1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLOOD-WOLF

    BLOOD-WOLF Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    SOOOW weer een lading pagina's verder :p
    Gruwelijk die game online zeg...

    Maarem beste mede xbox gebruikers (al speel ik de game op de ps3 even negeren)
    Hebben jullie ook op de xbox problemen met de friend invites e.d. ?

    (edit ik heb maar 5 berichten online hiero :confused: das raar volgens mij had ik er veel meer :p)

    Maja op de ps3 hebben we met zn allen behoorlijk veel last van het probleem dat we niet met vriendjes kenne speleuh...
    Ik hoorde dat de Xbox ook deze problemen had... heeft?

    (aub fanboy grapjes voor u houden aub :p ben 26 jaar ja ik heb niets aan dat soort zaken en ik heb beide consoles ;) ) Danku peeps!
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  2. :NV

    :NV Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Man man wat een Gedoe over die game op tv

    precies wat boris zegt gewoon lekker spelen

    al mensen net binnen gekregen?
    :)
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Euhm weet niet wat je bedoelt.

    Op xbox is het zo (ken ps3 versie niet)

    Je hebt verschillende soorten games. Free for all en Mercenairy TDM kun je elkaar niet bij joinen. Daar gaat het om random matches.

    Daarnaast hebben sommige gametypes een verbod op partychat. Als je niet deelneemt aan de gamechat maar aan een prive gesprek of partychat (er voorkoming voor het weggeven van locaties van spelers) kun je niet meedoen.

    Je kunt wel een party met je vrienden starten en dan spelen of je vrienden joinen. Alleen moet je verplicht naar de chat van de server gaan waarin je speelt
     
  4. :NV

    :NV Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  5. BLOOD-WOLF

    BLOOD-WOLF Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat had ik al een beetje begrepen maar ik heb t over t feit dat Jij bijv. TDM gaat doen of van te voren een lobby maakt... Een maat van je uitnodigd - hij komt binnen... en dan ga je bijv. TDM doen en dan blijf je gezellig bij elkaar in het team zitten ELKE KEER WEER...

    Wij op de ps3 : als we een invite naar een maat sturen dan komt die wel aan maar als hij dus accepteerd dan staat er een error...
    Niks werkt - invites niet - coop niet - lobbies niet...
    Het enige wat werkt (en daar moet je geluk voor hebben) is dat ik al in een (niet volle) room ga spelen en vervolgens joined een maat van mij als hij op me naam gaat staan kan hij soms JOIN kiezen...
    MAar dat lukt bijna nooit want de rooms zijn supergaar - de ene keer supersnel vol en de andere keer komt er gewoon niks :p

    Online spelen en alles gaat priiimaaaaaaa geen klachten over maar deze bugs of wat dan oook? is echt POOP!

    Ik heb juist de game gekocht om met wat oude vrienden tesamen te gamen!!! DAMMIT
     
  6. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is maar 44 euro bij de mediamarkt. Erg goedkoop voor een launch titel
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het cijfer dat ze geven aan de game is goed, maar de reviewer niet. Hoe kun je eerst minputen noemen en dan een 10 geven? Alleen perfectie verdiend een 10. Daarnaast is zijn stem ontzettend saai. Ook zitten er een hoop spoilers in. 'Zonder te veel te verklappen willen we vast zeggen dat dit spel de meest controversiele scènes ooit zal bevatten' en dan zie je gameplay beelden waaruit iedereen kan opmaken wat er nou aan de hand is.
     
  8. :NV

    :NV Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb em express niet helemaal gezien doen ze daar altijd zoooi verklappen:mad:
    %$#@! bol.com:x
     
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld op Veteran.. Vétte game met echt DIKKE actie.
    Supervet verhaal en net als met de vorige: Kan nu al niet wachten op het vervolg!!

    Nog een keer een playthrough voor alle intel etc.. Wat side achievements halen, en dan lekker MPen en Spec Ops :D
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    wtf, is die sp echt zo simpel dan?
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Je gaat wel vaak dood maar het is niet zo moeilijk dat je vast komt te zitten op veteran. Ik heb alle achievements behalve intel en spec ops (Te frustrerend)
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem binnen gekregen vanmiddag rond 1 en heb hem niet meer stop gezet m.u.v. het eten. Wat een gruwelijke game. Ik wist dat die vet zou worden, maar zo vet?
     
  13. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    4 uur en 52min en 37 seconde. vind het toch wel heel erg kort, maar was wel een vet spel, ook al is het verhaal mij nog niet helemaal duidelijk

    edit. en het is ook wel een beetje raar dat je op de dag van release meteen al een update hebt, maara das mss bij wel meer games zo geweest.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
  14. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    IK denk dat je dan problemen hebt met je NAT settings. Die moet namelijk op "open" staan. Anders heb je last met het joinen van sommige mensen. Heb dat ook wel eens gehad met de xbox. Je moet dan poorten openzetten op je modem. Succes...
     
  15. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar even multiplayer online gedaan en ik vind het veel relaxter dan het vorige deel. Je killt gemakkelijker, lijkt het, en je weapons lijken dan ook meer in balans met elkaar. De sniper is bijvoorbeeld vele malen sterker, nogmaals lijkt het, dan in CoD:MWI (vorige deel vond ik de sniper wat zwak, ik ben geen echte sniperman ofzo, maar ik vind het altijd wel een vet dingetje in combinatie met een lekker automatisch geweertje. Nu kan ik weer ouderwets gaan sniperen, net zoals in Call of Duty 2, die ik online, als een van de weinigen, vetter vond dan MW I-multiplayer, makkelijker doden). Sowieso zijn de dingen die je bij de kill-streaks krijgt, zoals die missile, zijn veel vetter dan de rewards die je bij het vorige deel kreeg. Het is allemaal wat gepolijster, zonder dat de online multiplayer die oude charme verliest. Ik ben ook te spreken over de levels, die nu meer in de stijl zijn van Call of Duty 2, groots en sfeervol. Het laatste wat ik te zeggen heb is dat de multiplayer ook nog eens veel mooier eruit ziet.
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Snipers zijn sterker? Dat zou ik echt kut vinden, want ik heb de pest aan die trieste ventjes die ergens op een heuvel in het gras met hun sniper gaan liggen. Je hebt er amper skills voor nodig, want je kan iemand in zijn grote teen schieten en hij is dood. Daar erger ik me altijd zo erg aan. In Halo of GoW had je nog skills nodig, want daar moest je in een keer iemand in zn hoofd knallen of twee keer op het lichaam. Dat is toch wel iets leuker.
     
  17. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    net in 1 uur en een kwartier act 1 uitgespeeld. dat vliegveld level vond ik echt dom, oersaai, maar dat level in de sneeuw was wel weer vet. alleen versta ik soms dingen niet goed. het gaat wat te snel. dan zegt die gast:'ga over op plan B', maar dan ben ik plan B allang vergeten:D

    wat me opviel in het begin is dat het niet zo soepel loopt als cod4. haperingen om de 10 seconden. na 10 minuten spelen was ik er wel aan gewend of kwamen ze niet meer voor.
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik wil met een bepaald soort raketwerper schieten, maar hij geeft alleen lock on required weer. :{

    Mss wel een beetje een noob vraag, I know. :'-(
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Vond dat vliegtuig level juist wel ziek! _O_
     
  20. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke MM? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina