Maar toen ik een keer bij de Dixons GTA 4 wou halen gingen ze moeilijk doen omdat ze "boetes konden krijgen", waar baseren ze die boetes dan op als het alleen een richtlijn is?
Artikel 240a wetboek van strafrecht. Vestrekken van films/games dat schadelijk is voor personen onder de 16 jaar. Winkels kunnen er weldegelijk een boete voor krijgen
LOL, da's vaag! Wanneer hebben jullie die e-mail gekregen dan? Ik check net m'n mail en vanmorgen om 10:46 is de bestelling verzonden en verder geen bericht gehad... misschien net nog verzonden totdat iemand wakker werd?
Ik heb zo het vermoeden dat ze een deel hebben verzonden en die inpak-/verzendafdeling dus later te horen heeft gekregen dat ze moeten wachten. Dat is wel vaker zo gegaan en bij degene waar die dan al is verzonden die hebben gewoon, eh... geluk!
Weet niet of het al gepost is, en echt opmerkelijk is het in elk geval niet rekening houdend met de activiteit van o.a. deze thread) Toch spectaculaire getallen. Bron: GamesIndustry
Heerlijk die muziek van Hans Zimmer. Voor de liefhebbers, meer muziek in de spoiler Spoiler Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6