  8. bartmorrie

    bartmorrie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nieuw hier en weet niet goed waar ik de vraag moet plaatsen.
    bij de single player in level 11 (bij de silo) krijg ik een map error.
    er mist wat en het spel stopt en gaat niet meer verder.
    iets van map of map shadow error.
    heeft iemand dit ook gehad en wat kan ik er aan doen.
     
  9. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    als een vriend van je ook BO heeft kan je via zijn disc hem op je hardeschrijf zetten.
    vervolgens ken je op je eigen disc verder spelen zonder error.
     
  10. bartmorrie

    bartmorrie Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    dus het ligt aan de disc.
    nou, dat word dan zoeken naar iemand die hem ook heeft.
    iedereen in mijn omgeving speelt hem op de pc.
    is er geen patch te downloaden ?
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Probeer anders je CD even schoon te maken en dan nogmaals op je HD te installeren.
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Drie ontwikkelaars voor Modern Warfare 3?

    En toch ga ik het weer kopen. Kan niet genoeg krijgen van CoD :D

    Bronnen:

    Gamed

    LA Times
     
  13. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem zeker ook weer kopen :+
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, maar begin wel steeds meer om me heen te kijken naar alternatieven (Brink, Killzone3, SOCOM4 en Homefront zijn de eerste kandidaten)
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    En toch zul je steeds teruggaan naar CoD. Tenminste, bij mij is het altijd zo :+
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Bij mij ook tot nu toe.. Ik denk dat alleen een RSV3 me voor langere tijd van COD los zou kunnen weken. Halo en Battlefield is het tot nu toe niet gelukt
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem waarschijnlijk ook wel kopen. Heb tot nu toe alle CoD's gespeed, maar niet allemaal gekocht
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt er nog een patch uit voor de Xbox360? Voor de PS3/PC is er weer een patch uitgekomen deze week/vorige week
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Die is een tijdje geleden voor de xbox geweest.
     
  20. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk wel of ik em mooi.leuk vind
    maar cod games zijn meestal wel de games waar je het meest mee gamed.
     

Deel Deze Pagina