1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is die auto aim echt ''sterk'' zeg maar. want hij neemt niet eens de tijd om te mikken. hij zoomt in en schiet meteen. of is dat een of ander truukje wat die doet of zo.,

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel leuk om te luisteren naar deze Bonus round.

3. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zin in...
    Eerst ffkes veel oefenen endan clanbase opstarten en skieten maar xD

iemand die nog meer met clanbases gaat werken?

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Check dit dan! 64 kills 2 deaths. Het lijkt er dus écht op dat de helikopter enorm overpowered is! Hij is nog niet eens goed die speelt!

Dit is trouwens ook de nieuwe WA2000 Sniper Rifle.

[yt]JsmUWFUFciM[/yt]

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het was ook te verwachten. De laptop, de helikopter, de bommenwerper...=( Zoiets kan nooit goed zijn.

6. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, verpest het spel vind ik.

7. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig komen er regels als je het gaat spelen voor ladders tegen andere groepen. Dan kan je het instellen in priv.match.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Vooral omdat sommige mensen wel goed genoeg zijn om met gemak zo een killstreak te halen. Dan heb je ook nog die -1 kill perk, wat het nog makkelijker maakt. Ze moesten het gewoon laten bij die helikopter en de laptop of iets anders, maar niet zoveel van die vliegdingen.

Maar het lijkt me toch wel dat mensen bij Infinity Ward het door moeten hebben, dat zulke killstreaks alleen de MP kunnen verpesten. Ook nog die tactical nuke. Ik wil niet dat het potje na een killstreak van 25 voorbij is. Héél soms kan het potje nog de hele andere kant opgaan (heb ik één keer gehad).

Zucht-=(

E: Wat bedoel je Dsquared?

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Vergeet niet dat waarschijnlijk 9/10 spelers nog geen wapen heeft vrijgespeeld om een helikopter of vliegtuig uit de lucht te halen. Na een tijdje heeft iedereen zo'n luchtafweer rocket. Een schot en het vliegtuig/helikopter is kapot. Ik denk dat het minder gaat worden wanneer meer mensen betere wapens hebben.

10. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kwam ik tegen in de badkuip..}:]

Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de turret en het mes wel een leuke toevoeging. Ook het schild lijkt me leuk om te gebruiken. Ik ben benieuwd en waarschijnlijk ga ik toch veel de MP spelen.

12. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je public saai vind worden en je vind het leuk om in een vast team te spelen, dan kan je beslissen om met zijn alleen ( 4 of 5 man) tegen andere teams te spelen. Dit kan door middel van een website zoals: Gamebattles.com
    Hier speel je op ladders, hoe meer je wint, hoe hoger je stijgt in de rankings.

Het kan heel erg vet zijn om in teamverband te spelen. Je maakt tactieken en wint als een team.

Je speeld meestal tegen mensen uit Europa, maar er zijn heel veel Nederlandse teams. Je kan ook teams uitdagen of random matchfinder doen, dan kan je niet zien tegen wie je speeld todat je de matchfinder hebt gekozen.
    Op gamebattles bijv gelden regels. Zo kan je in een priv.match de regels instellen waardoor het spel eerlijk en meestal leuker kan worden gespeeld.

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Cold Blooded mijn vrienden, als je je te erg irriteerd aan Kill streaks.

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel een gaaf level zeg, heerlijk om te snipen!

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Four zero two op de twitter, dus als er zaken zijn die irritant zijn of niet werken dan zullen er genoeg mensen zijn die dit aangeven en dan zal dit met future updates aangepast worden.

MP games worden toch altijd getweaked naar aanleiding van reacties van de gamers, zeker de COD games.

16. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die heli maait iedereen neer! Meen je niet. Hopelijk komt het niet zo vaak voor dat zo'n heli iedereen zo kan neer maaien.

En, hoe hoog schatten jullie de kans dat ik dinsdagochtend rond openingstijd codmw2 uit de schappen kan halen en 'm zo kan kopen? :+ Heb 'm niet gepreorderd so thats my only option.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoog, beetje winkel heeft gewoon genoeg voorraad (MM, FRS, GameMania etc).

18. zo godver, hij zit gewoon op een heuvel mensen dood te schieten en niemand heeft hem 1x kunnen raken..

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je neergeschoten worden terwijl je zo'n heli bestuurd?

20. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij wel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina