1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je kan ook gewoon even met Veteran beginnen, dan piep je wel anders over de lengte van het spel. Dan verleng je de gameplay met vele uren, want daar loop je niet even doorheen. Je moet ook niet op Recruit of Regular spelen.

Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat is er mis met cod 4 1.2? Dat wilden we toch allemaal eigenlijk?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    SR2 vond ik tof omdat het gewoon SR1 was maar dan beter, imo. Ditzelfde geldt voor MW2, deze vind ik tof omdat het COD4 is maar dan beter. Maakt me echt niet uit of het eventueel een COD4 1.5 is, hij is goed en daar gaat het me om :)

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    CoD 4 was toch ook CoD 2 maar dan iets beter? :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en COD2 was toch ook MOH:AA maar dan minder :D

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Het enige wat mij een beetje tegenvalt van MW2 is dat er vrij weinig consequenties zijn van jou acties. Dat is altijd wel zo geweest met COD dat alles op rails verloopt, maar toch een beetje van die rails af mag wel af en toe.

Ik heb pas een paar levels gespeeld, maar ik noem ff wat ik toe nu toe heb meegemaakt.

In die sneeuw level waar je door de storm moet sneaken gebeurt er dus niks als je twee mannetjes ziet en eentje daarvan neerschiet. Dat andere mannetje gaat alleen even zoeken en daarna niks. Hij kon ook alarm slaan en iedereen in high alert brengen zodat ze actiever naar je op zoek gaan en het moeilijker wordt om te sneaken.

In die airport level zegt die markarov oid 'Remeber no Russian' Ik maakte me al klaar om dat te moeten doen. Vervolgens kan je gewoon iedereen afknallen zonder gevolgen. Zou leuker zijn als je bijv echt geen russians mocht afknallen en deed je dat teveel dan zou je zelf afgeknald worden door die markarov bijv.

7. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je eens keer op die gasten schieten die ook schieten. Zeg maar diegene die 'bij jou horen'. Dan word wel neergeknald.
    Ja ik moest het gewoon even proberen hè :) :p

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ook :9
    Ik mocht die kerels niet , m'n gevoel zat iig goed.

9. uffhund

uffhund New Member

Leuk Bevonden:
    0
    veteran 4 uur en 55 min :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb toch maar besteld. COD 4 blijft toch het spel wat ik het meest gespeeld heb op de 360. Deed hem laatst nog in me xbox maar me cd was helemaal versleten door het vele spelen. ;)

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je mist de clou van dat level een beetje, ze bedoelen
    dat je geen Russisch mag praten, omdat ze willen dat het op een Amerikaanse aanslag lijkt, vandaar dat jij als amerikaan ook als lijk achtergelaten wordt

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    That makes sense :)

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ik heb het spel nog niet eens verder gespeeld dan dat level, moet je nagaan! ;)

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je persé Cod4 hebben gespeeld om het verhaal te begrijpen? Kan Cod4 eventueel lenen van een vriend maar heb daar niet echt zin in.

15. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Mwaw. Sommige mappen kunnen bést meer man aan. Estate, Derail en Afghan zijn bijv. best grote mappen. Daar zou je makkelijk met 32 vs 32 kunnen spelen. Maar kleinere mappen zoals highrise en rust worden dan té chaotisch denk ik zo idd.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Afghan op 32vs32?! Lijkt me echt niet kunnen, 12vs12 zou misschien kunnen maar 32 lijkt me echt to much!

Blijft wel dom dat ze die functie niet in de PC gestopt hebben, want sommige mensen houden er namelijk wel van.

17. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Met CoD 4 op de PC kon je blijkbaar ook gemakkelijk 32 vs 32 doen toch? Dus waarom zou dat in MW2 niet kunnen?

Maar goed. We kunnen wel gaan van "what if.. what if". Maar deze functie is en zal er toch niet komen (sowiesow voor de x360 niet) dus lekker belangrijk ;)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het btw zoals eerder gezegd ook meer een Call of Duty MW 2 "add-on"...
    Zal wel komen door vrijwel zelfde systeem alleen dan met nieuwe perks en maps en shit. Alsof het een add-on is, niet een geheel nieuwe game.

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind niet dat MW2 een soort van add-on is. Het is een vervolg op het verhaal van MW1. Ook zijn er toch nieuwe gameplay elementen zoals de snowmobile. Niet te vergeten spec-ops. Alles bij elkaar vind ik toch een nieuwe game, en het is niet verkeerd voor 47 euro:+

20. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder z'n mening....

Ja, Het is een vernieuwde Modern Warfare. But then again... Wel een kick ass vernieuwde versie ;)

MW1 was al goed in zowel SP als MP, Maar deze doet er gewoon een schepje bovenop :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina