1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 5 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je wéér op live gaan, kan je straks opnieuw een nieuwe gaan kopen...
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met de game te bestellen op gcshop.nl maar daar staan er 2. Een engelse versie en een nederlandse versie, die is 8 euro duurder. Wat is nou precies het verschil? Alleen het hoesie in Engels en het boekje of zijn er nog meer verschillen?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had op wat meer gametypes gehoopt :mad:

    Laten we hopen dat je dit keer een IP ban krijgt \o/

    Nee!
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je de Engelse versie komt dan zijn je menu's, boekje. En bij de Nederlandse dan natuurlijk in het nederlandsch
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt een nieuwe xbox gekocht? Die gaat namelijk ook een ban krijgen. MS kijkt gewoon welke xboxxen temp files erop heeft staan van MW2 en hoppa je ligt eraf.
     
  6. Een nieuwe xbox is geen omgebouwde xbox let er effe op en hij zei dat hij legit MW2 gaat kopen of heeft gekocht.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gekocht? Dat is knap als hij nog nergens verkocht wordt. :+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hij zegt ook dat hij alweer op live speelt met MW2...

    En het lijkt me niet heel erg waarschijnlijk dat hij deze bij zijn plaatselijke bart smit heeft gekocht.
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nou waar blijft die mod die gaat zeggen 'ontopic' gezien het over 1 persoon gaat die verteld dat hij illegaal MW2 speelt :x

    /Mod Wat let je om zijn bericht te rapporteren? Wij monitoren namelijk niet 24/7 elk bericht op het forum. ~Arjan

    even voor de goede orde omtrent die partychat, je kan het toch wel gewoon met TDM doen neem ik aan :confused:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Goede vraag, ik speel vrijwel uitsluitend Hardcode TDM en zou het best kut vinden als daar party chat ook niet meer wordt toegestaan.

    Het zou echt een stapje terug zijn als ze 1 van de beste features die microsoft heeft toevegoegd aan LiVE onbruikbaar zouden maken. Dan krijg je weer dezelfde taferelen als voor het invoeren van party chat , dan krijg je de hele avond weer berichtjes van mensen die een invite willen of je willen inviten voor een game ipv dat ze gewoon gezellig de party joinen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde dat het bij TDM wel kon. Zou ook niet weten wat je daar zou moeten vertellen aangezien je meteen weer respawned. In HC TDM zou dat weer anders zijn.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    wij spelen altijd TDM met een aantal vrienden en dan is het gezelliger en soms ook handig natuurlijk qua waarschuwen e.d. met die Partychat
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ontopic!

    :cool:
     
  14. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, geen team tactical voor nu, had het al eerder gezien maar toch... Team tactical blijft dé shit.

    Snap overigens niet waarom al die pc geeks zo extreem zeiken. Ik snap dat ze niet blij zijn met wat veranderen zoals dedicated servers, maar zo erg is het ook weer niet. Zou er overigens niet aan moeten denken om 32v32 te doen met MW. |:-

    Overigens, ben ik dus van plan om dinsdag ochtend om 10.00 (gaat de MM open) mijn spel op te halen. Ze zeiden dat ze shitloads binnen kregen (dit finiaal doet geen midnight release) en dat je daarom niet kon pre-ordere sowieso (kan in uberhaupt wel?). Ben benieuwd hoeveel mensen om 10.000 's ochtends voor de winkel staan.:lol:
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vind het toch best jammer dat er nou geen Iron Lungs meer zijn :mad:
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Is volgens mij wel een pro perk.
     
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Iron Lungs is de pro perk van steady aim!
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Goud! Geld de pro-perk ook gelijk voor elke class/wapen?
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Kan je allemaal zelf kiezen per class.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Maar die challenges waarmee je pro perk's unlocked zijn dus niet wapen gerelateerd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina